TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

ZIKiT szuka firmy, która zajmie się krakowskimi torowiskami
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.10.2018 13:29:04
ZIKiT szuka firmy, która zajmie się krakowskimi torowiskami

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłosił przetarg na utrzymanie, konserwację i naprawę infrastruktury tramwajowej.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu, konserwacji i naprawie infrastruktury tramwajowej w Krakowie od 1.1.2019 r. do 30.9.2019 r. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji.

Oferty można składać do 27 listopada 2018 roku. Zadanie nie jest łatwe, z uwagi na częste problemy z krakowską infrastrukturą tramwajową. Pewnie dlatego ZIKiT szuka doświadczonej firmy, tj. takiej, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali usługi w porównywalnych jak w Polsce warunkach klimatycznych (dobowa różnica temperatur) obejmujące:

a) bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sieci torowej tramwajowej przez okres min. 1 roku – co najmniej 50 km poj. toru torowisk tramwajowych wydzielonych i wbudowanych w jezdnię (w tym minimum 10 km poj. toru zabudowanego w jezdni i 0,5 km poj. toru w węźle rozjazdów) oraz pozostałej infrastruktury technicznej takiej jak smarownice i wygrodzenia torowe;

b) bieżące utrzymanie sieci trakcyjnej tramwajowej przez okres min. 1 roku (minimum 50 km);

c) bieżące utrzymanie napędów, sterowań i ogrzewań zwrotnic tramwajowych przez okres min. 1 roku (minimum 20 szt);

d) montaż min. 10 kpl. napędów sterowanych z blokadą elektryczną i mechaniczną oraz ogrzewań zwrotnic tramwajowych;

e) bieżące utrzymanie urządzeń i obiektów podstacji trakcyjnych tramwajowych - min. 5 obiektów przez okres min. 1 roku;

f) bieżące utrzymanie systemu kabli trakcyjnych - min. 50 km przez okres 1 roku;

g) prowadzenie przez min. 1 rok dyspozytorni w zakresie służb utrzymujących infrastrukturę tramwajową;

h) wykonanie robót kablowych (budowa, wymiana, itp.) - łącznie min. 5 km.

Zamawiający dopuszcza wykonanie powyższych prac w ramach różnych zadań (umów).

Firma musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe,

b) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

c) co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do wykonywania przeglądów okresowych infrastruktury tramwajowej,

d) osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się w pełnym zakresie (w tym kontrolno-pomiarowym), na stanowiskach eksploatacji i dozoru, eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci objętych przedmiotem zamówienia – w ilości zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia;

e) co najmniej trzema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji wydane przez właściwe jednostki certyfikujące, uprawniające do spawania gazowego, elektrycznego i termitowego.

Firma musi także dysponować odpowiednimi narzędziami, którymi są:

a) samochody brygad pogotowi technicznych wraz z wyposażeniem, w ilości umożliwiającej właściwe wykonywanie przedmiotu zamówienia;

b) samojezdna szlifierka torowa do likwidacji falistego zużycia główki szyn w standardzie konstrukcyjnym oraz z zabezpieczeniami umożliwiającymi szlifowanie torowisk na całej infrastrukturze tramwajowej Miasta Krakowa (torowiska w zabudowie ulicznej, wydzielone, na estakadach i wiaduktach). Wjazd i zjazd z torowiska samoczynnie (do 5 minut) w ramach posiadanych właściwości konstrukcyjnych bez użycia sprzętów i pojazdów dodatkowych. Szlifierka ta musi być dostępna maksymalnie w przeciągu 7 dni od daty zlecenia prac – min. 1 szt.,

c) zestaw do automatycznego napawania elementów konstrukcji stalowej torowiska – min. 1 szt.;

d) urządzenie do rejestracji wszystkich rozmów prowadzonych pomiędzy DSZ i zainteresowanymi stronami - rejestracja dwustronna wraz z możliwością ciągłego monitorowania w Centrum Sterowania Ruchem ZDMK.

Wykonawca ma obowiązek zapewnienia i posiadania niezbędnej rezerwy materiałowej (części zamiennych) pozwalającej na natychmiastowe usunięcie lub awarii w zakresie pozwalającym na bezpieczne funkcjonowanie komunikacji tramwajowej. 

Dotychczas prace te wykonywała firma ZUE. Cały czas nie został rozstrzygnięty przetarg na kilkuletnie utrzymywanie torowisk w Krakowie. Wystartowała w nim wspomniana firma ZUE.  



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZIKiT Kraków
torowisko
Kraków
  • Sławomir Gugała – 22.10.2018

    A Tor-Kan czy jakoś tak.?

  • Dominik Włodarczyk – 22.10.2018

    Wiadomo że wygra zue, bo jak ktoś inny wygra to zaraz poleci odwołanie do KIO.

  • Rafał Armatys – 22.10.2018

    TransInfo.pl coś nie grają daty. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu, konserwacji i naprawie infrastruktury tramwajowej w Krakowie od 1.1.2018 r. do 30.9.2019 r. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji.

  • TransInfo.pl – 22.10.2018

    Tak, 1.1.2019 r. oczywiście. Dzięki za czujność

  • Gregor Tabor – 23.10.2018

    #FuckNWT

  • Tomasz Suchocki – 23.10.2018

    http://kzdwk.home.pl/zikit/sprawy-urzedowe/przetargi/7556-przetarg-nieograniczony-znak-sprawy-14x2018

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....