TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wrocław planuje kolejne zakupy – do 89 niskopodłogowych tramwajów [FILM]
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.02.2018 09:41:58 3 komentarze
Nowy Moderus Beta okiem kamery

Wracamy do wrocławskiej zajezdni Borek, gdzie w poniedziałek odbyła się prezentacja wagonu Moderus Beta. Zobaczcie, jak wyglądała okiem kamery.

To pierwszy tramwaj w nowej odsłonie – powiedziała nam o nowym Moderusie Beta Agnieszka Korzeniowska, rzecznik prasowy MPK Wrocław. Są dostępne dla osób o ograniczonej mobilności, a jednocześnie ekologiczne.

Nowy tramwaj wygląda inaczej niż jego poprzednicy. Wraz z producentem postanowiliśmy odświeżyć wygląd tramwaju. Różni się od z zewnątrz o starszych wagonów, co widać gołym okiem – powiedziała Korzeniowska. Chodzi mianowicie o zmienione czoła, dodatkowe osłony na dachu, nieco inne jest także malowanie wagonów. To pierwszy tak zaprojektowany tramwaj w Polsce.

I detale dla pasażerów. To przede wszystkim dodatkowe, rozkładane siedzenia w części niskopodłogowej. Inaczej jest też wyprofilowana poręcz. Nowy jest także napęd, na burcie tramwajów nie ma kratek wentylacyjnych, to poprawia estetykę tramwaju – wyjaśniła Korzeniowska.

MPK Wrocław ma jeszcze około 100 sztuk tramwajów wysokopodłogowych, przed przewoźnikiem kolejny projekt zakupowy. Nowy przetarg będzie dotyczył już tramwajów całkowicie niskopodłogowych. Docelowo przewoźnik chce nabyć 39 wagonów z opcją rozszerzenia zamówienia do 89 sztuk. To pozwoli na całkowite wycofanie jednostek wysokopodłogowych. W tej chwili trwa dialog techniczny.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Moderus Beta
Wrocław
MPK Wrocław
  • Komentator – 22.02.2018

    Ale te Bety to też są pojazdy wysokopodłogowe, z z krótką niepraktycczną niską wstawką. Tak, lepsze to niż zwykła 105ka - ale jak pomyślimy, że to będzie jeździć za 30 lat, to się nóż w kieszeni otwiera....

  • Ragnar – 22.02.2018

    Szykuje się najważniejszy tramwajowy przetarg w historii Wrocławia. Całkowite wycofanie jednostek wysokopodłogowych to będzie duże wydarzenie. Dopinguje i trzymam kciuki, bo plany zacne.

  • advisor – 22.02.2018

    @KomentatorBiorąc pod uwagę, jak gigantyczne zaniedbania taborowe ma Wrocław to ja bym się cieszył, że cokolwiek nowego tam jeździ. No chyba, że Wrocław chce przebić Łódź w przedłużaniu życia 105-tkom i ich modernizacjom. Trzeba trzymać kciuki za następny przetarg, a nie biadolić.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....