TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocławska Skoda jedzie na remont kapitalny do Czech. Ekova wybrana
InfoTram.pl - Opublikowano: 05.04.2019 11:33:34
Wrocławska Skoda jedzie na remont kapitalny do Czech. Ekova wybrana (źródło: Wikipedia/Bogusław Wielgoszewski, lic. CC BY-SA 3.0)

MPK Wrocław rozstrzygnęło przetarg na wykonanie remontu kapitalnego tramwaju Skoda 16T. Wybrana została jedyna złożona oferta czeskiej firmy Ekova Electric a.s.

Przypomnijmy, że Czesi zaproponowali kwotę 3.624.810,00 zł brutto (2.947.000,00 zł netto). Szacunki zamawiającego to 3.075.000,00 zł brutto, a więc MPK musi d remontu dorzucić. Ekova chce zrealizować prace w ciągu 10 miesięcy. A te mają objąć:

Część mechaniczna: wózki (napędowe i toczne), w tym m.in. przekładnie, sprzęgło zębate, koła tramwaju, zestawy kołowe, hamulec tarczowy, amortyzatory oraz sprawdzenie połączeń pudła z wózkiem; W zakresie pudła: sprzęgi, zderzaki i amortyzatory zderzakowe, odgarniacze, szkielet pudła wagonu, część zewnętrzną, dach wagonu, część wewnętrzną, stanowisko motorniczego, fotele, w tym motorniczego, piasecznicę, podłogę, poręcze, przejścia, drzwi, ogrzewanie, wentylację, oświetlenie czy elementy związane z bezpieczeństwem podróży.

Część elektryczna obejmuje m.in. prace przy asynchronicznym silniku trakcyjnym 12MLU 3436 K/4, jednoramiennym odbieraku prądu Fb700.81, falowniku NSC 128 GE 03 M, a także przetwornicy, rezystorze hamowania, kasownikach czy okablowaniu i wskaźnikach. I dalej prace obejmują również: system informacji pasażerskiej, autokomputer pokładowy wraz z modułami komunikacyjnymi, radiotelefon systemu TETRA, moduł zapowiedzi głosowych oraz system monitoringu wizyjnego.

Tramwaj po remoncie kapitalnym musi być wolny od wad fizycznych oraz wad prawnych. W ramach zawartej umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym, a następnie przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną, remontową oraz inne wymagane dokumenty dodatkowe odnoszące się do przedmiotu umowy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Wrocław
Skoda 16T
remont
Ekova
  • Adrian Sztobryn – 05.04.2019

    A klimy jak nie było tak nie ma :)

  • Michał Kwietniak – 05.04.2019

    Wiadomo jaki numer to będzie?

  • Božidar Božidar Hocho – 05.04.2019

    Proč zatím jen jedna tramvaj ? Na zkoušku ? Bude to jen oprava nebo bude dosazena nějaká inovace ?

  • Jarosław Grześkiewicz – 05.04.2019

    Na szrot z tym zlomami a nie remonty. Ohydne sa te tramwaje

  • Michał Zieliński – 05.04.2019

    Jarosław poznańska pyro odstosunkuj się od wrocławskich tramwajów, zajmij się tym co po Poznaniu jeździ, a nie będziesz to się rządził w kwestii Skody - bardzo dobrze, że będzie miała kapitalny remont.

  • Henry Wich – 06.04.2019

    A czemu 3001?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....