TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W Monachium nowymi składami metra
InfoTram - Opublikowano: 20.06.2016 11:10:17
W Monachium nowymi składami metra

17 czerwca pasażerów monachijskiego metra zaczęły wozić nowe wagony C2 dostarczone przez Siemensa. Kursują na linii nr U6 między Kieferngarten i Garching-Forschungszentrum.

W 2010 roku monachijski operator metra MVG zamówił 21 sześciowagonowych składów od Siemensa. Wartość kontraktu to 185 mln euro. Produkcja pierwszego pociągu zakończyła się w wiedeńskiej fabryce  w kwietniu 2013 roku, ale wejście do eksploatacji zostało opóźnione przez długi procesu uzyskiwania homologacji.

Skład C2 może zabrać na swój pokład 220 pasażerów na miejscach siedzących i 720 na stojąco. To o 3% więcej niż składy C1 i 8% więcej niż najstarsze monachijskie U-Bahny.

Nowe pociągi zostały wyposażone w systemy monitoringu oraz dość ciekawe oświetlenia LED. I tak krawędź drzwi oświetlana właśnie LED-ami zmienia kolor, aby ostrzec pasażerów o otwieraniu i zamykaniu drzwi.

Pociągi mają 115 m długości i 2 900 mm szerokości. Masa pustego składu to 180 ton. Maksymalna prędkość eksploatacyjna wynosi 80 km/h.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Monachium
Siemens
metro

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....