TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko Modertrans chce naprawiać gdańskie N8C
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.09.2017 00:02:29 3 komentarze
Tylko Modertrans chce naprawiać gdańskie N8C

Jedna oferta została złożona w przetargu na naprawę gdańskich N8C. Niespodzianki nie było. Zainteresowany wykonaniem tych prac jest tylko Modertrans. Układy napędowe i sterowania chce natomiast wykonać spółka 4 i B.

Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na części:

Część I – Naprawa 2 tramwajów typu N8C-MF01 oraz modernizacja ich układów napędowych i sterowania

1) Naprawa zalanych podczas powodzi 2 tramwajów typu N8C-MF01 polegająca na:

a) naprawie, wymianie, konserwacji części mechanicznych tramwaju,

b) czyszczeniu, konserwacji podwozia,

c) wymianie uszkodzonych lub skorodowanych części poszycia,

d) pracach lakierniczych,

e) pracach elektrycznych.

2) Modernizacja układów napędowych i sterowania w 2 tramwajach typu N8C-MF01 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część II – Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18

Modernizacja układów napędowych i sterowania w 8 tramwajach typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Część III – Naprawa tramwaju typu N8C-MF18 oraz modernizacja jego układu napędowego i sterowania

1) Naprawa uszkodzonego podczas wypadku drogowego tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na:

a) odbudowie członu A tramwaju,

b) naprawie poszycia członu A,

c) wymianie szyb kabiny motorniczego i bocznych w członie A,
d) wymianie uszkodzonego wyłożenia wewnętrznego tramwaju,

e) wymianie łożysk czopu skrętu belki bujakowej członu A,

f) wymianie łożysk czopu skrętu przegub 1,

g) wymianie zderzaka i części ramy.

2) Modernizacja układu napędowego i sterowania w tramwaju typu N8C-MF18 polegająca na wymianie instalacji elektrycznej, montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania oraz wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Szacunkowa wartość bez VAT to 4 600 000 PLN, z czego na część pierwszą przypada 2 000 000 PLN, na część drugą 1 600 000 PLN, zaś na część trzecią 1 000 000 PLN. Na wykonanie powyższych prac będzie odpowiednio 8, 9 i 6 miesięcy.

W części I i III ofertę złożył Modertrans, który zaproponował kwotę 5 448 900,00 zł brutto, zaś w części II – 4 i B z ceną 4 772 400,00 zł brutto. Czekamy na werdykt komisji przetargowej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
N8C
GAiT
Gdańsk
Modertrans
  • Przetarg ustawiony = budżet przestrzelony – 18.09.2017

    Ale im stawki dali. Jak nic skończy się unieważnieniem przetargu.

  • Combino – 19.09.2017

    Patrzę zwłaszcza na części nr I i III tego postępowania (druga IMHO na 100% skończy się też unieważnieniem,podobnie jak pozostałe) i od razu mi się przypominają zapowiedzi odnośnie zakupu nówek. Dla tych,którzy nie pamiętają: pierwotnie miały być 33 nowe,w tym ileś dłuższych; przetarg rozpisano ostatecznie na 15+15... i patrząc na ceny wrzucone przez Modertrans,które stawiają pod znakiem zapytania sensowność tych napraw,własnie widzimy że tych trzech wozów z pierwotnego planu zakupowego może zabraknąć...

  • Gościu – 21.09.2017

    W sumie się nie dziwię. Te Helmuty to konkurencja dla bet. Mogą to zrobić taniej tylko po co. I Gdańsk ma zgrzyt. Czy kupić bety czy robić n8c

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....