TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Winnica ze zmodernizowanym niskpodłogowcem
InfoTram - Opublikowano: 08.09.2016 15:22:37 11 komentarzy
Winnica ze zmodernizowanym niskpodłogowcem

W Winnicy zaprezentowany został zmodernizowany tramwaj KT4SU. To jeden z dwóch takich pojazdów w tym ukraińskim mieście.

Wagon został oznaczony jako typ KT4UA "VinWay" (nr taborowy nr 228). Pojawiła się w nim niska podłoga w jednym członie. Modernizacja została wykonana przy współpracy z czeską firmą Kvazar plus, specjalizującą się m.in. w modernizacjach wagonów Tatra. VinWay został zbudowany w oparciu o właśnie takie pojazdy.

Koszt modernizacji jednego wagonu to 8 mln hrywien. Czeka aparatura firmy Cegelec kosztowała 3,5 mln hrywien. Wartość nowego tramwaju Elektron to jednak 26 milionów, stąd decyzja o modernizowaniu posiadanych już wagonów.

Wagon przeszedł już wszystkie niezbędne testy i odbiory i kursuje na linii nr 4. Jest o 10 metrów dłuższy niż jego pierwowzór. Został przystosowany do potrzeb pasażerów na wózkach inwalidzkich i matek z wózkami dziecięcymi. Zastosowano w nim oświetlenie LED.

"Ten tramwaj jest bardziej zaawansowany technologicznie. Został uzupełniony o człon niskopodłogowy, ma wewnętrzny system wideo, nowy system napędowy, który umożliwia bardziej efektywną pracę taboru, przyciski otwierania drzwi. Nasze plany obejmują każdego roku modernizację co najmniej trzech wagonów, a jeśli pozwolą na te nasze możliwości finansowe, to nawet więcej" - powiedział Burmistrz Winnicy Siergiej Morgunov.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Winnica
Ukraina
modernizacja
  • Loek – 08.09.2016

    Priekrasnaya. Ladniejszy niz fokstrot.

  • advisor – 08.09.2016

    Bardzo ładna moderna, naprawdę się postarali.

  • www – 08.09.2016

    Wygląd ok, ale mówienie o tramwaju niskopodłogowym to duża przesada.

  • abs – 08.09.2016

    bardzo ładna moderna bieda tramwaju

  • JODA – 08.09.2016

    A JUŻ MYŚLAŁEM ŻE TO CAF

  • Zzz – 08.09.2016

    No przecież ma niski człon

  • fromex – 09.09.2016

    To może opchniemy im nasze "uboty"? Po NG, to prawie nówki sztuki, a nie jakieś moderny z niską wstawką. I tej niskiej podłogi też jakby więcej. I też nie mają klimy w części pasażerskiej :PFakt, może przyciski nie są tak ładne i nowoczesne, ale czy to najważniejsza cecha tramwaju? Przecież teraz wyznacznikiem wysokiego standardu jest gniazdko USB. :>

  • zzzzzzzzzzzzzzzzz – 09.09.2016

    Lepszy niż modernizacja lwowska, bo ma niską podłogę.

  • kubex – 09.09.2016

    @fromex: mają inny rozstaw szyn (co niby można łatwo przerobić), i co ważniejsze - inną skrajnię (tego już się nie zmieni)

  • m. – 10.09.2016

    Redakcjo. Cegeec to firma francuska. http://www.cegelec.fr https://en.wikipedia.org/wiki/Cegelec

  • Combino – 10.09.2016

    Nie mam potwierdzenia na 100%,ale zdaje się że wymienili tylko rozruch,bez wymiany silników trakcyjnych; cały remont w przeliczeniu na nasze wyniósł ok. 1,15 mln PLN. Czy robili coś przy wózkach? Chyba prędzej nie niż tak... Wyszedł taki nieco kaczokibel w wersji tramwajowej; ogólnie prezentuje się całkiem nieźle,ale zobaczymy jak z nim będzie...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....