TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

ZTM mięknie, metro się nie sprawdza
INFOTRAM - Opublikowano: 23.03.2015 11:00:24 5 komentarzy
ZTM mięknie, metro się nie sprawdza

System przesiadkowy przy stacji metra Stadion Narodowy dla mieszkańców Gocławia i Starej Miłosnej nie sprawdził się, czego można było spodziewać od samego początku. Liczne protesty mieszkańców tych rejonów Warszawy spowodowały, że od poniedziałku, 23 marca, trasy linii 151 i 411 kursujących z Gocławia i Starej Miłosnej zostały ponownie wydłużone do centrum. Autobusy będą kończyły kursy przy Dworcu Centralnym, a zaczynały na przystanku przy ulicy Marszałkowskiej, a nie jak dotychczas przy stacji Stadion Narodowy. Można się spodziewać, że to jeszcze nie koniec, mieszkańcy Gocławia nadal protestują. Jak przypomina ZTM Warszawa trasy prowadzące przez most Poniatowskiego zostały wprowadzone dla linii 151 i 411 po zamknięciu mostu Łazienkowskiego i obowiązywały do 8 marca br. Aby zmniejszyć natężenie ruchu i usprawnić przejazd mostem Poniatowskiego ?wraz z uruchomieniem centralnego odcinka II linii metra ?trasy części linii autobusowych, w tym 151 i 411, zostały skrócone do stacji metra Stadion Narodowy. Po licznych wnioskach mieszkańców Gocławia i Starej Miłosny kierowanych do Zarządu Transportu Miejskiego, podjęto decyzję o przywróceniu wydłużonych tras tych linii. Naszym zdaniem rzeczywistość wyglądała trochę inaczej i trasy wskazanych linii, ale nie tylko, zostały skrócone, aby na siłę zmusić Warszawiaków do korzystania z II linii metra. Nie wyszło, czego można się było spodziewać. Podróż bowiem ze Starej Miłosnej do Centrum z dwiema przesiadkami mija się z celem.  Od dziś autobusy linii 151 i 411 kursują następującymi trasami:

151 RECHNIEWSKIEGO ?Nowaka-Jeziorańskiego ?Poligonowa ?Ostrobramska ?al. Stanów Zjednoczonych ?Wał Miedzeszyński ?al. Poniatowskiego ?most Poniatowskiego ?Al. Jerozolimskie ?Emilii Plater ?DW. CENTRALNY 12 (dla wysiadających) ? CENTRUM 03 (dla wsiadających) ?Marszałkowska ?Al. Jerozolimskie ?most Poniatowskiego ?Wał Miedzeszyński ?al. Stanów Zjednoczonych ?Ostrobramska ?Poligonowa ?Nowaka-Jeziorańskiego - RECHNIEWSKIEGO.

Autobusy, na zmienionym odcinku trasy będą się zatrzymywały na przystankach: Most Poniatowskiego 01 i 02, PKP Powiśle 01 i 02 (na żądanie), Muzeum Narodowe 01 i 02, Krucza 01 i 02, Centrum 03 (dla wsiadających), 05 i 06, Dw. Centralny 12 (dla wysiadających).

411 STARA MIŁOSNA/GOCŁAW??Egipska ?Saska ?Wał Miedzeszyński ?most Poniatowskiego ?Al. Jerozolimskie ?Emilii Plater ?DW. CENTRALNY 12 (dla wysiadających) ? CENTRUM 03 (dla wsiadających) ?Marszałkowska ?Al. Jerozolimskie ?most Poniatowskiego ?Wał Miedzeszyński ?Saska ?Egipska?- STARA MIŁOSNA/GOCŁAW.

Na zmienionym odcinku trasy będą obowiązywały przystanki: Muzeum Narodowe 01 i 02, Centrum 03 (dla wsiadających), 05 i 06, Dw. Centralny 12 (dla wysiadających). Przystanek Centrum 03 jest zlokalizowany przy ulicy Marszałkowskiej, na wysokości stacji metra Centrum.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
linia
Warszawa
  • Combino – 23.03.2015

    Nie rozumiem tej satysfakcji (pewnie JP). Liczne protesty... to ja poproszę o stosunek liczby protestujących do ogólnej liczby pasażerów tych dwóch linii (pewnie jak zwykle okaże się,że protestowała grupka najbardziej zaciętych warchołów,która akurat MUSI mieć autobus spod samej d... pod samą d... w konkretnej relacji; pewnie nie protestowali ci którym to wsio ryba oraz ci którzy korzystali z linii tylko na pewnym odcinku i może nawet na metrze ciut zyskali. Ale krzykaczy zawsze najwyraźniej słychać...

  • Combino – 23.03.2015

    Najlepiej niech będzie jak w Kielcach (w choinkę linii z każdego miejsca w każde z taktem półgodzinnym lub w najlepszym wypadku 20-minutowym). A jak dokończą drugą linię,to to będzie naprawdę pożyteczny środek transportu; ciekawe,czy ulegną krzykaczom z okolic w pewnym promieniu od Radzymińskiej (powiedzmy z okolic McDonalda i dalej w stronę M1),którzy dalej będą MUSIELI mieć bezpośredni autobus do centrum,bo zdechną...

  • ewqa – 23.03.2015

    Do krakowa też można jechać przez koluszki zamiast przez cmk jak to planują pkp ic. Tylko po co? Tak samo ze starej miłosnej można do centrum przez stadion. Tylko po co?

  • www – 23.03.2015

    Tylko, że teraz podział przystanku startowego 411 i 502 to bezsens. Obie linie uzupełniały się wzajemnie. Teraz ktoś będzie czekał w centrum na jeden autobus raz na pół godziny? 411 po pożarze jeździł z centrum pusty. Ciekawe jak będzie teraz. Po zmianie 411 jeździ w końcu buspasem i szkoda że nie stadionu, bo taka trasa sprawdziłaby się zamiast jazdy saską jak wcześniej. Z tym protestowaniem mieszkańców Gocławia to też nie do końca prawda, bo...mieszkańcy właściwego Gocławia nie jeżdżą 151, bo i po co skoro nie jeździ do pętli, a sama Nowaka-Jeziorańskiego od Balatonu do Promenady jest odludna. Na marginesie linia E1 zatrzymuje się od dzisiaj przy osiedlu Saska. Z tą dziką satysfakcją niektórych dziennikarzy z niby pustej M2 to jakieś nieporozumienie. M2 jeździ bardzo szybko i punktualnie. Po południu jest to linia pewna dla mieszkańców Gocławia, bo jedzie się zawsze tak samo szybko około pół godziny z centrum M2, a później E1 - i to razem z przesiadką. Z autobusami jest różnie i potrafią jechać ponad godzinę z politechniki w stronę Gocławia. Wszystko zależy czy są korki czy nie ma. Trudno zrozumieć od czego one zależą. Wygląda na to, że samochodów osobowych wjeżdżających do centrum jest coraz mniej i do tego prawie na pewno w jakimś stopniu przyczyniła się M2. Początki nigdy nie są łatwe, ale krytyka uprawiana przez niektórych dziennikarzy, która jest niezgodna z prawdą jest nie fair.

  • – 23.03.2015

    To że jeździ szybko i punktualnie wcale nie znaczy że jeździ pełne. A z gocławia do centrum przez stadion to jest jakaś komedia. Albo tragikomedia...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....