TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Warszawa ponawia przetarg na tramwaje
InfoTram.pl - Opublikowano: 14.09.2018 09:37:18 11 komentarzy
Warszawa ponawia przetarg na tramwaje

Po nieudanym zamówieniu w Warszawie powtórka. Tramwaje Warszawskie ogłosiły ponownie przetarg na dostawę nowych wagonów.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tramwajów jednokierunkowych i dwukierunkowych, całkowicie niskopodłogowych, wieloczłonowych, wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym, pakietem naprawczym, pakietem eksploatacyjnym, pakietem materiałów niezbędnych do wykonania naprawy głównej, szkoleniami, dokumentacją techniczną łącznie z licencjami i oprogramowaniem łącznie z licencjami oraz wykonywaniem napraw powypadkowych (w okresie gwarancji tramwajów).

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) podstawowy (gwarantowany) zakres zamówienia, tj. dostawę 123 tramwajów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym, pakietem naprawczym, pakietem eksploatacyjnym, pakietem materiałów niezbędnych do wykonania naprawy głównej, szkoleniami, dokumentacją techniczną łącznie z licencjami i oprogramowaniem łącznie z licencjami oraz wykonywaniem napraw powypadkowych (w okresie gwarancji tramwajów),

2) zakres zamówienia w ramach opcji, tj. dostawę 90 tramwajów wraz z pakietem naprawczym, pakietem eksploatacyjnym, pakietem materiałów niezbędnych do wykonania naprawy głównej, dokumentacją techniczną łącznie z licencjami i oprogramowaniem łącznie z licencjami oraz wykonywaniem napraw powypadkowych (w okresie gwarancji tramwajów).

Szacunkowa całkowita wartość zamówienia bez VAT to 1 888 664 700.00 PLN.

Kryteria udzielenia zamówienia to:

Kryterium jakości: Rozwiązania techniczne / Waga: 14

Kryterium jakości: Ograniczenie emisji hałasu / Waga: 4

Kryterium jakości: Plan utrzymania tramwajów / Waga: 4

Kryterium jakości: Okres gwarancji / Waga: 2

Kryterium kosztu : Cena / Waga: 64

Kryterium kosztu : Zużycie energii / Waga: 12

Dostawy mają rozpocząć się 30 kwietnia 2019 roku.

Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali dostawy co najmniej 15 fabrycznie nowych tramwajów z napędem energoelektronicznym i niską podłogą, tj. podłogą, która na całej długości jest całkowicie płaska lub zmienia łagodnie i bezstopniowo swoją wysokość, a ponadto spełnia warunek nieprzekraczania wysokości liczonej od poziomu główki szyny, określonej dla stref drzwiowych na 350 mm, dla stref nad wózkami na 500 mm i dla stref pozostałych na 380 mm, które to tramwaje zostały dopuszczone do eksploatacji z pasażerami, przy czym dostawy co najmniej 15 ww. tramwajów zostały wykonane w ramach nie więcej niż dwóch umów (zamówień).

Ważne są także kwestie ekonomiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj:

1. w przynajmniej jednym roku obrotowym w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, osiągnęli roczny obrót w wysokości co najmniej 500 000 000 PLN,

2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 000 PLN.

Oferty można składać do 25 października 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
przetarg
  • Antek Stefański – 14.09.2018

    Zrobią wszystko, żeby Pesa wygrała... Normalnie FARSA

  • Edi666 – 14.09.2018

    No to Pesa leży i kwiczy, bo nie spełnia wymagań.

  • Combino – 14.09.2018

    ^^ Jaka szkoda,że to nie normalne forum,prawda? Wpisałbyś to sobie w stopkę i nie musiałbyś tego powtarzać jak zdartą płytę (także na innych portalach) ;)

  • advisor – 14.09.2018

    A co Combino, zabolało? ;) Bądźmy szczerzy, zwycięstwo twojego pieszczoszka jest mocno wątpliwe, chyba, że będzie perfidna ustawka.

  • Kaszebe – 15.09.2018

    Ed666@ Oj,możesz być w błędzie. Skoda Transportation odsłoniła się w poprzedniej odsłonie,Stadler bardziej postawił na tabor kolejowy,Modertans sami wiemy a kto może startować inny?Tu walczą tylko"gotowce"lub ich odmiany,zobacz tylko na termin dostaw więc wygląda to na powtórkę z Częstochowy!Jakiego producenta jest najwięcej wozów we stolicy?!?!? ; D)))

  • Edi666 – 15.09.2018

    Jakiego producenta tramwaje psują się w stolicy? Który nie ma pieniędzy na udział w przetargu?

  • Kaszebe – 15.09.2018

    Zobacz tylko artykuł w G.W. p.Edyty Bryły gdzie opisuje zadziwiające stanowisko samorządów w sprawie psujących się seps. Można porównać to wręcz do tzw."syndromu sztokholmskiego".A kasa? Kasa się znajdzie bo jest to"nasza Duma Pospolita"jak śpiewał kiedyś ,razem z motorniczym ,kumplem z partyzantki Bohdan Smoleń. Jednak chcę by Twe słowa ciałem się stały!

  • Alibaba – 15.09.2018

    Akurat p. Bryła to raczej słabo zna się na tramwajach. I zwykle przepisuje to co wcześniej zaprzyjaźniony portal napisze. ;)

  • Edi666 – 15.09.2018

    @Kaszebe - dobrze to widać w Krakowie, gdzie wykluczyli Pesę z przetargu.

  • mechanik – 15.09.2018

    @Kaszebe, tobie chodzi bardziej o jeden zarząd twierdzący, że ich tramwaje są bezusterkowe. Cyrk po prostu. W dodatku są jakoś tak dziwnie powiązani geograficznie z niejakim combino :D A to co inni wyprawiają, m.in. tworząc plany remontów generalnych przed momentem zamienienia poszycia w totalne sito, gdzie każdy porządnie wykonany wagon powinien wytrzymać trzykrotnie dłużej, nie pisząc już o totalnym nieuwzględnianiu takiego drobiazgu jak LCC, bo przecież na co to komu, to nawet nie warto pisać :)

  • Combino – 16.09.2018

    Rzadko ostatnio tu wpadam,ale widzę że chyba warto wziąć do ręki popcorn i poczytać te hmmm... "komentarze"; przynajmniej są zabawne :D

  • mechanik – 16.09.2018

    combino nie rzadko, ale non-stop - taki detal :D A jak już piszesz o ubawie i popcornie, to ja mam 100% pewność że do ciebie to trafiło. I tak ma być! :D To nie jest dobre miejsce na objawienia i głupkowatą propagandę, przyznasz. Miejsce na nawiedzone bzdety mamsz na pewnym forum :DD

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....