TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko Modertrans chce dostarczyć Szczecinowi tramwaje do samodzielnego złożenia
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.10.2017 11:54:55 14 komentarzy
Tylko Modertrans chce dostarczyć Szczecinowi tramwaje do samodzielnego złożenia

Jedna oferta wpłynęła w przetargu na dostawę nowych elementów i podzespołów do zmontowania dwóch częściowo niskopodłogowych tramwajów.

Złożył ją Modertrans, który zaproponował kwotę 9.748.112,26 zł brutto. Oferta mieści się w szacunkach zamawiającego, te określono na 9.851.808,00 zł brutto. Termin pierwszej dostawy to 90 dni, zaś gwarancja 36 miesięcy.

Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy:

1) etap I – obejmuje dostawę podzespołów z nadzorem nad montażem dwóch sztuk tramwajów oraz dostawę niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo – naprawczego z realizacją do 30.9.2018 r.;

2) etap II – obejmuje opcjonalnie dostawę podzespołów z nadzorem nad montażem maksymalnie do dwóch sztuk tramwajów, realizowaną w przypadku uzyskania przez zamawiającego dodatkowego dofinansowania do 31.12.2021 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Tramwaje Szczecińskie
  • Combino – 26.10.2017

    Jedokieunkowa Bieda prawie za 5 baniek i to do samodzielnego montażu; pewnie jeszcze bez klimy,ale ale nawet jak ta klima będzie,to i tak brak słów...

  • NM – 26.10.2017

    Jest klient, jest towar, jest deal.

  • czer – 26.10.2017

    re combino tak w tych 5 bańkach będą stare poręcze z poznańskich 105ek oraz siedzenia kubełkowe w gratisie lub wymontowane ze złomowanych w Pniu

  • max – 26.10.2017

    Kupcie dokumentacje od Protramu i sobie róbcie

  • But – 26.10.2017

    What?! Przecież Wrocław jak kupował 6sztuk Bied to płacił 4,71mln brutto, za gotowy to jazdy tramwaj! A teraz przy 40sztukach 4,40mln! A tu chcą 4,87mln za tramwaj, który trzeba złożyć samemu i nie ma klimatyzacji! Przecież to jest totalnie chore... Jak przewoźnik może tak marnotrawić pieniądze...

  • Kasper ze Szczecina – 26.10.2017

    Lepiej pomyśleć o dwukierunkowych tramwajach CAF Urbos AXL, wraz z przystosowaniem do napięcia 600V/3000V, niż kupować Biedy. Zakup Biedy w dzisiejszych czasach to jak kiedyś kupić Poloneza Caro, albo kupić dwuosiowe tramwaje w skórce Duewagowskiej, tak jak robił Wiedeń w 1960, a taki CAF Urbos AXL to Toyota wśród tramwajów. Mówię serio.

  • www – 26.10.2017

    @But A kto bogatemu zabroni? Samodzielny montaż jest tak logiczny, że trudno zrozumieć tę logikę.

  • YbG – 26.10.2017

    Szczecina nam rosnie w oczach. Kupili cale 2 tramwaje z tektury i pazdziezu do sklejania wlasnorecznie. Hyhyhhhy

  • kolejFAN – 26.10.2017

    a co z demobilem z bukaresztu ?

  • esbek – 26.10.2017

    To IKEA nie złożyła oferty?

  • max – 26.10.2017

    Jednak najgorsze malowanie jest w Szczecinie

  • solarek – 26.10.2017

    A czy ktoś wie jakie niemieckie miasto planuje wycofywanie z eksploatacji i sprzedaż tramwajów niskopodłogowych z lat 90tych XX wieku ?

  • Była Szczecinianka – 28.10.2017

    28 szt niskopodłogowych i reszta...ponad 100 tatr które szwaby chciały się pozbyć i trochę zarobić na tej sprzedaży.Poznań ,Gdańsk,Warszawa,Kraków kupują niskopodłogowe na potęgę.A Szczecin 100 lat za murzynami... A ponoć takie bogate miasto.Wstydze się że tu mieszkałam 25 lat na szczęście z tąd wyjechałam bo to miasto przekrętów,łapówkarzy i Ukraińców którzy opanowali rynek pracy w tym mieście

  • GT8N – 29.10.2017

    @solarek: Brema

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....