TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Ukraińcy wierzą w PESĘ
PAP InfoTram.pl - Opublikowano: 29.09.2017 11:45:52 7 komentarzy
Ukraińcy wierzą w PESĘ

Ukraińcy wierzą w polskiego producenta taboru - chcą nie tylko jego tramwajów, ale też zakładu produkcyjnego. Sukces projektu może zależeć od pozyskania inwestora - czytamy w piątkowym "Pulsie Biznesu".

Według mera Kijowa Wasilija Kliczko, którego wypowiedź dla ukraińskiego tygodnika "Nowoje Wriemia" cytuje "PB", "spośród ok. 400 tramwajów, które jeżdżą po ukraińskiej stolicy, aż 90 proc. liczy sobie ponad 30 lat. Tabor należy więc szybko odnowić".

Kijów zamówił niedawno w Pesie 40 pojazdów oraz siedem we lwowskim koncernie Elektron. To jednak kropla w morzu potrzeb.

"Żeby w pełni odnowić miejski park transportowy, musimy kupić jeszcze 165 tramwajów, ponad 230 autobusów i tyleż trolejbusów. To trzy, a nawet czterokrotnie więcej, niż nabyliśmy dotychczas. Według ostrożnych szacunków, wymiana taboru potrwa około pięciu lat" - stwierdził mer Kijowa.

"Taka skala zamówienia może uzasadnić ekonomicznie budowę fabryki w Kijowie" - czytamy w "PB".

Do tematu Ukrainy i innych rynków wschodnich będziemy jeszcze wracać na łamach InfoTram.pl.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Ukraina
  • Pogoń – 29.09.2017

    To by było coś. Tak jak u nas swoje zakłady mają zachodnie koncerny, tak my możemy mieć na wschodzie. Zresztą Stadler już ma na Białorusi. Jeżeli są koncepcje w Kijowie nawet na 165 tramwajów to mogłoby się udać, nawet jak na początku miałaby to być jakaś mała fabryka.

  • Zig – 29.09.2017

    nie wykluczone że Pesa zwinie się z Polski, gdzie nie może liczyć na gwarancje bankowe mimo sporego portfela zamówień. Na Ukrainie dostanie gwarancje od ręki, zwolnienia z podatków i tanią siłę roboczą. Ciekawe czy będą realizować jeszcze polskie zamówienia z Ukrainy?

  • pablo – 29.09.2017

    @Zig odstaw to co bierzesz, bo ci ewidentnie szkodzi.

  • dren – 29.09.2017

    To ludzie w Bydgoszczy na bruk

  • D – 29.09.2017

    @dren. Przecież w Bydgoszczy zatrudniają ukraińców.Pracując w fabryce w Kijowie zamiast spać w hotelu robotniczym, będą codziennie w domu.

  • Adam – 30.09.2017

    A kto będzie tym inwestorem w Pesie? Hyundai?

  • GOPOWIEC – 03.10.2017

    Najlepiej, gdy PESA znajdzie inwestorów w banku EBOiR, polskich bankach z kapitałem Skarbu Państwa lub emitując akcje na GPW (chętnych na akcje nie zabraknie). Z Hyundaiem Pesa pewno zawrze konsorcjum na rynki państw europejskich i Warszawę. Wówczas można myśleć o budowie fabryki na Ukrainie z gwarancją rządową. Za kilka lat Ukraina, Białoruś wejdzie w struktury UE lub Państw Międzymorza, dlatego należy z tymi państwami pogłębiać kontakty gospodarcze. Dla Chin i USA tylko silna politycznie i gospodarczo Europa Środkowa z rozwiniętą infrastrukturą coś znaczy. Francja, Niemcy powoli dogorywają, Rosja jest już bankrutem i powinniśmy to wykorzystać, nie bojąc się inwestować na wschodzie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....