TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wszystkie umowy na wrocławską TAT-kę podpisane
WROCLAW.PL InfoTram.pl - Opublikowano: 09.08.2019 11:09:38
Wszystkie umowy na wrocławską TAT-kę podpisane (foto: wroclaw.pl)

Wrocławskie Inwestycje podpisały już umowy na wszystkie najistotniejsze zadania w ramach budowy trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór.

Na początku lipca zakontraktowano prace od pl. Orląt Lwowskich do ulicy Smoleckiej. Ten fragment ma powstawać dwa lata, a pracę będą kosztować około 60 mln zł.

Będą to kompleksowe prace. Najpierw przebudowa wszystkich sieci podziemnych, budowa torowiska, wyprowadzenie tramwaju z pl. Orląt Lwowskich i przebudowa układu drogowego, chodniki, trasy rowerowe, nasadzenia zieleni – wylicza Wojciech Kaim z Wrocławskich Inwestycji.

19 lipca podpisano umowę na drugi etap prac na odcinku od wiaduktu nad ulicą Smolecką do wiaduktu nad szlakiem PKP wraz z infrastrukturą na wiaduktach oraz fragmentem ulicy Wagonowej. W między czasie sformalizowano też mniejsze zadanie z Elektrotimem. Natomiast 24 lipca sfinalizowano umowę na jedno z najbardziej wymagających zadań przy całej inwestycji, czyli budowę 160-metrowego wiaduktu nad torami kolejowymi wartą prawie 40 milionów złotych. Teraz WI podpisały umowę na ostatni z kluczowych etapów prac przy budowie trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. Wykonawca rozbierze stary i wybuduje nowy wiadukt nad ulicą Smolecką.

Pędzimy na TAT-cie. Podpisaliśmy umowę na ostatni z kluczowych etapów prac przy budowie trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór! Wykonawca rozbierze stary i wybuduje nowy wiadukt nad ulicą Smolecką. Przeprawa będzie miała ponad 22 metry długości i 17 szerokości i będą po niej jeździły m.in. tramwaje. To drugi z wiaduktów, które zostaną wybudowane podczas realizacji tej wielkiej komunikacyjnej inwestycji. Dłuższy - nad torami kolejowymi - będzie liczył blisko 160 metrów – podał Prezydent Wrocławia Jacek Sutryk.

Jak pojedzie tramwaj na Nowy Dwór?

Na pl. Orląt Lwowskich tramwaj wjedzie na nową trasę z istniejącego torowiska na ul. Podwale lub ul. Piłsudskiego w kierunku ul. Braniborskiej. Za Dworcem Świebodzkim tory odbiją w kierunku dworca Marchijskiego. Będzie to wymagało przebudowania skrzyżowania ul. Robotniczej i pl. Orląt Lwowskich. Dalsza część trasy w kierunku Nowego Dworu zostanie wytyczona m.in na tyłach galerii wnętrz "Domar" i równolegle do ulicy Robotniczej. Trasa Autobusowo Tramwajowa łącząca plac Orląt Lwowskich z Nowym Dworem ma powstać do 2023 roku. Mieszkańcy skorzystają z 15 par przystanków. Całkowita długość TAT to 7 km.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....