TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wszystkie poznańskie Tatry zmodernizowane
INFOTRAM - Opublikowano: 13.02.2015 10:36:53 6 komentarzy
Wszystkie poznańskie Tatry zmodernizowane

15 stycznia br. można było ostatni raz zobaczyć na poznańskich ulicach tramwaj typu RT6-N1 'TATRA' o numerze 409. Był to ostatni niezmodernizowany wagon tego typu. Po zjeździe z linii trafił on bowiem, jako ostatni z dziesiątki, do oddziału Modertrans Biskupice na gruntowną modernizację. Powrócił do MPK Poznań w nowej odsłonie, jako tramwaj RT6-MF06 AC. W takiej postaci wyjechał na poznańskie ulice w poniedziałek 2 lutego. Jak informuje wykonawca remontu ?Modrtrans - zmiana była od razu widoczna i doceniona przez pasażerów, a komfort jazdy zdecydowanie uległ polepszeniu. Na początku eksploatacji przez MPK Poznań 'TATRY' cechowały się dużą awaryjnością, co nie pozwalało poznaniakom na regularne kursy nowoczesnymi jak na tamte lata tramwajami. Sytuacja zaczęła się zmieniać po przejęciu serwisu tramwajów przez Modertrans. Awarie wagonów RT6-N1 stawały się rzadkością. Coraz częściej można było spotkać komplet 10 tramwajów przewożących pasażerów z jednego na drugi koniec miasta. Niestety w związku z milionem przejechanych kilometrów, poznańskie TATRY musiały przejść kapitalny remont. Koniecznością i priorytetem była całkowita wymiana układu napędowego i hamulcowego. Zmniejszyło to prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzeń niepożądanych w postaci zablokowania linii przez niesprawny tramwaj. Kolejnymi udogodnieniami, bardziej widocznymi dla 'zwykłych' użytkowników transportu publicznego, jest nowa antypoślizgowa wykładzina, nowe siedzenia, wewnętrzny i zewnętrzny monitoring zwiększający poziom bezpieczeństwa pasażerów oraz rozbudowany system informacji pasażerskiej. Dodatkowo w kabinie motorniczego zainstalowano klimatyzację w celu poprawienia komfortu pracy jak również zmieniono na nowoczesny pulpit sterowniczy poprawiający ergonomię pracy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
Poznań
Tatra
Modertrans
  • Olo – 13.02.2015

    Magicy. W dwa tygodnie wywieźli, zmodernizowali, przywieźli i przekazali przewoźnikowi tramwaj po modernizacji. :D Śmiech na sali. :D

  • – 13.02.2015

    Znowu podmienili pojazdy i teraz mówią, że w dwa tygodnie zmodernizowali go?

  • obserwator tramwajowy – 13.02.2015

    Mało tego - wkrótce dowiemy się, że MT 'urodził' dwie nowe Tatry, co wyjaśni dotychczasowe 'cuda' i zwiększy liczbę Taterek o dwie w oparciu o jakiś czas temu sprowadzone zza południowej granicy dwa wagony.

  • – 14.02.2015

    Dziwny ten Poznań, oj dziwny. Czesi pozbywają się nieudanych konstrukcji, a u nas udaje się, że wszystko jest ok. Po modernizacji faktycznie jest lepiej? Jeżeli tak dlaczego problemy ciągnęły się tyle lat.

  • pikol – 14.02.2015

    @obserwator tramwajowy: nie o 2 a o 4 :D

  • Piotr – 16.02.2015

    Czesi też próbowali zmodernizować te Tatry przez Pars Nova, ale efekt był tak zły, że tramwaje nie wyjechały już na trasy. Stąd gratulacje dla Modertransu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....