TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W EN97 cały czas za gorąco
INFOTRAM/UTK - Opublikowano: 18.07.2014 20:50:58 12 komentarzy
W EN97 cały czas za gorąco
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wszczął z urzędu postępowanie administracyjne wobec Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. w sprawie stwierdzenia naruszenia przez spółkę zakazu stosowania bezprawnych praktyk naruszających zbiorowe interesy pasażerów. Polega ono na niezapewnieniu podróżnym odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody, co jest sprzeczne z Prawem przewozowym. W czerwcu i lipcu br. UTK przeprowadził czynności kontrolno-nadzorcze, które potwierdziły, że temperatury w eksploatowanych przez Warszawską Kolej Dojazdową pojazdach typu 33WE znacznie przewyższają dopuszczalne normy. Również przeprowadzone pomiary stężenia CO2 wykazały negatywne wyniki, podobnie jak w okresie letnim 2013 r. Należy przypomnieć, że w wyniku działań kontrolno-nadzorczych w czerwcu br., w związku z przekroczeniem dopuszczalnych norm, Prezes UTK ograniczył eksploatację czterech pojazdów WKD ww. typu. Wówczas pomiary temperatury wykonane w godzinach popołudniowego szczytu przewozowego wykazały przekroczenie dopuszczalnych norm. Upoważnieni pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego przeprowadzili w dniach 9 i 10 czerwca br. czynności kontrolne w składach eksploatowanych przez Warszawską Kolej Dojazdową. W czterech pojazdach EN97 (004b, 010b, 012a i 013a) stwierdzono przekroczenie dopuszczalnych temperatur powietrza. W niektórych składach temperatura wewnętrzna przekraczała 30°C. Ponieważ nieprawidłowości miały bezpośredni wpływ na zdrowie pasażerów, Prezes UTK uznał wszczęcie postępowania w niniejszej sprawie za zasadne. O dalszych decyzjach w tej sprawie będziemy informować na łamach InfoTram. 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
UTK
WKD
klimatyzacja
  • ss – 18.07.2014

    Brawo Pesa, brawo. A najgorsze, że coraz więcej szmelcu tej zadufanej firmy jeździ po świecie.

  • Combino – 19.07.2014

    @ss:zapomniałeś matole tylko,że to nie jej projekt,ale poznańskiego IPS (w skrócie: Idiotyzm,Partactwo,Syf); reszta nie pochodzi od tych ćwoków i normalnie jeździ.

  • zz – 19.07.2014

    @Combino: cyt. "Pesa 33WE (seria EN97) – normalnotorowy niskoperonowy elektryczny zespół trakcyjny, wyprodukowany przez Pesę Bydgoszcz w liczbie 14 sztuk dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej." Dziękuję i do widzenia. Matole!!

  • tryb – 19.07.2014

    Nie ma znaczenia kto projektuje pojazd. Ważne jest kto go firmuje a firmuje Pesa.

  • jatal. – 19.07.2014

    Do poprawnej oceny sytuacji brakuje choćby podstawowej informacji czy w pojazdach podczas pomiarów nie przekroczono ich normatywnego zapełnienia. Poza tym ciekawe jak poradzi sobie z tym "problemem" Newag. W końcu SIWZ wymusza na nim budowę wręcz takch samych pojazdów.

  • Combino – 19.07.2014

    @zz,tryb: w takim razie polecam lekturę przypadku Variobahnów w Helsinkach,gdzie Bombardier też się męczy z problemem,choć de facto jego winy w tym nie ma...

  • heros – 21.07.2014

    WKD to mistrzowie, wiedzą że z klimą są problemy, wiedzą o możliwej kontroli, ale co tam niech sobie jeżdżą w takim stanie. Oni są właścicielem, oni decydują i oni biorą odpowiedzialność.

  • adamf – 21.07.2014

    @Combino ma racje Pesa kupiła gotowca, przygotowany projekt od IPS, który okazał się niedopracowany, no i jak widać przejechała się na tym. Teraz musi się męczyć z naprawami nie swojej konstrukcji, mam nadzieje jednak, że ogarną w końcu w ramach gwarancji sprawę i 33we będą już w pełni sprawne. Niesamowite ile problemów jest w stanie dostarczyć klimatyzacja.

  • ronin – 21.07.2014

    Jeśli IPSZ po badaniach twierdzi, że klimatyzacja w pociągach WKD spełnia normy, zarówno polskie jak i europejskie, to jakie normy stosuje UTK?

  • p – 21.07.2014

    Combino czy w Twoim regionie kulturą to już szczepili?

  • Ina – 22.07.2014

    Burza o nic. Naprawią i będzie po aferze.

  • Combino – 23.07.2014

    @p: tak,rozrzucali; jednak wersja uodparniająca na oszołomów manipulujących danymi ciągle jeszcze nie dotarła,więc na takowego ostro zareagowałem :D

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....