TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Umowa z Modertransem podpisana
InfoTram - Opublikowano: 18.01.2016 12:50:13 16 komentarzy
Umowa z Modertransem podpisana

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu przesłało informację o podpisaniu umowy z Modertansem na dostawę, wraz z serwisem gwarancyjnym tramwajów jednokierunkowych, niskopodłogowych, wieloczłonowych o długości od 28 do 32 m i szer. 2,35?2,40 m, napędzanych silnikami prądu przemiennego. Jej wartość to 135 054 000 PLN brutto.

Modertrans jako jedyny wystartował w przetargu, którego, przypomnijmy, przedmiotem była dostawa 20 tramwajów z opcją na dodatkowych 10 sztuk.

Tramwaje, które zaoferował Modetrans mają powyżej 20% niskiej podłogi oraz klimatyzację w całej przestrzeni pasażerskiej. To najprawdopodobniej Moderusy Beta. Wyposażone zostaną w wiele nowości, których dotychczas nie było w poznańskich tramwajach. To m.in. 6 portów USB do ładowania telefonów komórkowych (po 2 w każdym członie tramwaju), bramki liczące pasażerów, specjalna rampa ułatwiającą wjazd i wyjazd z pojazdu dla wózków inwalidzkich oraz przycisk dla niepełnosprawnych z sygnałem dźwiękowym, wyznaczone miejsce do bezpiecznego przewozu rowerów z pasami mocującymi i uchwytami, tablice LCD z przebiegiem trasy i zaznaczeniem miejsc przesiadkowych, energooszczędne oświetlenie LED.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Moderus Beta
MPK Poznań
  • krakowianin – 18.01.2016

    Po co te gadżety w rodzaju port USB ??

  • break – 18.01.2016

    I miejsce na rowery po co ? małpują "Krakowiaka"

  • barti – 18.01.2016

    break: po to, żeby z niego korzystać. Miejsce na rower ma każdy pojazd MPK Poznań

  • z – 18.01.2016

    Obecne zamówienie pozwoli przygotować się do produkcji niskopodłogowca w nieco wyższej cenie od 25% niska cza.Dalej uważam betę za doskonały tram dla każdego miasta tam gdzie jest kiepskie torowisko,remont lub trasa mniej zatłoczona.Inaczej mówiąc tani w zakupie i eksploatacji oraz niezawodny.Zobaczymy co zrobi Wrocław.

  • WK – 18.01.2016

    Doskonała wiadomość!!! Czekam już z niecierpliwością na te wozy! Komunikacja miejska będzie jeszcze bardziej dostępna dla osób z niepełnosprawnością ruchowa i dla matek z dziećmi w wózkach.

  • nowy – 18.01.2016

    jeśli miasta miały wagony 105 to po modernizacji mogą mieć moderusa .Gdyby zmienić w tych wagonach wózki na coś nowego .układ napędowy innego producenta to rzeczywiście może byłby z tego dobry tramwaj a tak mamy troszkę inne 105 Na, czyli staocie w innym opakowaniu

  • noek – 18.01.2016

    A co mają zastąpić w MPK Poznań nowe Moderusy Beta ?

  • :-( – 18.01.2016

    Najpierw kupili super drogie Siemensy, potem Solarisy, a teraz kupują nowe 105-tki. Jak ich nie stać może lepiej żeby kupili autobusy? Może ktoś wznowi produkcję Ikarusa 280...

  • maciej12991 – 18.01.2016

    To pewnie za kilka dni przyjdzie pierwszy nowy nabytek. :D Brakuje mi tylko do kolekcji przetargu na zakup RT6N1 zasadniczo czterech poznańskich i jednej z Brna, bo te z Pragi już jeżdżą. :D

  • Combino – 19.01.2016

    ^^ Z tą brneńską to się nie rozpędzaj, ona na razie przyjechała na naprawę; Czesi rozpoznają teren,póki co. No to Jaśkowiak zyskał głosy pracowników Modertransu; 30 wozów to robota aż do wyborów samorządowych :D

  • WK – 19.01.2016

    A ja mam wrażenie, że te tramwaje przyjdą szybciej niż nam się wydaje. Modertrans bardzo szybko i terminowo realizuje zamówienia, wbrew temu, co się wokół tego mówi.

  • WK – 19.01.2016

    Odp. dla @noek@: najprawdopodobniej zastąpią GT8 i najstarsze 105Na z tych, które mamy.

  • maciej12991 – 19.01.2016

    @WKOczywiście, że masz rację. Obstawiam, że są już w dalece zaawansowanej produkcji. Nawet te dwukierunkowe. :D@CombinoZakładając, że masz rację, to dlaczego DP Brno skreśliło ją ze stanu inwentarzowego? :D

  • Busiak – 19.01.2016

    Kiedyś wyznacznikiem nowoczesności było 100% niskiej podłogi teraz wszyscy zachwycają się USB. Jak tendencja się utrzyma to powrócimy do dyliżansów - chyba ten pomysł opatentuję bo to byłoby bardzo ekologiczne rozwiązanie a więc preferowane przez instytucje rozdające dofinansowania. Wiśta wiiiioooo w przyszłośc......

  • Marcin Wrocław – 21.01.2016

    Za moim oknem we Wrocku kursują tramwaje, konkretnie "3' i "5'. Jeżdża na nich prawie wszystkie typy wozów za wyjątkiem SKÓD 16 T i 19 T. Jednego Twista dali w godzinach szczytu na "piatkę" a na "trójkę" też w szczycie puścili Moderusa Betę. Najciszej jeżdżą Pesy Twist i Skody {te też jakiś czas kursowały na tych liniach}. Cichość Moderusa Bety jest porównywana z "bliźniakiem" PROTRAMEM 205 WRAS. Ponoć raz Moderus już się "skichał' ale powodem była rzekoma nieznajomość motorniczego do tego tramwaju. W sondzie zrobionej przez gazetę wrocławianie wskazali że najbardziej wolą Pesę Twist, nie wiem jak jest w Pozaniu czy tam są obojętni czy wolą bardziej Solarisa bo nie sądzę że którekolwiek miasto które zakupi bardziej nowoczesny tabor a potem ten mniej to czy będzie pasażerom wszystko jedno. Ja jestem za tym żeby Moderusy Beta kursowały na mniej uczęszczanych liniach i by było ich mniej niż tramwajów całkiem niskopodłogowych. Nie wiem dlaczego nasze MPK nie nalepiło jeszcze n nasze Moderusy swoje numery boczne z wrocławską czcionką a są jedynie z przodu te poznańskie również ładne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....