TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Zderzenie tramwajów we Wrocławiu, MPK wyjaśnia
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.12.2017 10:03:37 8 komentarzy
Zderzenie tramwajów we Wrocławiu, MPK wyjaśnia (foto: wroclaw.pl)

Wczoraj, około godz. 15.00, doszło do zderzenia tramwajów na pl. Orląt Lwowskich we Wrocławiu.

Jak informuje MPK tramwaj linii 0, jadący w kierunku Dworca Głównego, na krzyżówce powinien był pojechać prosto, ale skręcił w lewo w kierunku ul. Podwale, zderzając się z tramwajem jadącym z przeciwka (linia 0). Do ratowników medycznych zgłosiło się 11 osób. 9 osobom udzielono pomocy na miejscu, dwie osoby z poważniejszymi dolegliwościami zostały przewiezione do szpitala (motorniczy i jeden z pasażerów).

Utrudnienia w ruchu w tym miejscu trwały do godz. 17.45.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że przyczyną tego zdarzenia było niewłaściwe położenie zwrotnicy. Na ten moment nie wiadomo jednak czy było ono spowodowane błędem ludzkim czy awarią systemu sterowania zwrotnicą. Możemy wykluczyć, aby przyczyną tego zdarzenia był zły stan torowiska czy rozjazdu – informuje przewoźnik.

Policja i komisja wypadkowa MPK badają sprawę. Na razie zdarzenie zostało zakwalifikowane jako kolizja. Przepraszamy za zaistniałe utrudniania w ruchu. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby je jak najszybciej usunąć. Będziemy dążyli do tego, aby niezwłocznie tę sprawę wyjaśnić – zapewnia MPK.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Wrocław
Wrocław
  • zibi – 06.12.2017

    Czy na rozjedzie w takiej konfiguracji nie powinien znajdować się jeden tramwaj, tylko by wskoczył z szyn.Możliwe iż jakiś maniak elektronicznych zabawek nadawczych sprawdził swoje możliwości nie można wykluczyć.

  • Obserwator z Wrocławia – 06.12.2017

    Masz rację. Na lewoskręcie nie wolno mijać się. Ponadto motorniczy powinien wzrokowo sprawdzić położenie zwrotnicy. Ale jak obserwuję u nas we Wrocku to norma nie przestrzegać wewnętrznych regulaminów. Ponadto w tym miejscu jest spory ruch i presja na punktualność.

  • Maciej12991 – 06.12.2017

    @Obserwator z WrocławiaPuknij się w łeb. Później zajrzyj do instrukcji.Jak czytam takich "znafców", to się zastanawiam kto marnuje klocki na struganie czegoś takiego.

  • Obiektywny z Wrocławia – 07.12.2017

    Widać, że nie czytasz ze zrozumieniem. I chyba tak jest w innych miastach, a nie tylko we Wrocku. Kolega instruktor potwierdził to. Wewnetrzne regulaminy to nie tylko instrukcja, lecz zarządzenia Prezesa.

  • Obiektywny z Wrocławia – 07.12.2017

    @Maciej Tu masz odnośnik. Więc najpierw sprawdz, a potem hejtuj. http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1041669,motorniczy-w-mpk-obowiazuja-nierealne-i-niebezpieczne-przepisy-list,id,t.html

  • GOPOWIEC – 07.12.2017

    Macku, każdy tramwajarz po kursie na motorniczego wie, że motorniczemu zabrania się wjazdu na iglice zwrotnicy (lewoskrętnej) w momencie, gdy inny pociąg jedzie równolegle z przeciwnego kierunku. Za taki wypadek pracodawca może motorniczego dyscyplinarnie zwolnic z pracy. Przeczytaj sobie więcej o katastrofie tramwajowej przy PDT Wola, która miała miejsce 3 września 1987. Zginęło wówczas 7 osób, a ponad 70 zostało rannych. Tutaj masz Instrukcję dla służby ruchu Tramwajów Śląskich http://old.wpk.katowice.pl/gt/przepisy/instrukcja-ruch/2/12.htm (patrz pkt. 1.18). Więc nie obrażaj innych, jak nie masz odpowiedniej wiedzy.

  • kowal – 07.12.2017

    Nie można wykluczyć błędu ludzkiego i od tego jest komisja, żeby takie rzeczy ustalić. Trzeba poczekać na wyniki ich ustaleń.

  • Tramicus365 – 07.12.2017

    Nie ma we Wrocławiu linii "0". Jest "0L" i "0P".Już kiedyś tak było, że jakiś półgłówek zrobił sobie samodzielnie sterownik zwrotnic i bawił się w przełączanie.Mam nadzieję, że objazdy były mądrze wytyczone. Wczoraj (6.12) był wypadek na skrzyżowaniu Sienkiewicza x Piastowska i zamiast wytyczyć objazd po najbardziej oczywistej trasie Kochanowskiego-Bujwida-Pl. Grunwaldzki-Reja-Katedra-Ogród Botaniczny w obu kierunkach dla 9 i 17, to kogoś poniosła fantazja i puścił 9 i 17 do Sępolna objazdem Piastowska - Pl. Grunwaldzki - Kliniki - Mickiewicza, a w drugą stronę Piastowska - Nowowiejska - Na szańcach - Pl. Bema. :-D Dobre to było.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....