TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławskie Twisty zadebiutowały liniowo
INFOTRAM/WROCLAW.PL - Opublikowano: 17.08.2015 08:56:35 8 komentarzy
PESA Twist na trasie (foto: wroclaw.pl)

Tak, jak zapowiadaliśmy w weekend na trasę linii nr 3 wyjechały trzy wrocławskie Twisty. Nowy tramwaj na niektórych pasażerach zrobił wrażenie. Można było usłyszeć takie opinie: ?Ale fajny ten tramwaj, tylko takie powinny jeździć?, ?Piękny jest! To nasz? Napisane, że z Bydgoszczy.? Jak już informowaliśmy na razie na trasie pojawiły się trzy wagony. Są w pełni niskopodłogowe i klimatyzowane. Mają szereg udogodnień i rozwiązań technicznych, które zostały w nich wykorzystane na indywidualne zamówienie wrocławskiego MPK. Chodzi m.in. o inny przód pojazdu, skonstruowany tak, aby w razie wypadku z udziałem pieszego jego skutki były dla człowieka jak najłagodniejsze i nie został wciągnięty pod pojazd. Wieczorem pasażerom w bezpiecznym wysiadaniu pomogą podświetlane progi przy drzwiach. W środku pojazdu są też ładowarki USB czy system zapachowy. Tramwaj pomieści około 220 osób i mierzy ponad 30 metrów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
PESA
Twist
MPK Wrocław
  • lwowiak – 17.08.2015

    Trzeba przyznać wrocławskim Twistom, że prezentują się znakomicie. W końcu i Wrocław doczekał się tramwajów z prawdziwego zdarzenia.

  • 105Na – 17.08.2015

    A Skody ?

  • www – 17.08.2015

    @105Na Skody są zbyt szerokie, głośne i strasznie brzydkie, a na dodatek z kuriozalnymi miejscami na rowery w środkowym członie w "najnowszych" nabytkach. Jakieś zalety? Ktoś wie? Ich zakup nie był dobrym interesem. Po co wspieraliśmy rozwój Skody? Mieliśmy w tym jakiś interes gospodarczy? Chyba nie.

  • Pasagier – 18.08.2015

    Chyba ktoś przegapił kilka faktów - jezeli to skody są za szerokie to dlaczego perony po których jeżdzily skody trzeba było przerabiać dla Twistów? Może i ładne ale obecność ładowarek USB to jeszcze nie powód do uniesień, poczekajmy niech pojeżdżą porównamy. A jeśli skody są głośne to co na temat Modertransa napisać:-)

  • Krzywy – 18.08.2015

    @Pasagier- Przepraszam bardzo ale jeżdzę prawie, że codziennie produktami Modertansa w Poznaniu i nie uważam aby były głośne. Co prawda też nie są ciche ale do najgłośniejszych nie należą.

  • edwin – 18.08.2015

    Głośne czy nie. Moderysy to relikt z XX wieku. Dziwie się że w 2015 r. ktoś to jeszcze kupuje.

  • wezyr – 18.08.2015

    No właśnie. Kto dziś kupuje takie wagony? Nawet na wschodzie kupują niskacze

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....