TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławskie MPK sprzedaje 12 stopiątek
InfoTram - Opublikowano: 19.01.2016 14:10:41 15 komentarzy
Wrocławskie MPK sprzedaję 12 stopiątek

Wrocławskie MPK wystawiło na sprzedaż 12 wagonów Konstal 105Na. Wycofanie ich z ruchu jest zapewne skutkiem zakupów nowych tramwajów PESA Twist oraz Moderus Beta. Do kupienia są następujące składy:

2376+2375 z 1983 roku, ostatni remont kapitalny 2002 rok;

2423+2402 z 1985/1984 roku, ostatni remont kapitalny 2002 rok;

2470+2471 z 1988 roku, ostatni remont kapitalny 1999 rok; wagon 2470 jest niekompletny;

2520+2519 z 1979 roku, ostatni remont kapitalny 2003 rok;

2554+2555 z 1979/1981 roku; ostatni remont kapitalny 2003 rok;

2410+2409 z 1985 roku; ostatni remont kapitalny 2002 rok.

Cena wywoławcza wagonów to 12.000 zł za wagon, za wyjątkiem wagonów o nr 2376, 2376 i 2470, ze względu na ich niekompletność. Te pojazdy wyceniono na 9.000 zł.

Oferty na zakup wagonów można składać do 1 lutego 2016 roku, otwarcie nastąpi dzień później.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
MPK Wrocław
105Na
Konstal
  • Kupsko – 19.01.2016

    Może Rumuni je kupią xD

  • Łodziak – 19.01.2016

    Nie no co ty. W takim DOBRYM stanie?Na pewno trafią do Łodzi!

  • Łodziak – 19.01.2016

    Szkoda tylko, że rozstaw nie będzie się zgadzał.Ale dla inżynierów z MPK to żaden problem. ;)

  • zzzzzzzzzzzz – 20.01.2016

    Ale fajnie mają w MPK Wrocław. Sprzedają wozy z remontami z 2003 roku, a w Łodzi cały czas śmigają pojazdy z remontami w 1994, 1995, 1996.

  • Łodziak – 20.01.2016

    Trudno się nie zgodzić

  • JeździecTram – 20.01.2016

    Wystarczy wymienić wózki i wozy będą mogły śmigać po wąskich torach. Pudła 105N i 805N są takie same, jeśli chodzi o wymiary. Remont kapitalny albo nawet modernizacja i pochulają jeszcze kilka lat.Wie ktoś, jaki jest koszt remontu kapitalnego takiego tramwaju - np. przeróbka na Alfę albo "skartoflenie" w Protramie? Chciałbym porównać to do zakupu całkiem nowego tramwaju, np. Bety albo Pesy.

  • ernesto – 20.01.2016

    A może Gorzów kupi i zleci modernę? Zawsze to lepsze niż nic nie robienie

  • TomTom – 20.01.2016

    Sama NG i skartoflenie to 300-500 tys zł/wagon. (600-1 mln za skład)Wymiana napędu + skartoflenie - 1-1,2 mln zł/wagon. (2-2,5 za skład)Nowa Beta/205WrAs - 3-4,5 mln (w zależności od wyposażenia itd.)Nowy Swing/Jazz/Twist 20m 5 mln zł.Nowy Foxtrot (26m)- 6-6,5 mln zł.Nowy Swing/Twist/Tramino/Jazz 30m 7,5-9 mln zł.Nowy wagon 40m -10+ mln zł.

  • JeździecTram – 21.01.2016

    Dzięki za informacje, TomTom! Wymiana napędu to po prostu wymiana silników (i pozostawienie rozruchu oporowego) czy całkowita przeróbka - kolokwialnie mówiąc - z "pedałów" na "joystick"?

  • Marcin Wrocław – 21.01.2016

    Dziwne bo goście z Wrocławskiego Forum Komunikacyjnego informują że ze dwa wymienione składy kursują nadal liniowo po mieście. Mnie dziwi fakt, że sprzedaje się wozy nie najstarsze i nie sądzę że są najbardziej zużyte bo w zajezdni na Ołbinie stacjonują wozy z 1975 roku i troszkę młodsze które mają wygląd pierwotny-prawie fabryczny poza korektą świateł i nie przechodziły jeszcze dawniej żadnych remontów.niż te przeznaczone do kasacji. Najstarszy jest 2201-2202 z 1975 roku i wczoraj widziałem go na miescie na "trójce". Ciekawostką jest że jest we Wrocku 105-ka skartoflona oczywiście która kursowała wcześniej najpierw w Krakowie, potem w Gdańsku. To 2564-2565 wymieniona za naszą 102-kę z Gdańskiem gdzie jeżdzi tam jako zabytek.

  • czyngis – 22.01.2016

    Marcin nie że kursują liniowo, tylko że wzięły udział w paradzie, imprezie miejskiej z okazji inauguracji Europejskiej Stolicy Kultury. Można to nazwać, że to był ich pożegnalny występ. W paradzie brały też udział zabytkowe tramwaje.

  • Adek – 22.01.2016

    W Mołdawii mają teraz zapotrzebowanie na jakikolwiek tabor. Unia płaci :)

  • TomTom – 22.01.2016

    Wymiana napędu i sterowania, czyli zrobienie 105Ni/105NWrAs/Alfy

  • break – 23.01.2016

    W sierpniu Kraków będzie sprzedawał 105-ki co miały NG w 2010 r

  • 1296 – 25.01.2016

    A ile Krakowskie 105-ki pojeżdzą jeszcze ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....