TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Umowa z Modertransem podpisana
InfoTram - Opublikowano: 18.01.2016 12:50:13 16 komentarzy
Umowa z Modertransem podpisana

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu przesłało informację o podpisaniu umowy z Modertansem na dostawę, wraz z serwisem gwarancyjnym tramwajów jednokierunkowych, niskopodłogowych, wieloczłonowych o długości od 28 do 32 m i szer. 2,35?2,40 m, napędzanych silnikami prądu przemiennego. Jej wartość to 135 054 000 PLN brutto.

Modertrans jako jedyny wystartował w przetargu, którego, przypomnijmy, przedmiotem była dostawa 20 tramwajów z opcją na dodatkowych 10 sztuk.

Tramwaje, które zaoferował Modetrans mają powyżej 20% niskiej podłogi oraz klimatyzację w całej przestrzeni pasażerskiej. To najprawdopodobniej Moderusy Beta. Wyposażone zostaną w wiele nowości, których dotychczas nie było w poznańskich tramwajach. To m.in. 6 portów USB do ładowania telefonów komórkowych (po 2 w każdym członie tramwaju), bramki liczące pasażerów, specjalna rampa ułatwiającą wjazd i wyjazd z pojazdu dla wózków inwalidzkich oraz przycisk dla niepełnosprawnych z sygnałem dźwiękowym, wyznaczone miejsce do bezpiecznego przewozu rowerów z pasami mocującymi i uchwytami, tablice LCD z przebiegiem trasy i zaznaczeniem miejsc przesiadkowych, energooszczędne oświetlenie LED.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Moderus Beta
MPK Poznań
  • krakowianin – 18.01.2016

    Po co te gadżety w rodzaju port USB ??

  • break – 18.01.2016

    I miejsce na rowery po co ? małpują "Krakowiaka"

  • barti – 18.01.2016

    break: po to, żeby z niego korzystać. Miejsce na rower ma każdy pojazd MPK Poznań

  • z – 18.01.2016

    Obecne zamówienie pozwoli przygotować się do produkcji niskopodłogowca w nieco wyższej cenie od 25% niska cza.Dalej uważam betę za doskonały tram dla każdego miasta tam gdzie jest kiepskie torowisko,remont lub trasa mniej zatłoczona.Inaczej mówiąc tani w zakupie i eksploatacji oraz niezawodny.Zobaczymy co zrobi Wrocław.

  • WK – 18.01.2016

    Doskonała wiadomość!!! Czekam już z niecierpliwością na te wozy! Komunikacja miejska będzie jeszcze bardziej dostępna dla osób z niepełnosprawnością ruchowa i dla matek z dziećmi w wózkach.

  • nowy – 18.01.2016

    jeśli miasta miały wagony 105 to po modernizacji mogą mieć moderusa .Gdyby zmienić w tych wagonach wózki na coś nowego .układ napędowy innego producenta to rzeczywiście może byłby z tego dobry tramwaj a tak mamy troszkę inne 105 Na, czyli staocie w innym opakowaniu

  • noek – 18.01.2016

    A co mają zastąpić w MPK Poznań nowe Moderusy Beta ?

  • :-( – 18.01.2016

    Najpierw kupili super drogie Siemensy, potem Solarisy, a teraz kupują nowe 105-tki. Jak ich nie stać może lepiej żeby kupili autobusy? Może ktoś wznowi produkcję Ikarusa 280...

  • maciej12991 – 18.01.2016

    To pewnie za kilka dni przyjdzie pierwszy nowy nabytek. :D Brakuje mi tylko do kolekcji przetargu na zakup RT6N1 zasadniczo czterech poznańskich i jednej z Brna, bo te z Pragi już jeżdżą. :D

  • Combino – 19.01.2016

    ^^ Z tą brneńską to się nie rozpędzaj, ona na razie przyjechała na naprawę; Czesi rozpoznają teren,póki co. No to Jaśkowiak zyskał głosy pracowników Modertransu; 30 wozów to robota aż do wyborów samorządowych :D

  • WK – 19.01.2016

    A ja mam wrażenie, że te tramwaje przyjdą szybciej niż nam się wydaje. Modertrans bardzo szybko i terminowo realizuje zamówienia, wbrew temu, co się wokół tego mówi.

  • WK – 19.01.2016

    Odp. dla @noek@: najprawdopodobniej zastąpią GT8 i najstarsze 105Na z tych, które mamy.

  • maciej12991 – 19.01.2016

    @WKOczywiście, że masz rację. Obstawiam, że są już w dalece zaawansowanej produkcji. Nawet te dwukierunkowe. :D@CombinoZakładając, że masz rację, to dlaczego DP Brno skreśliło ją ze stanu inwentarzowego? :D

  • Busiak – 19.01.2016

    Kiedyś wyznacznikiem nowoczesności było 100% niskiej podłogi teraz wszyscy zachwycają się USB. Jak tendencja się utrzyma to powrócimy do dyliżansów - chyba ten pomysł opatentuję bo to byłoby bardzo ekologiczne rozwiązanie a więc preferowane przez instytucje rozdające dofinansowania. Wiśta wiiiioooo w przyszłośc......

  • Marcin Wrocław – 21.01.2016

    Za moim oknem we Wrocku kursują tramwaje, konkretnie "3' i "5'. Jeżdża na nich prawie wszystkie typy wozów za wyjątkiem SKÓD 16 T i 19 T. Jednego Twista dali w godzinach szczytu na "piatkę" a na "trójkę" też w szczycie puścili Moderusa Betę. Najciszej jeżdżą Pesy Twist i Skody {te też jakiś czas kursowały na tych liniach}. Cichość Moderusa Bety jest porównywana z "bliźniakiem" PROTRAMEM 205 WRAS. Ponoć raz Moderus już się "skichał' ale powodem była rzekoma nieznajomość motorniczego do tego tramwaju. W sondzie zrobionej przez gazetę wrocławianie wskazali że najbardziej wolą Pesę Twist, nie wiem jak jest w Pozaniu czy tam są obojętni czy wolą bardziej Solarisa bo nie sądzę że którekolwiek miasto które zakupi bardziej nowoczesny tabor a potem ten mniej to czy będzie pasażerom wszystko jedno. Ja jestem za tym żeby Moderusy Beta kursowały na mniej uczęszczanych liniach i by było ich mniej niż tramwajów całkiem niskopodłogowych. Nie wiem dlaczego nasze MPK nie nalepiło jeszcze n nasze Moderusy swoje numery boczne z wrocławską czcionką a są jedynie z przodu te poznańskie również ładne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....