TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W Łodzi też problemy z infrastrukturą
InfoRail - Opublikowano: 13.01.2016 10:24:29 4 komentarze
W Łodzi też problemy z infrastrukturą (foto: MPK)

Po Olsztynie i Wrocławiu także Łódź ma problemy z infrastrukturą tramwajową. Może nie tak duże, ale jednak. O sprawie pisze Dziennik Łódzki, który informuje, że nowe Swingi nie mieszczą się na łódzkich przystankach, gdy zalega tam śnieg. Żeby wagony się nie porysowały trzeba będzie je poszerzyć.

Nowe Pesy przejechałyby bez problemu, ale gdyby przy torowisku zalegał śnieg, wagon mógłby się zarysować ? tłumaczy na łamach Dziennika Łódzkiego Sebastian Grochala, rzecznik MPK. Dlatego musimy poszerzyć cztery przystanki, by stworzyć na nich tzw. margines bezpieczeństwa ? dodaje.

Chodzi mianowicie o przystanki na alei Kościuszki przy ul. Zielonej, na Narutowicza przy Kilińskiego (dwa przystanki) i na Kopernika przy Łąkowej.

Ale to nie koniec. Żeby było ciekawiej Swingi bez problemów mogą jeździć po trasie W-Z. Dodajmy ostatnio wyremontowanej. Problemy mają tam natomiast Cityrunnery, które według Dziennika Łódzkiego, zahaczają o przystanki. Przy okazji modernizacji mają być one tak przebudowywane, aby nie miały już kłopotów z kursowaniem po całej sieci w Łodzi.




WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Łódź
przystanek
  • Julian – 13.01.2016

    Może ja jestem tępy, ale jeżeli sprawa dotyczy 4 przystanków, gdy są nieodśnieżone, to nie można ich odśnieżyć? Można też coś więcej o Cityrunnerach? Była informacja, że jeden Bombardier ostatnio "zmartwychwstał", a tu widzę dalsze perypetie się szykują.

  • qwerty – 13.01.2016

    To jest nas co najmniej dwóch tępych. Zamiast odśnieżenia 4 przystanków bieganie z płaczem do prasy???

  • www – 13.01.2016

    Ciekawostka z tymi Cityrunnerami. Przecież one mają 2,3 m szerokości. Szersze Swingi nie mają problemu? Trochę dziwne, bo Bombardiery przecież jeżdżą po Łodzi od lat. W trakcie budowy nikt nie sprawdził skrajni tramwajów, które stoją w zajezdni? Może jednak budowniczowie torowisk powinni otworzyć internet i zobaczyć jak Finowie sprawdzali torowiska zanim zbudowali nowy tramwaj? U nas byłoby łatwiej, bo istniejące tramwaje wiadomo jak się zachowują na trasie.Co do śniegu to niech Łódź "zmałpuje" patent Tramwajów Śląskich stosowany zimą w Karlikach. Kto by się martwił odśnieżaniem. W Gdańsku i Warszawie problem został rozwiązany w cywilizowany sposób przez właściwe odśnieżanie. A może zamówić pługi montowane z przodu Swingów w zimie? :-)

  • ŁDZ – 14.01.2016

    To jakieś bzdury z palca wyssane z Citkami. One po WZ nie jeżdżą, bo przez 2 pierwsze dni nowej WZ aż 3 połamały pantografy na tych "szynach prądowych", które są w paru miejscach. Musieli jakoś wytłumaczyć brak, bo ludzie stękają, że na 10 nie wszystko jest niskopodłogowe. Oczywiście, że nie jest, bo musieliby zabrać z 11, która jest najważniejszą linią PN-PD w Łodzi.Z tym ŁTR to też cyrk, bo ciężko odśnieżyć? Wszystkie przystanki są dostosowane do pojazdów 2,4m, więc nie kumam tego poprawiania...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....