TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W tym roku wszystkie łódzkie M8C zostaną zmodernizowane
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.01.2017 15:23:48 10 komentarzy
W tym roku wszystkie łódzkie M8C zostaną zmodernizowane

MPK-Łódź nie tylko kupuje nowe tramwaje ale również remontuje te, które posiada w swoim parku taborowym. W tym roku na tory wyjadą wszystkie zmodernizowane wagony M8C, sprowadzone do Łodzi z Bielefeld.

Trzy takie pojazdy już wożą pasażerów. Staramy się modernizować te tramwaje tak, aby przynajmniej w dwudziestu kilku procentach były niskopodłogowe ? mówi Zbigniew Papierski, Prezes MPK-Łódź. Stąd modernizacja wagonów sprowadzonych w latach 2012 i 2013 z Bielefeld ? dodaje.

W tym miejscu warto przypomnieć zakres prac, jaki jest wykonywany przez Zakład Techniki MPK-Łódź w wagonach M8C. To:

1.Dodanie członu niskopodłogowego (15% niskiej podłogi) z rampą dla wózków,

2.Wymiana układu sterowania napędem,

3.Nowe drzwi pasażera odskokowo-uchylne,

4.Zmiana wyglądu zewnętrznego,

5.Nowe pulpity, nowe fotele motorniczego, powiększona kabina motorniczego,

6.Odświeżenie przedziału pasażerskiego poprzez wymianę wyłożeń wnętrza, wymianę foteli na plastikowe, zastosowanie oświetlenia typu LED,

7.Nowy system informacji pasażerskiej, monitoringu i reklam,

8.Nowy system wentylacji przedziału pasażerskiego, dodatkowo zastosowano szyby przesuwne o podziale 50/50,

9.Przetwornica statyczna o zwiększonej mocy zamiast wirowej,

10.Modernizacja układu hamulcowego,

11.Nowe piasecznice i lusterko zewnętrzne,

12.Nowe sprzęgi łamane Dellnera.

Ale to nie koniec planów remontowych. Przewoźnik już szykuje się do remontu Cityrunnerów. Na początek trzy takie pojazdy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
Cityrunner
modernizacja
M8C
  • Jolka – 23.01.2017

    BRAWO ŁODŻ!!!!nie to co poznań syf kiła i mogiła...rozpadające tatry, awaryjne bamberusy, zapuszczone kombino i problematyczne prototypy ze stodoły w bolechowie...

  • Kuba – 23.01.2017

    Ale zmieńcie dilerów w zakładzie remontowym bo te wasze M8CN wyglądają koszmarnie! Patrząc na zakres remontu M/N8C w porównania do Gdańska czy Elbląga to jesteście lepsi, ale ten wygląd jest koszmarny.Dalsze pocieszenie to nawet jeżeli M8CN nie chcą jeździć bo a to taka usterka czy taka, to nie martwcie się, gdańskie N8C-NF pierwsze też nie przejeździły całych dni, holowanie itp. Teraz nie mogą okiełznać N8C z Kassel, na 16 wagonów 4 jeszcze od roku nie ruszyły...

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 23.01.2017

    @JolkaTy nie wiesz co się dzieje w Łodzi. W Łodzi 90% taboru to rozpadające się szroty Konstal 805Na. Prawie nie ma tramwajów niskopodłogowych, bo jeżdżą tylko na 4 liniach (10, 11, 12, 46).W Poznaniu masz dużo niskaczy praktycznie na każdej linii.

  • 6'6'6' # – 23.01.2017

    Kto to zrobi jak upadł Protram ?

  • on1922 – 23.01.2017

    Jak to kto? MPK Łódź we współpracy z MT.

  • tepe – 24.01.2017

    No cóż co najgorsze to likwidacja tego dolnego wysuwanego stopnia pod progiem drzwi. Głupota. Nadal ogrom przystanków tramwajowych to wspinaczka z poziomu jezdni. Starsi ludzie wsiadają i wsiadają pierwszymi drzwiami (kim miej mobilni tym większy nacisk na te pierwsze drzwi!). Środkowy człon jest ciasny i tak trzeba wchodzić po stromych stopniach. Układ siedzeń to głupota (pojedyncze krzesełko mimo iż dostanie się do tej przestrzeni dla stojących jest ciasne- tak na jednym końcu są podwójne) - kolejny po Pesie bydłowóz, zaś same krzesełka - tfu plastikowe kubły na których nie da się usiąść (al. będą w nowych zamawianych tramwajach - bo tramwaje to takie coś dla plebsu i elementu - który brudzi a biedne MPK musi sprzątać za karę).Modernizacja nieprzemyślana. Najgorsze że te drzwi są luźne i gdy tłok to odstają od pudła wagonu podczas jazdy. Pomijam wyjątkową brzydotę czoła wagonu oraz odpustowe (albo w stylu wiejskiej dyskoteki) lampki oświetlające wnętrze umieszczone chaotycznie na suficie.

  • Citek – 25.01.2017

    Siedzenia to tragedia. Podobno wybrane w ankiecie przez pasażerów. Chyba brała w niej udział tylko rodzina i znajomi prezesa Lennona1

  • tepe – 25.01.2017

    Citek - a jak myślisz kto "głosował" w "ankiecie". Ilość głosów to mniej niż ułamek promila liczny przewożonych pasażerów. Tak samo wyglądały "konsultacje' dt zmian w komunikacji miejskiej no ale jeśli na danym osiedlu były jednego dnia i o porach gdzie jeszcze ludzie są w pracy....

  • Tram – 25.01.2017

    M8C po modernizacji FILMhttps://youtu.be/FthR7d7K4O4

  • krakowiak – 09.02.2017

    Wygląd koszmarny !

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....