TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Umowa na tramwaje dla Gdańska – nowy termin
InfoTram.pl - Opublikowano: 30.01.2018 14:23:08 13 komentarzy
Umowa na tramwaje dla Gdańska – nowy termin (foto: GAiT)

Mamy informację o kolejnym terminie podpisania umowy na tramwaje dla Gdańska.

To początek lutego. GAiT właśnie w tym okresie chcą podpisać z PESĄ kontrakt na dostawę 15 dwukierunkowych tramwajów Jazz. Jego wartość to 138,375 mln zł. Na dostawę pierwszych pięciu wagonów PESA będzie miała 11 miesięcy, pozostałe tramwaje trafią do Gdańska w ciągu kolejnych 7 miesięcy.

Przypomnijmy, że mimo, iż przetarg został rozstrzygnięty w czerwcu do dnia dzisiejszego nie została podpisana umowa. Pierwotnie mowa była o terminie wrześniowym, podczas targów w Gdańsku. Następnie pojawiły się informacje o końcu 2017 roku. Teraz mamy kolejny termin, właśnie lutowy. 


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAiT
PESA
umowa
  • Mario – 30.01.2018

    13 grudnia GAiT dopiero dostał dofinansowanie do swojego programu "czwartego etapu Gdańskiego Projektu Komunikacji Miejskiej", więc teraz czas na finalizowanie formalności, gdy kasa już przyklepana.

  • Edi666 – 30.01.2018

    Ciekawe czy Pesa stawi się na podpisanie umowy.

  • Kubaa – 31.01.2018

    z normalnymi miastami stawi się. Wyroby Pesy w Gdańsku są bardzo chwalone, zwłaszcza Jazzy są bezawaryjne. A z Krakowem dobrze zrobili, niech SS się z nimi męczy.

  • mechanik – 31.01.2018

    Co za głupi, zawistny wpis. Sprawą przewoźnika jest jaki wybiera tabor, natomiast dokonywanie oceny jego jakości na podstawie wysypu internetowych kretynizmów, najczęściej w dodatku mocno rozmijającymi się z rzeczywistością, jest czymś wyjątkowo żałosnym.

  • Combino – 01.02.2018

    @ Kubaa: spokojnie,stawi się; tutaj jest obupólny interes żeby to dopiero w lutym podpisać. Ciekawe też kiedy troll Edi z PKK (vel Qba ) przestanie rzucać te swoje kaczki dziennikarskie,bo na razie nawet na potwierdzenie jego wynurzeń w sprawie Warszawy nie ma kompletnie żadnego potwierdzenia ;)

  • advisor – 01.02.2018

    @KubaaWidzę, że co poniektórzy nadal nie są w stanie ogarnąć, że PESA w Krakowie na własne życzenie wyrobiła sobie taką, a nie inną opinię. I zmartwię cię, nikt się z nikim męczył nie będzie - klient nasz pan, a jak ktoś tego nie rozumie to zatrzymał się mentalnie w poprzednim ustroju. Twoja ukochana PESA póki co nadal walczy o przetrwanie - jakże mi niewypowiedzianie przykro z tego powodu. I ciekawe, że do normalnych miast zaliczasz to z tak bezczelną ustawką pod PESĘ... hipokryta. PS: Jeśli Stadler weźmie PESĘ to jeszcze będziesz się Solarisowi do ziemi kłaniał ;)

  • Kubaa – 02.02.2018

    @advisor: No Krakowa do normalnych miast nie zaliczam, bo jak wolisz też była chamska ustawka kilka lat temu pod Bombardiera i nikt nie robił cyrku z wykluczaniem kogokolwiek. W krakowskim przetargu wypisano nawet szczegółowy wymiar okna. Tak jak napisałem wyżej, w Gdańsku wyroby z Pesy są chwalone bezawaryjnością, a kłaniać to co najwyżej można się wzajemnie na ulicy, bo ja nie będę czapkował żadnej firmie, tak jak robią inni.I uważam, że nawet jeżeli to była według ciebie ustawka pod Jazzy to był to dobry krok w kierunku unifikacji taboru. GAiT wybrał pojazdy sprawdzone, a nie kota w worku, który nie wiadomo jak się będzie u nas zachowywał.

  • mechanik – 05.02.2018

    @Kubaa aż przykro czytać głupstwa jakie piszesz. Dzięki tej "chamskiej ustawce" (widać, że nawet nie masz pojecia jaki to miało przebieg) Kraków dostał niezawodne tramwaje, non-stop katowane na krakowskich torowiskach. Pod względem technicznym, w stosunku do wszystkich wynalazków Pesy to jest po prostu przepaść. Licząc koszt życia Bombardzierów był to jeden z najbardziej efektywnych finansowo zakupów. Nie ma więc co dziwić się reakcji, czyli pasażerom którzy musieli dzięki najnowszemu nabytkowi odbywać piesze wycieczki pasażera, a MPK ma dodatkowo zgryz z galopującymi kosztami i 7 sztukami stale "czekającymi w pogotowiu" czyli praktycznie w bardzo uciążliwej obsłudze, to samo jak Twisty czy ten niespecjalnie udany produkt na obrazku. To wszystko to tylko kwesia spojrzenia, a nie dorabiania sobie zazwyczaj głupiej ideologii do oczywistych spraw.

  • Kubaa – 06.02.2018

    @Mechanik: Nikt cię nie zmusza czytać. W normalnym mieście - w Gdańsku - tramwaje od Pesy nie są awaryjne. Wręcz tak jak pisałem powyżej sprawność Jazzów jest niemalże 100% i w tym przypadku, zabieg GAiT z drugim przetargiem był bardzo dobry, bo w Gdańsku będzie kolejna partia dobrych i sprawdzonych już pojazdów. A z tym Krakowem to nie zdziwiłbym się gdyby to ten wasz skansen w postaci helmutów czy innych wiedeńców robił bajzel, a wmawiano ludziom że to te nietrafione krakowiaki.

  • mechanik – 07.02.2018

    @Kubaa Rozumiem, że masz kilkanaście lat, bo twój komentarz jest zwyczajnie załamujący. Nie będę się wypowiadał na temat jakości Jazzów, ponieważ każda rozsądna osoba sama znajdzie informacje i oceni. Najlepiej wśród mechaników TW i motorniczych, komentarze takie, że uszy więdną."Skansen Helmutów" - no cóż, gdybyś zobaczył na żywo poszycie tego starego parcha i 2014N obok siebie, to dopiero by ci oczka z orbit wyskoczyły :D Dodatkowo mają bdb dostępność i wręcz pewność, że niskonakładowo spokojnie przeżyją przedmiot twojego uwielbienia. Tak więc daruj sobie dziecięcy zachwyt, EOT

  • Combino – 08.02.2018

    Kubas,nie karm trolla ;)

  • mechanik – 09.02.2018

    Argumentów zabrakło, to klasyczne ad personam. Ale szacun za to, że w końcu coś do ciebie w końcu dociera, eurotram. Przynajmniej nie śmiecisz.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....