TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W Nowym Sączu powstają pierwsze Inspiro
INFOTRAM - Opublikowano: 26.02.2013 11:41:51 32 komentarze
W Nowym Sączu powstają pierwsze Inspiro

W halach Newagu w Nowym Sączu trwa montaż pierwszego „polskiego”składu Inspiro, jaki producent buduje dla Metra Warszawskiego –poinformował nas Zbigniew Jakubas. Przypomnijmy, że wagony powstają we współpracy z Siemensem. Pierwsze jednostki dla warszawskiej podziemnej kolejki, m.in. ta już dostarczona, są budowane w wiedeńskiej fabryce Siemensa. Kolejne powstaną już w Polsce, właśnie w Nowym Sączu.

Przypomnijmy, że konsorcjum ma dostarczyć Metru Warszawskiemu 35 sześciowagonowych pociągów. Pierwsze dziesięć powstanie w Austrii, pozostałe w Polsce. Przygotowując się do współpracy z Siemensem Newag zdecydował się na budowę nowej hali produkcyjnej. Ma ona 168 metrów długości i 68 m szerokości. Została podzielona na dwie części. W pierwszej odbywa się zabudowa szkieletów, które do Nowego Sącza dostarczy Siemens, w drugiej przeprowadzane będą testy diagnostyczne i statyczne. Montaż wszystkich pociągów Inspiro ma zakończyć się w ciągu kilkunastu miesięcy. Co dalej? Nowa hala ma być wykorzystywana chociażby przy modernizacji czy produkcji pociągów. O zamówienia Newag się nie obawia, tak samo jako o to, że nowoczesna hala będzie stała pusta. Być może powstaną w niej kolejne składy dla Warszawy. Umowa zawarta przez Metro Warszawskie z konsorcjum Siemensa i Newagu zawiera opcję zwiększenia o 50%. Przypomnijmy, że wszyscy zainteresowani wyglądem hali mogą zobaczyć jej panoramę.        

    
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Newag
Inspiro
Nowy Sącz
  • – 26.02.2013

    To fakt podróż będzie komfortowa pociągiem z małopolski i wiednia

  • Chrzanów – 26.02.2013

    Rekomendacje dobre i sukces

  • jonek – 27.02.2013

    Rzeczywiście Newag zabudowuje gołe szkielety ? Wydawało mi się, że mieli dostawać od Siemensa pudła.

  • – 28.02.2013

    Niebezpieczeństwo z newagu .No sukces może dla nich bedzie dla pasażerów nie

  • hajy – 28.02.2013

    Do śmieci te wagony zabawki

  • – 01.03.2013

    Newag to manufaktura.Manufaktura powtarzam

  • – 01.03.2013

    Śmieciowy produkt podróż będzie straszna

  • sed – 01.03.2013

    Fakty takie że sukces będzie jak sie nie rozpadnie i tyle

  • Hallera – 01.03.2013

    Takie życue Hallera w grobie by sie przewrócił

  • – 01.03.2013

    Pełno psychologicznych frazesów

  • – 01.03.2013

    Niebawem sie przekonamy

  • – 02.03.2013

    No fakt

  • wniebowzieci wniebowzięci – 02.03.2013

    Fakt

  • X FACTOR – 02.03.2013

    Złom i tyle

  • downloads – 02.03.2013

    Niestety

  • – 02.03.2013

    O niebo lepiej

  • fakt – 02.03.2013

    Potem bedą elektrośmieci

  • – 02.03.2013

    rekomendacje jakie

  • sphinx – 02.03.2013

    Jest tu jakiś moderator? Większość wypowiedzi łamie regulamin i nadaje się tylko do usunięcia.

  • piter – 03.03.2013

    Takie rekomendacje no nieżle dla siemensa

  • Sukien – 03.03.2013

    Niestety tak jak z combino

  • InfoTram – 03.03.2013

    Jest i robi co może. Niestety ktoś jest bardzo uparty i wyjątkowo się nudzi. Albo dopadł nas jakiś spam.

  • InfoTram – 03.03.2013

    @Jaruzel: Dosyć. Komentarz z godziny 21:35 został usunięty z uwagi na to, że był pozamerytoryczny. Każdy taki kolejny będzie również usuwany.

  • Jaruzel – 03.03.2013

    NEWAG zrobiłby rozsądnie, gdyby nie marnował pieniędzy na budowę hal, które pewnie będą stały puste. Mógłby współpracować z Siemensem lepiej, w tych obszarach, na których jako tako się zna. Na przykład produkując wózki do pojazdów szynowych sumiennie składanych w Austrii i Niemczech. Mniej by w to zainwestowano, a stworzonoby więcej miejsc pracy. Ale Wielki Pan Jakubas musi demonstrować swoje ambicje...

  • Róża Dróżdż – 04.03.2013

    Ladny ten pociąg podoba mi sie

  • adi – 04.03.2013

    To prawda Różo ładne są wagony i nowoczesne a za stosunkowo dobrą cene ale nie z nieba

  • adi – 04.03.2013

    Z niebieskim kolorem lepiej by jednak wyglądał

  • adi – 04.03.2013

    Z niebieskim kolorem lepiej by jednak wyglądał

  • sebastion – 07.03.2013

    Z satysfakcją stwierdzam że inspiro jest zajebiaste

  • slown – 12.03.2013

    Podobno pierwsze juz jexdzi noca. Wiadomo cos?a

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....