TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławskie MPK sprzedaje 12 stopiątek
InfoTram - Opublikowano: 19.01.2016 14:10:41 15 komentarzy
Wrocławskie MPK sprzedaję 12 stopiątek

Wrocławskie MPK wystawiło na sprzedaż 12 wagonów Konstal 105Na. Wycofanie ich z ruchu jest zapewne skutkiem zakupów nowych tramwajów PESA Twist oraz Moderus Beta. Do kupienia są następujące składy:

2376+2375 z 1983 roku, ostatni remont kapitalny 2002 rok;

2423+2402 z 1985/1984 roku, ostatni remont kapitalny 2002 rok;

2470+2471 z 1988 roku, ostatni remont kapitalny 1999 rok; wagon 2470 jest niekompletny;

2520+2519 z 1979 roku, ostatni remont kapitalny 2003 rok;

2554+2555 z 1979/1981 roku; ostatni remont kapitalny 2003 rok;

2410+2409 z 1985 roku; ostatni remont kapitalny 2002 rok.

Cena wywoławcza wagonów to 12.000 zł za wagon, za wyjątkiem wagonów o nr 2376, 2376 i 2470, ze względu na ich niekompletność. Te pojazdy wyceniono na 9.000 zł.

Oferty na zakup wagonów można składać do 1 lutego 2016 roku, otwarcie nastąpi dzień później.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
MPK Wrocław
105Na
Konstal
  • Kupsko – 19.01.2016

    Może Rumuni je kupią xD

  • Łodziak – 19.01.2016

    Nie no co ty. W takim DOBRYM stanie?Na pewno trafią do Łodzi!

  • Łodziak – 19.01.2016

    Szkoda tylko, że rozstaw nie będzie się zgadzał.Ale dla inżynierów z MPK to żaden problem. ;)

  • zzzzzzzzzzzz – 20.01.2016

    Ale fajnie mają w MPK Wrocław. Sprzedają wozy z remontami z 2003 roku, a w Łodzi cały czas śmigają pojazdy z remontami w 1994, 1995, 1996.

  • Łodziak – 20.01.2016

    Trudno się nie zgodzić

  • JeździecTram – 20.01.2016

    Wystarczy wymienić wózki i wozy będą mogły śmigać po wąskich torach. Pudła 105N i 805N są takie same, jeśli chodzi o wymiary. Remont kapitalny albo nawet modernizacja i pochulają jeszcze kilka lat.Wie ktoś, jaki jest koszt remontu kapitalnego takiego tramwaju - np. przeróbka na Alfę albo "skartoflenie" w Protramie? Chciałbym porównać to do zakupu całkiem nowego tramwaju, np. Bety albo Pesy.

  • ernesto – 20.01.2016

    A może Gorzów kupi i zleci modernę? Zawsze to lepsze niż nic nie robienie

  • TomTom – 20.01.2016

    Sama NG i skartoflenie to 300-500 tys zł/wagon. (600-1 mln za skład)Wymiana napędu + skartoflenie - 1-1,2 mln zł/wagon. (2-2,5 za skład)Nowa Beta/205WrAs - 3-4,5 mln (w zależności od wyposażenia itd.)Nowy Swing/Jazz/Twist 20m 5 mln zł.Nowy Foxtrot (26m)- 6-6,5 mln zł.Nowy Swing/Twist/Tramino/Jazz 30m 7,5-9 mln zł.Nowy wagon 40m -10+ mln zł.

  • JeździecTram – 21.01.2016

    Dzięki za informacje, TomTom! Wymiana napędu to po prostu wymiana silników (i pozostawienie rozruchu oporowego) czy całkowita przeróbka - kolokwialnie mówiąc - z "pedałów" na "joystick"?

  • Marcin Wrocław – 21.01.2016

    Dziwne bo goście z Wrocławskiego Forum Komunikacyjnego informują że ze dwa wymienione składy kursują nadal liniowo po mieście. Mnie dziwi fakt, że sprzedaje się wozy nie najstarsze i nie sądzę że są najbardziej zużyte bo w zajezdni na Ołbinie stacjonują wozy z 1975 roku i troszkę młodsze które mają wygląd pierwotny-prawie fabryczny poza korektą świateł i nie przechodziły jeszcze dawniej żadnych remontów.niż te przeznaczone do kasacji. Najstarszy jest 2201-2202 z 1975 roku i wczoraj widziałem go na miescie na "trójce". Ciekawostką jest że jest we Wrocku 105-ka skartoflona oczywiście która kursowała wcześniej najpierw w Krakowie, potem w Gdańsku. To 2564-2565 wymieniona za naszą 102-kę z Gdańskiem gdzie jeżdzi tam jako zabytek.

  • czyngis – 22.01.2016

    Marcin nie że kursują liniowo, tylko że wzięły udział w paradzie, imprezie miejskiej z okazji inauguracji Europejskiej Stolicy Kultury. Można to nazwać, że to był ich pożegnalny występ. W paradzie brały też udział zabytkowe tramwaje.

  • Adek – 22.01.2016

    W Mołdawii mają teraz zapotrzebowanie na jakikolwiek tabor. Unia płaci :)

  • TomTom – 22.01.2016

    Wymiana napędu i sterowania, czyli zrobienie 105Ni/105NWrAs/Alfy

  • break – 23.01.2016

    W sierpniu Kraków będzie sprzedawał 105-ki co miały NG w 2010 r

  • 1296 – 25.01.2016

    A ile Krakowskie 105-ki pojeżdzą jeszcze ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....