TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wszystkie warszawskie Jazzy z pierwszej umowy odebrane
INFOTRAM - Opublikowano: 17.11.2015 12:18:07 13 komentarzy
foto: Wikipedia/Muri/lic. CCASA 4.0

Tramwaje Warszawskie odebrały wszystkie 45 Jazzów Duo 128N z pierwszego zamówienia. Tym samym pojazdy, zgodnie z opisywanymi przez nas wczoraj zasadami, wożą już pasażerów. Ostatni, 45. wagon jest już wpisany na stan Tramwajów Warszawskich, co oznacza, że jest własnością przewoźnika. 

Jak wiadomo to jednak nie koniec przekazywania przez PESĘ dwukierunkowych wagonów 128N. Strony zawarły bowiem kolejną umową, opiewającą na dostawę pięciu dodatkowych pojazdów. Z tej puli w Warszawie są dwa wagony, które nie są jeszcze odebrane. Patrząc na historie poprzedników wydaje się wpis na stan tych wagonów to będzie kwestia kilku dni po wdrożeniu ich do ruchu z pasażerami.

Nieco wolniej realizowane jest zamówienie na 30 krótkich Jazzów 134N. Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram obecnie w Warszawie jest zaledwie 10 z 30 wagonów. Odebrany przez przewoźnika jest tylko jeden.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Tramwaje Warszawskie
Jazz
Jazz Duo
  • glif – 17.11.2015

    Pozytywne info, oby jak najwięcej takich w najbliższych tygodniach.

  • Ekhem – 17.11.2015

    Na http://tramwar.republika.pl/tramwar.html podano, że wóz 3645 został wpisany na stan 12.11. Wy piszecie, że 17.11 jeszcze nie został wpisany. Więc jak to ostatecznie jest???

  • InfoTram – 17.11.2015

    Ostatecznie jest tak, że został wpisany.

  • Waszku – 17.11.2015

    [komentarz usunięty, powód: -]

  • Waszku – 17.11.2015

    Szanowna Redakcjo, dlaczego mój komentarz, którego całą treścią było ironizowanie na temat użytego w artykule zwrotu "nieco wolniej", został usunięty?

  • jatal. – 18.11.2015

    @ WaszkuJaki masz cel pisząc komentarze składające się całkowicie z ironii?Kogo mają one interesować?

  • joł – 18.11.2015

    Ale paskudne... No kto wybrał ten dziób... Od razu dyscyplinarke :)

  • Waszku – 18.11.2015

    @jatal.- moje komentarze, tak jak i Twoje, są wyrażeniem opinii. A moja opinia jest taka, że artykuł, mówiąc oględnie, nie jest obiektywny. Jak widać moje komentarze zainteresowały Ciebie, skoro na nie odpowiadasz.

  • ffffff – 19.11.2015

    A co z 5 sztuk bufetów (128N) które w między czasie zostały zamówione ?

  • jatal. – 19.11.2015

    @ waszkuNie interesują mnie ironiczne komentarze, a tamtego nawet nie widziałem. Zainteresowałem się samoprzyznaniem że niegrzecznie pisałeś nie na temat i tym że masz o to jakieś pretensje. Opinia to coś innego niż ironia/drwina. Chcesz obstawać przy swoim - Twoja sprawa (najwyżej będziesz kasowany i będziesz się dziwił dlaczego). pzdr.

  • www – 19.11.2015

    @joł Te tramwaje wygląda w realu bardzo dobrze. Trzeba najpierw zobaczyć i pojeździć, a nie bzdury powtarzać. Krótki Jazz z normalnym przodem wygląda przeciętnie, tak sobie. Infotram uparcie ciągle daje zdjęcie pierwszego egzemplarza, a seryjne wyglądają dużo lepiej przez zmianę tego czegoś na dachu.Wygląd wyglądem, ale najważniejsze jest w środku. Równiutka podłoga to super zaleta.

  • fromex – 20.11.2015

    Ano właśnie, coraz częściej trafiam na opinie pozytywne odnośnie wyglądu "bufetu" u osób, które widziały go "na żywo". Coś w tym jest, bo ja też zmieniłem zdanie po "bliskim spotkaniu" :)Najwyraźniej reszta pisaczy i stawiaczy przez trybunałem na obrazę uczuć estetycznych, to w istocie takie kanapowe marudy widzące świat przez to, co monitor wyświetli. :DByłem zaskoczony jak dobrze prezentuje się ten tramwaj z bliska, a w środku jest naprawdę wygodny. Widać progres w stosunku do Świnek.Pewnie babcie narzekają na małą ilość foteli i że połowa tyłem do kierunku, ale czy ktoś je zmusza do jeżdżenia akurat tym modelem? Zwłaszcza teraz na Bródnie :> he he.BTW: odkąd dwukierunki w Wawie nastały, to co i rusz jakiś remont z rozjazdem nakładkowym w tle. Nie marnują się te wozy, oj nie!

  • joł – 20.11.2015

    @www nie bzdury tylko jeżdze nimi codziennie od około miesiąca to wiem co pisze-skąd ty możesz wiedzieć ile kto je razy widział na zywo. Wróżka sie znalazła. Są paskudne i to wiele osob mówi -nie chodzi o malowanie tylko tą szybę wygięta niewiem poco. Wiec jak ktoś ma inne zdanie to nie znaczy, że opowiada bzdury. Ogarnij sie!! Krótkie jazzy sa najładniejsze(tez widziałem na zywo jak bys niewierzył)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....