TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Wiemy do kiedy Gamma zostanie w Gdańsku
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.10.2017 11:58:20 11 komentarzy
Wiemy do kiedy Gamma zostanie w Gdańsku (foto: GAiT/Facebook)

Wiemy już ile potrwają testy Moderusa Gamma w Gdańsku.

GAiT poinformowały, że tramwaj zostanie na Pomorzu do końca miesiąca. Dotychczas pojazd obsługiwał linie nr 9 i 6. Przewoźnik o dalszych planach związanych z eksploatacją prototypu, wyprodukowanego przez Modertrans, ma informować m.in. na Facebooku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAiT
Gdańsk
Moderus Gamma
  • Agat – 12.10.2017

    Przestańcie się tak podniecać tymi testami.Temat ciekawy jak kombinerki.Nie zapomnijcie dodać informacji gdzie się teraz znajduje, ile zrobił kilometrów i co zjadł na śniadanie.

  • zibi – 12.10.2017

    Jak na razie największym problemem Gdańszczan jest brak kupna biletu w Gammie u motorniczego- dziwny zwyczaj z minionej epoki.Czy nie można zatrudnić konduktora który będzie miał piecze nad opłatą za przejazd.

  • Boy – 12.10.2017

    Można. Można też hostessy do roznoszenia drinków i boy'ów do otwierania drzwi, tylko że wówczas bilet byłby droższy od przelotu do Dubaju.

  • żuraw – 12.10.2017

    Trzeba przyznać, że to całkiem przyzwoity wyrób. Ma miękkie zawieszenie, spokojny bieg i dobrze zaaranżowaną przestrzeń wewnątrz - przejście nad wózkami jest też szerokie. Wadą jest wężykowanie po wyjściu z ostrzejszych łuków oraz średnie spasowanie paneli pod sufitem, ale to można zrzucić na prototypowość tego egzemplarza

  • black – 12.10.2017

    Kraków zaprasza

  • maczek_sky – 12.10.2017

    Ja bym dodał twarde niewygodne siedzenia i wąskie przejście ze względu na układ siedzeń 2 + 2. Z przodu tramwaju jest wyjtąkowo ciasno.

  • dziobak250 – 13.10.2017

    Szkoda, że do Warszawy nie przyjedzie. Fajnie byłoby go zobaczyć w Warszawie.

  • fromex – 13.10.2017

    Z układem siedzeń 2+2 nie ma czego w Wawie szukać. Tramicusy mają 2+1 i już to nie był dobry pomysł. No chyba, że jako kiełbasa wyborcza dla emerytów "zobaczcie ile macie miejsc do siedzenia". Projektantom takich rozwiązań powinno się fundować przejażdżkę przez Jerozolimskie, JPII albo do Mordoru. No ale Gamma, to model projektowany zapewne na "luźniejsze" miasto, więc nie ma się czym podniecać...

  • Agat – 13.10.2017

    Przejścia są fatalne.2+2.. Spróbujcie się w nich minąć z inną osobą.Dwie szczupłe osoby nie dadzą rady, nie mówiąc o przejściu jednej otyłej osoby.Btw. Zobaczycie jakie biedy wyjdą seryjnie do Poznania.

  • Combino – 13.10.2017

    @żuraw: do słabego spasowania paneli należy dodać słabe plastiki w tym pseudo wlocie powietrza z przodu (już odstaje) i tandetne osłony oświetlenia wewnętrznego (jedną już odskoczyła i widać zarówno jej przekroj jak i cienizne plastiku,z którego ją zrobiono). Szybko się prototyp zaczyna sypać ;)Co do wezykowania,to racja; zaraz po każdym wyjściu z zakrętu go słychać i czuć (np. jak jechał z Chełmu,to zaraz za tym wiaduktem przed Odrzanską. A przez Hucisko to przejechał niemal z odgłosem N-ki ;)

  • kolejFAN – 13.10.2017

    Precz z psujotorem do wiochy pod Poznaniem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....