TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko Modertrans chce naprawiać gdańskie N8C
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.09.2017 00:02:29 3 komentarze
Tylko Modertrans chce naprawiać gdańskie N8C

Jedna oferta została złożona w przetargu na naprawę gdańskich N8C. Niespodzianki nie było. Zainteresowany wykonaniem tych prac jest tylko Modertrans. Układy napędowe i sterowania chce natomiast wykonać spółka 4 i B.

Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na części:

Część I – Naprawa 2 tramwajów typu N8C-MF01 oraz modernizacja ich układów napędowych i sterowania

1) Naprawa zalanych podczas powodzi 2 tramwajów typu N8C-MF01 polegająca na:

a) naprawie, wymianie, konserwacji części mechanicznych tramwaju,

b) czyszczeniu, konserwacji podwozia,

c) wymianie uszkodzonych lub skorodowanych części poszycia,

d) pracach lakierniczych,

e) pracach elektrycznych.

2) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 2 tramwajach typu N8C-MF01 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część II – Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18

Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część III – Naprawa tramwaju typu N8C-MF18 oraz modernizacja jego układu napędowego i sterowania

1) Naprawa uszkodzonego podczas wypadku drogowego tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na:

a) odbudowie członu A tramwaju,

b) naprawie poszycia członu A,

c) wymianie szyb kabiny motorniczego i bocznych w członie A,
d) wymianie uszkodzonego wyłożenia wewnętrznego tramwaju,

e) wymianie łożysk czopu skrętu belki bujakowej członu A,

f) wymianie łożysk czopu skrętu przegub 1,

g) wymianie zderzaka i części ramy.

2) Modernizacja układu napędowego i sterowania w tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Szacunkowa wartość bez VAT to 4 600 000 PLN, z czego na część pierwszą przypada 2 000 000 PLN, na część drugą 1 600 000 PLN, zaś na część trzecią 1 000 000 PLN. Na wykonanie powyższych prac będzie odpowiednio 8, 9 i 6 miesięcy.

W części I i III ofertę złożył Modertrans, który zaproponował kwotę 5 448 900,00 zł brutto, zaś w części II – 4 i B z ceną 4 772 400,00 zł brutto. Czekamy na werdykt komisji przetargowej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
N8C
GAiT
Gdańsk
Modertrans
  • Przetarg ustawiony = budżet przestrzelony – 18.09.2017

    Ale im stawki dali. Jak nic skończy się unieważnieniem przetargu.

  • Combino – 19.09.2017

    Patrzę zwłaszcza na części nr I i III tego postępowania (druga IMHO na 100% skończy się też unieważnieniem,podobnie jak pozostałe) i od razu mi się przypominają zapowiedzi odnośnie zakupu nówek. Dla tych,którzy nie pamiętają: pierwotnie miały być 33 nowe,w tym ileś dłuższych; przetarg rozpisano ostatecznie na 15+15... i patrząc na ceny wrzucone przez Modertrans,które stawiają pod znakiem zapytania sensowność tych napraw,własnie widzimy że tych trzech wozów z pierwotnego planu zakupowego może zabraknąć...

  • Gościu – 21.09.2017

    W sumie się nie dziwię. Te Helmuty to konkurencja dla bet. Mogą to zrobić taniej tylko po co. I Gdańsk ma zgrzyt. Czy kupić bety czy robić n8c

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....