TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

WKD wybiera Newag
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 24.05.2014 00:11:06 14 komentarzy
WKD wybiera Newag
#Warszawska Kolej Dojazdowa wybrała ofertę złożoną przez Newag w przetargu na dostawę 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Firma z Nowego Sącza uzyskała 93,33 pkt. W przetargu startowała też bydgoska PESA, jej ofertę oceniono na 85,55 pkt. Przewoźnik chce kupić nowe składy, przeznaczone do wykonywania aglomeracyjnych kolejowych przewozów pasażerskich w aglomeracji warszawskiej. Zamówienie obejmuje także świadczenie usług utrzymaniowych w okresie 6 miesięcy od daty przekazania każdego pojazdu, a także przeszkolenie pracowników wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi według poziomów utrzymania P1, P2, P3 i napraw bieżących taboru, zakończone wydaniem bezterminowego certyfikatu uprawniającego zamawiającego do wykonywania tych czynności samodzielnie lub pod nadzorem przedstawiciela wykonawcy (w trakcie obowiązywania gwarancji). Wybrana została oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: 1. Cena oferty - 50% 2. Zużycie energii elektrycznej przez pojazd na linii WKD dla przejazdu teoretycznego –25% 3. Powierzchnia podłogi dostępnej dla pasażerów w pojeździe -15% 4. Liczba dodatkowych miejsc siedzących w pojeździe ponad wymagane 160 sztuk –10%. Dostawy pojazdów mają odbyć się w nw. terminach: a) rozpoczęcie: nie później niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zakończenie: nie później niż 24 miesiące od dnia podpisania umowy.A oto jak wygląda ocena ofert:A oto szczegóły złożonych ofert:OFERTA NR 1: NEWAG S.A. Cena oferty: 98 227 800,00 PLN brutto, w tym cena 1 szt. pojazdu szynowego: 16 371 300,00 PLN brutto Zużycie energii elektrycznej przez pojazd na linii WKD dla przejazdu teoretycznego: 121,6 kWh Powierzchnia podłogi dostępna dla pasażerów w pojeździe wraz z powierzchnią pod siedzeniami: 129,60 m2 Liczba dodatkowych miejsc siedzących w pojeździe ponad wymagane 160 sztuk: 4  OFERTA NR 2: Cena oferty: 134 316 000,00 PLN brutto, w tym cena 1 szt. pojazdu szynowego: 22 386 000,00 PLN brutto Zużycie energii elektrycznej przez pojazd na linii WKD dla przejazdu teoretycznego: 124 kWh Powierzchnia podłogi dostępna dla pasażerów w pojeździe wraz z powierzchnią pod siedzeniami: 125 m2 Liczba dodatkowych miejsc siedzących w pojeździe ponad wymagane 160 sztuk: 12Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
WKD
Newag
PESA
  • yogurt – 24.05.2014

    To sie wpindolili na mine.

  • Lw25 – 24.05.2014

    Na miejscu Newagu kupiłbym/wynajął teraz jakąś halę w USA, wymienił jakiś % części na analogiczne i zaczął to oferować tam, jako light rail, żeby urwać kawałek dużego, rozwijającego się rynku

  • 1234 – 24.05.2014

    Hehehe. Swietny żart. Jak newag sprzeda coś w usa to peda będzie już sprzedawać na księżyc a solaris na marsie.

  • gagar – 25.05.2014

    Ten kontrakt daje im wreszcie doświadczenie w tramwajach? Tego chyba newagowi brakuje żeby otworzyć sobie furtkę do na prawdę dużych zyskow

  • sphinx – 25.05.2014

    Raczej nie, to będą lekkie EZTy, a w przetargach na tramwaje raczej prosto z mostu wymaga się doświadczenia właśnie w nich.

  • sphinx – 25.05.2014

    * w nich czyli w tramwajach.

  • KW – 25.05.2014

    Ktoś kiedyś sobie wymyślił żeby WKD traktować jak tramwaje z uwagi na napięcie i tak znalazła się w InfoTram. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad przeniesieniem tej tematyki do InfoRail. Faktycznie WKD w dziale tramwajowym może być mylące.

  • jatal. – 26.05.2014

    @ KW: EN94 konstrukcyjnie były zaliczone do tramwajów (ozn. 101N - czyli ta sama grupa co 13N czy 105N). Poza tym co wtedy zrobić z LRV Avanto Siemensa czy z Citadisami Dualis? Też pisać o nich jako kolej? Układ członów nowych pojazdów WKD też nie jest typowy dla kolei. Przeniesienie nie da jednoznaczości, a tylko znowu zamiesza. Jak nie da się zrobić działu InfoCudaki to lepiej nie ruszać niczego i konsekwentnie oczekiwać że wszyscy zainteresowani wiedzą że marchewka to owoc (starzy wiedzą gdzie szukać, a nowi niech się trochę pomęczą). ;)

  • KW – 26.05.2014

    Obawiam się, że z działem InfoCudaki może być ciężko :) Na razie zostaje po staremu, z czasem zobaczymy. Faktem jest jednak, że ciężko będzie Newagowi podciągnąć tę dostawę pod doświadczenie w tramwajach.

  • sphinx – 26.05.2014

    Dokładnie, będą musieli za każdym razem pytać zamawiającego czy to uzna, a większość odpowiedzi zapewne będzie negatywnych.

  • Combino – 27.05.2014

    @jatal,zwróć uwagę,że wszystkie jednosystemowe linie tramwajowe mają napięcie w sieci od 600 do 750 V; WKD planuje przejść na kolejowe 3kV.Nawet tatrzańska "električka" ma 1,5 kV czyli raczej nietramwajowe. Innymi słowy po zmianie napięcia sytuacja może się nieco wyklarować w drugą stronę. A tramwajów dwusystemowych bym w to nie pakował,bo to inna para kaloszy; wukadka przecież dwusystemowa nigdy nie była ;)

  • jatal. – 27.05.2014

    Dlatego nazywam to "dziwakami" - ni pies ni wydra. ;) "Električka" - ciekawe czy jest ktoś kto widząc ją pierwszy raz uważa że jedzie "pociąg"? Zdaję sobie sprawę że nie ma dobrego pomysłu, ale do klasyfikacji typu zamiast napięcia bardziej wolałbym np. klasę wytrzymałości konstrukcji. Cudaki P-III, poniżej to tramwaje, powyżej to prawdziwa kolej. Tylko że.. wtedy szynobusy też nie są "prawdziwą koleją" (co niektórzy zresztą od dawna już twierdzą). ;)

  • wpr – 27.05.2014

    Ale czy ktoś widząc po raz pierwdzy wkd powie że to tramwaj? Wszyscy powiedzą że to pociąg.

  • jatal. – 28.05.2014

    Dla mnie EN80, EN94 z harmonijkowymi drzwiami, zawsze kojarzyły mi się z wyrośniętymi tramwajami. Z nowymi mam tak samo. Tylko EN95 pasował mi pod kolej. ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....