TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławskie Twisty w komplecie
INFOTRAM - Opublikowano: 24.11.2015 08:54:22 13 komentarzy
Wrocławski Twist

PESA zakończyła realizację kolejnego kontraktu. W poniedziałkową noc do zajezdni MPK Wrocław dotarły dwa brakujące Twisty. Informację tę potwierdziła nam rzeczniczka prasowa przewoźnika Agnieszka Korzeniowska. ?Mamy obecnie we Wrocławiu wszystkie z kupionych ośmiu sztuk? ? powiedziała nam.

Tramwaj typu 2010NW został przygotowany specjalnie z myślą o potrzebach pasażerów we Wrocławiu. Zastosowane rozwiązania techniczne są wypadkową wieloletnich doświadczeń zebranych w czasie eksploatacji pojazdów rodziny Twist oraz doświadczeń wrocławskiego MPK.

Pojazdy są w pełni niskopodłogowe i klimatyzowane. Mają szereg udogodnień i rozwiązań technicznych, które zostały w nich wykorzystane na indywidualne zamówienie wrocławskiego MPK. Chodzi m.in. o inny przód pojazdu, skonstruowany tak, aby w razie wypadku z udziałem pieszego jego skutki były dla człowieka jak najłagodniejsze i nie został wciągnięty pod pojazd. Wieczorem pasażerom w bezpiecznym wysiadaniu pomogą podświetlane progi przy drzwiach. W środku pojazdu są też ładowarki USB czy system zapachowy. Tramwaj pomieści około 220 osób i mierzy ponad 30 metrów.

Przypomnijmy, że początkowo Wrocław zamówił sześć Twistów. Z opcji, którą obejmowało zamówienie, PESA zobowiązała się dostarczyć tylko dwa wagony. To właśnie te tramwaje, które w tym tygodniu przybyły do MPK.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
MPK Wrocław
Wrocław
Twist
  • Berger – 24.11.2015

    Twisty wrocławskie są ekstra, chciałoby się, żeby więcej sztuk do nas zawitało. Trzymam za to kciuki w nowej perspektywie środków unijnych.

  • mniam – 24.11.2015

    SiMSowe wyposażenie ;)czyste przejrzyste panele informacyjne

  • mniam – 24.11.2015

    SiMSowe wyposażenie ;)czyste przejrzyste panele informacyjne

  • Pytam – 24.11.2015

    Czy newag już się odwołał od dostaw tych dwóch ostatnich?

  • Ula – 24.11.2015

    Jego warszawska kancelaria już nad tym pracuje...

  • pes – 24.11.2015

    A jakie linie udało się dla nich dostosowac ?

  • TomTom – 24.11.2015

    @pesTwisty kursują na 23, 33 i na 11. Od dziś mogą też wjechać na Oporów, więc możliwa dla nich staje się linia 5. Najprawdopodobniej dałyby też radę na 6 i 7.

  • Chudeusz – 25.11.2015

    A na które linie nie wjadą z powodu złej infrastruktury ??Choć zapytam inaczej - na które linie wjadą (będzie mniej wymieniania) :D

  • 12wrc – 30.11.2015

    Niestety z powodów infrastruktury nie mogą one jeździć na liniach 0, 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15, 17, 20, 24, 31 i 32. Trochę szkoda

  • Combino – 02.12.2015

    @12wrc: No fakt,dodałbym że na 31 i 32 to infrastruktura TRWALE uniemożliwia wjazd Twistów :DA na pewne z wymienionych linii to nawet 205-kę żal puszczać...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....