TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wszystkie Moderusy już we Wrocławiu [FILM]
InfoTram - Opublikowano: 16.12.2015 15:54:20 11 komentarzy
Wszystkie Moderusy już we Wrocławiu (foto: UM Wrocław)

Do zajezdni MPK Wrocław dotarł ostatni, szósty tramwaj z firmy Modertrans. Jak informuje wrocławski Urząd Miasta składy Moderus Beta MF 19AC są przestronne, klimatyzowane i dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Teraz wagony będą po kolei przechodzić odbiory. Potem zostaną uzbrojowe we wszystkie systemy używane przez MPK. Na koniec na jazdy testowe i szkolenie z obsługi ruszą motorniczowie.

? W tej chwili organizujemy odbiory nowych składów ? mówi Agnieszka Korzeniowska, rzecznik prasowa MPK. Pojazdy te, podobnie jak PESY, będą stacjonować w zajezdni przy ul. Kamiennej. Zostaną oklejone numerami bocznymi od 2801 do 2806.

Po testach i przeszkoleniu motorniczych nowe składy wyjadą na ulice. Ma to się odbyć do końca tego roku. MPK zapowiedziało, że tramwaje są uniwersalne i nie będą przypisane do konkretnych linii.

? Nowe tramwaje z rodziny Moderus zastąpią najbardziej wysłużone pojazdy typu Konstal 105 Na ? wyjaśnia rzecznik prasowa MPK Wrocław.

MPK za tramwaje zapłaciło około 23 milionów złotych netto.

? Są to składy częściowo niskopodłogowe, ale rozwiązaniami technicznymi, podzespołami czy technologią nie ustępują znanym już pesom. Kosztowały natomiast połowę tego, co tramwaje z Bydgoszczy ? dodaje Agnieszka Korzeniowska.

W ruchu liniowym Modertransy mają pojawić się jeszcze w tym roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
MPK Wrocław
Moderus Beta
Modertrans
  • Krupniok – 16.12.2015

    Jedyne co w nich jest fajnego to kolor xD

  • z – 16.12.2015

    Tramwaj ćwierć niskopodłogowy,niskie koszty zakupu i eksploatacji.Gdyby okazało się UE przymknie kurek to może być topowy tramwaj polskich miast.Modertrans wykonał wszystkie dostawy w terminie i widać gołym okiem iż będzie grał ostro z największymi graczami rynku tramwajowego,osobiście czekam na niskopodłogowca gdyby okazało się iż czoło będzie wyglądać tak jak na stronie producenta to może być ciekawa i niespotykana wersja czy ładna trudno powiedzieć trzeba widzieć całość.

  • Dwa – 16.12.2015

    Trudno wykonać dostawy nie w terminie jak się ma 2 kontrakty w roku.

  • zz – 16.12.2015

    @DwaA jednak można, patrz Solbus

  • cud – 16.12.2015

    Obciachowe te moderusy. Nawet ukraina już lepsze tramwaje kupuje

  • giggi – 16.12.2015

    Nie jest

  • Bartek – 17.12.2015

    Tramwaj nie jest zły, tylko za drogi jak na rozwiązania które oferuje. Byłby to sensowny wybór gdyby kosztował 2 000 000 , no moze 2 500 000 . ale jak kosztuje prawie 4 000000 to już przesada. A jako ciekawostke podam ze ten sam w Poznaiu ma kosztować prawie 4 500 000 zł. Wydaje mi sie ze 2016 będzie dobrym rokiem dla samorządów do zakupów. Pesa dużo kontraktów nie ma wiec moze i z tramwajem tylu szczeniak dla wawy zejdzie w okolice 4500 000 ?

  • bennek – 17.12.2015

    Można powiedzieć, że jest to tramwaj "budżetowy", ale za tę cenę to naprawdę ciekawa propozycja i sposób na wymianę taboru. Uważam, że dla Wrocławia będą cennym nabytkiem. Zakup uznaję za udany.

  • kubex – 17.12.2015

    Dobry wybór! Pesy rozpadną się za parę lat, to wytrzyma co najmniej 20 jeśli nie więcej.

  • Marcin Wrocław – 19.12.2015

    Dlaczego się rozpadną? Ci z Moderusa zapewniają że jakośccią jest porównywalny z Pesą. A życie pokaże jak będzie i czy ten tramwaj zda egzamin w moim mieście? Tak szczerze na oko to wolę jednak Pesę.

  • Busiak – 26.12.2015

    "...rozwiązaniami technicznymi, podzespołami czy technologią nie ustępują znanym już pesom"- racja przecież też mają koła i pantograf :-) Ćwierć niskiej podłogi za połowę ceny niskiej podłogi - super :-)A Ikarusa 417 niskopodłogowego sprzedali bo po co to komu. To miasto cofa się w rozwoju - wyznacznikiem nowoczesności pojazdu jest ładowarka USB :-)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....