TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

W EN97 cały czas za gorąco
INFOTRAM/UTK - Opublikowano: 18.07.2014 20:50:58 12 komentarzy
W EN97 cały czas za gorąco
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wszczął z urzędu postępowanie administracyjne wobec Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. w sprawie stwierdzenia naruszenia przez spółkę zakazu stosowania bezprawnych praktyk naruszających zbiorowe interesy pasażerów. Polega ono na niezapewnieniu podróżnym odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody, co jest sprzeczne z Prawem przewozowym. W czerwcu i lipcu br. UTK przeprowadził czynności kontrolno-nadzorcze, które potwierdziły, że temperatury w eksploatowanych przez Warszawską Kolej Dojazdową pojazdach typu 33WE znacznie przewyższają dopuszczalne normy. Również przeprowadzone pomiary stężenia CO2 wykazały negatywne wyniki, podobnie jak w okresie letnim 2013 r. Należy przypomnieć, że w wyniku działań kontrolno-nadzorczych w czerwcu br., w związku z przekroczeniem dopuszczalnych norm, Prezes UTK ograniczył eksploatację czterech pojazdów WKD ww. typu. Wówczas pomiary temperatury wykonane w godzinach popołudniowego szczytu przewozowego wykazały przekroczenie dopuszczalnych norm. Upoważnieni pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego przeprowadzili w dniach 9 i 10 czerwca br. czynności kontrolne w składach eksploatowanych przez Warszawską Kolej Dojazdową. W czterech pojazdach EN97 (004b, 010b, 012a i 013a) stwierdzono przekroczenie dopuszczalnych temperatur powietrza. W niektórych składach temperatura wewnętrzna przekraczała 30°C. Ponieważ nieprawidłowości miały bezpośredni wpływ na zdrowie pasażerów, Prezes UTK uznał wszczęcie postępowania w niniejszej sprawie za zasadne. O dalszych decyzjach w tej sprawie będziemy informować na łamach InfoTram. 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
UTK
WKD
klimatyzacja
  • ss – 18.07.2014

    Brawo Pesa, brawo. A najgorsze, że coraz więcej szmelcu tej zadufanej firmy jeździ po świecie.

  • Combino – 19.07.2014

    @ss:zapomniałeś matole tylko,że to nie jej projekt,ale poznańskiego IPS (w skrócie: Idiotyzm,Partactwo,Syf); reszta nie pochodzi od tych ćwoków i normalnie jeździ.

  • zz – 19.07.2014

    @Combino: cyt. "Pesa 33WE (seria EN97) – normalnotorowy niskoperonowy elektryczny zespół trakcyjny, wyprodukowany przez Pesę Bydgoszcz w liczbie 14 sztuk dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej." Dziękuję i do widzenia. Matole!!

  • tryb – 19.07.2014

    Nie ma znaczenia kto projektuje pojazd. Ważne jest kto go firmuje a firmuje Pesa.

  • jatal. – 19.07.2014

    Do poprawnej oceny sytuacji brakuje choćby podstawowej informacji czy w pojazdach podczas pomiarów nie przekroczono ich normatywnego zapełnienia. Poza tym ciekawe jak poradzi sobie z tym "problemem" Newag. W końcu SIWZ wymusza na nim budowę wręcz takch samych pojazdów.

  • Combino – 19.07.2014

    @zz,tryb: w takim razie polecam lekturę przypadku Variobahnów w Helsinkach,gdzie Bombardier też się męczy z problemem,choć de facto jego winy w tym nie ma...

  • heros – 21.07.2014

    WKD to mistrzowie, wiedzą że z klimą są problemy, wiedzą o możliwej kontroli, ale co tam niech sobie jeżdżą w takim stanie. Oni są właścicielem, oni decydują i oni biorą odpowiedzialność.

  • adamf – 21.07.2014

    @Combino ma racje Pesa kupiła gotowca, przygotowany projekt od IPS, który okazał się niedopracowany, no i jak widać przejechała się na tym. Teraz musi się męczyć z naprawami nie swojej konstrukcji, mam nadzieje jednak, że ogarną w końcu w ramach gwarancji sprawę i 33we będą już w pełni sprawne. Niesamowite ile problemów jest w stanie dostarczyć klimatyzacja.

  • ronin – 21.07.2014

    Jeśli IPSZ po badaniach twierdzi, że klimatyzacja w pociągach WKD spełnia normy, zarówno polskie jak i europejskie, to jakie normy stosuje UTK?

  • p – 21.07.2014

    Combino czy w Twoim regionie kulturą to już szczepili?

  • Ina – 22.07.2014

    Burza o nic. Naprawią i będzie po aferze.

  • Combino – 23.07.2014

    @p: tak,rozrzucali; jednak wersja uodparniająca na oszołomów manipulujących danymi ciągle jeszcze nie dotarła,więc na takowego ostro zareagowałem :D

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....