TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławski Twist po kolejnych testach
INFOTRAM - Opublikowano: 26.06.2015 18:42:24 11 komentarzy
Wrocławski Twist po kolejnych testach

MPK Wrocław przeprowadziło kolejne przejazdy próbne PESY Twist po wrocławskich torowiskach ? poinformowała rzeczniczka prasowa przewoźnika Agnieszka Korzeniowska. Do chwili obecnej na 73 perony na trasach przejazdów odnotowano 15 miejsc wymagających kilkucentymetrowych korekt krawędzi peronów.

Do tej pory Twist przejechał następujące odcinki torowisk:

1. Zajezdnia nr 4 ? ul. Powstańców Śląskich ? pętla Krzyki ? ul. Powstańców Śląskich ? ul. Piłsudskiego ? ul. Kołłątaja ? ul. P. Skargi ? ul. Wierzbowa ? pl. Teatralny ? ul. Świdnicka ? ul. Powstańców Śląskich ? Zajezdnia nr 4

2. Zajezdnia nr 4 ? ul. Powstańców Śląskich ? pętla Krzyki ? ul. Powstańców Śląskich ? ul. Świdnicka ? pl. Teatralny ? ul. Wierzbowa - ul. P. Skargi - ul. Kołłątaja - ul. Piłsudskiego ? ul. Powstańców Śląskich - Zajezdnia nr 4

3. Zajezdnia nr 4 ? ul. Powstańców Śląskich ? pętla Krzyki ? ul. Powstańców Śląskich - ul. Piłsudskiego ? pl. Teatralny ? ul. Wierzbowa ? ul. P. Skargi -pl. Dominikański ? ul. Traugutta ? pl. Społeczny ? Most Grunwaldzki ? Rondo Reagana ? ul. M. Skłodowskie-Curie ? Most Zwierzyniecki ? ul. Wróblewskiego ? pętla Kopernika - ul. Wróblewskiego ? Most Zwierzyniecki ? Rondo Reagana ? pl. Społeczny ? pl. Dominikański ? ul. P. Skargi ? ul. Kołłątaja ? ul. Piłsudskiego ? ul. Powstańców Śląskich ? Zajezdnia nr 4

4. Zajezdnia nr 4 ? ul. Powstańców Śląskich ? pętla Krzyki ? ul. Powstańców Śląskich ? ul. Świdnicka ? pl. Teatralny ? ul. Widok ? ul. Szewska ? ul. Grodzka ? Most Uniwersytecki ? ul. Drobnera ? ul. Bolesława Chrobrego ? pl. Powstańców Wielkopolskich ? ul. Trzebnicka ? ul. Żmigrodzka ? pętla Poświętne ? ul. Żmigrodzka ? ul. Trzebnicka - pl. Powstańców Wielkopolskich ? ul. Bolesława Chrobrego ? ul. Drobnera ? Most Uniwersytecki ? ul. Nowy Świat ? ul. Kazimierza Wielkiego ?ul. Krupnicza ? ul. Podwale ? ul. Świdnicka ? ul. Powstańców Śląskich ? Zajezdnia nr 4

Tramwaj w ostatnich dniach był testowany także pod kątem sprawności systemów bezpieczeństwa m.in. hamowania. Przejazdy odbywały się nocą, po ustaniu komunikacji tramwajowej. Przy okazji weryfikowano też kolejne trasy i zachowanie tramwaju w warunkach wrocławskiej infrastruktury torowej. Odnotowane dotychczas miejsca wymagające bieżącej korekty krawędzi przystanków to:

- przystanki Orla, Jastrzębia przy ul. Powstańców Śl. w obu kierunkach

- Przyjaźni Radio i Telewizja przy ul. Karkonoskiej kierunek centrum

- Kościuszki i Widok ul. Świdnicka kierunek Szewska

- Arkady ul. Piłsudskiego ? kierunek Krzyki

- Pętla Klecina ? wyjazd

- Broniewskiego ul. Żmigrodzka kierunek pętla Poświętne

- pl. Powstańców Wlk. kierunek centrum

- Dubois kierunek centrum

- ul. Nowy Świat przed skrzyżowaniem z ul. Św. Mikołaja kierunek Kazimierza Wlk.

Jak podała Agnieszka Korzeniowska informacje przekazano już do realizacji ZDiUM. Do służb zajmujących się pielęgnacją zieleni trafiły również wskazania dotyczące korekty zieleni w obszarze torowisk podczas bieżącej pielęgnacji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Wrocław
PESA
Twist
Wrocław
  • wrocek – 26.06.2015

    A czy dostarczono następne czy dalej jest jeden?

  • 1 – 26.06.2015

    jeden jest

  • Arsents – 26.06.2015

    Jutro do zajezdni Podgórze przyjeżdża pierwszy "Krakowiak" potem łączenie członów w TR i wtorek-środa prezentacja

  • company – 27.06.2015

    Po co robić te prezentacje. Każdy tramwaj jest taki sam. Drzwi okna siedzenia co tam można prezentować? Może biskup pokropi żeby lepiej chodziły? Nie kumam tego. Jakiś dziwaczny polski zwyczaj. Władza się lansuje czy jak?

  • Nietypowa pesa – 27.06.2015

    Wszystkie tramwaje jeżdżą bez problemu, a Pesa wymaga jakichś korekt- cud jakiś i znowu będą remonty remontowanych wcześniej przystanków

  • problematyczni ludzie – 27.06.2015

    Pesa nie wymaga korekt tylko Wrocławskie torowiska niedostosowane do tramwajów z prostą burtą. Pesa zrobiła by ze ściętą tak jak dla Katowic to by były komentarze, że znowu ścięta burta, że macie skody z prostą i się cofacie. Zrobi się tak jak powinno być to znowu ktoś ma problem. Skody też miały problem. Większość przystanków w Polsce jest budowana pod tramwaje ze ściętą burtą więc nie dziwota, jak przyjedzie tramwaj europejski, z prostą burtą, tak aby wszystkim wygodnie się wsiadało, to że trzeba przystanki poprawiać. Korekt to wymaga zacofane myślenie niektórych nienadążających za światem i tkwiących jeszcze głęboko w prlu.

  • tramchorzuf – 27.06.2015

    w Katowicach złom się psuje i to często dobrze ze zawodzie ma 20szt,to ma na wymiane ,brak części się zaczyna - tesz przystanki łuki nie pasowały -jak na placu Sikorskiego -no te dzwi z paskami ala alcatraz ,coraz częściej na holu do zajezdni złom jest holowany, a trzesie buja jak na morzu podczas burzy.ile jeździ w czestochowie -połowa -częściej mniej ,we wroclawiu będzie zaniedlugo podobnie jak zacznom jezdzic ,unas citki to złom -rozklekotane głosne itp.- a pesa prawie nowa to ma teraz i te tego wieku niedotrwajom co citki.

  • klasen – 27.06.2015

    Pesy to tylko Warszawa chwali , ale oni jeszcze niedawno byli w epoce 13N to co się dziwić

  • obserwator tramwajowy – 28.06.2015

    @problematyczniludzie - a dotąd eksploatowane we Wrocławiu 105N i Protramy miały ścięte burty?

  • bobas – 28.06.2015

    Warszawa jest najgorszym klientem dla PESY. Wystarczy popatrzeć na to jak odbierają wagony.

  • Kjermit – 29.06.2015

    Wrocław dostał taki tramwaj jaki zamówił i teraz w ich gestii leży jak zorganizują sobie infrastrukturę, prosta sprawa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....