TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko jedna oferta w Elblągu
InfoTram.pl - Opublikowano: 17.05.2017 12:03:48 21 komentarzy
Tylko jedna oferta w Elblągu

Jedna oferta wpłynęła w przetargu na dostawę tramwajów dla Elbląga. Zaskoczenie?

Zainteresowanie wyprodukowaniem jednoczłonowych pojazdów wykazał tylko Modertrans Poznań. Oferta opiewa na 7 072 500,00 zł brutto (5 750 000,00 zł netto, szacunkowa wartość zamówienia to 5 760 000.00 PLN netto), co daje 1 850 000,00 zł za jeden wagon.

Termin realizacji całości zamówienia to 24 miesiące od dnia pisemnego poinformowania wykonawcy o uzyskaniu finansowania zewnętrznego ze środków pochodzących z programu operacyjnego finansowanego z budżetu Unii Europejskiej.

Pozostałe szczegóły oferty Modertransu:

parametr techniczno-użytkowy - nacisk na oś - 78 kN

gwarancja na tramwaj kompletny – 36 miesięcy

gwarancja na przekładnie trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na silniki trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na przetwornicę - 36 miesięcy

gwarancja na baterie akumulatora - 36 miesięcy

gwarancja na przekształtniki trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na zewnętrzne powłoki lakiernicze i zabezpieczenia antykorozyjne – 84 miesięcy

gwarancja na wewnętrzne powłoki lakiernicze i zabezpieczenia antykorozyjne – 84 miesięcy

gwarancja na pakiet naprawczy – 36 miesięcy

gwarancja na specjalistyczne wyposażenie obsługowe – 36 miesięcy

warunki płatności – zaakceptowane

Zamówienie obejmuje również:

- dostawę specjalistycznego wyposażenia obsługowego,

- dostawę pakietu naprawczego,

- usługę szkolenia pracowników,

- wykonanie dokumentacji technicznej i oprogramowania łącznie z licencjami. Szczegóły przetargu znajdziecie w poniższym linku.



WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Elbląg
  • NK – 17.05.2017

    Czyli będą to wysokopodłogowe Moderus Alfa?

  • zibi – 17.05.2017

    Czy betę da się skrócić,o ile tak to będzie sukces ponieważ w wielu miastach potrzeba taksówek na szynach.

  • jatal – 17.05.2017

    @ NKPrzetag był na częściowoniskopodłogowe. Będą więc przynajmniej jednoczłonowe Bety.Czy zaskoczenie?Że tylko jeden, to po małym zainteresowaniu producentów - nie.Że jednak znalazł się choć jeden chętny - raczej tak.

  • a2n – 17.05.2017

    Zaskoczenia nie ma. To i tak cud , że w ogóle znalazł się producent , który zechce wyprodukować akurat taki wagon i w takiej liczbie. Czechów trudno się było spodziewać, chociaż ich oferta mogłaby być ciekawsza , ale jeszcze droższa.

  • WK – 17.05.2017

    Takie tramwaje są w Polsce bardzo potrzebne. Wpłyną na podwyższenie jakości komunikacji tramwajowej w polskich miastach i zwiększą ich dostępność dla osób na wózkach inwalidzkich i matek z dziećmi.

  • WZ – 17.05.2017

    Ta. Zwłaszcza w wydaniu modertransu.

  • max – 17.05.2017

    A może jakaś krótka gamopodobna

  • pyrland – 17.05.2017

    Modertrans was zaskoczy zobaczycie

  • kubex – 17.05.2017

    Redakcjo - tak, zaskoczenie. Nie było żadnego powodu żeby spodziewać się Modertransu ani w zasadzie żadnego z Polskich producentów. Doświadczenie z niskopodłogowymi (i częściowo niskopodłogowymi) jednoczłonowcami mają Czesi, mogli coś przygotować na naszą skrajnię. Ale najwyraźniej w solówkach chce się sprawdzić Modertrans.

  • Faks – 17.05.2017

    Zapewne zaskoczy. Szkoda tylko że negatywnie.

  • Tramicus365 – 17.05.2017

    Jak już jesteśmy przy Modertransie - czy ktoś wie, kiedy rozpoczną się dostawy pozostałych 13 opcjonalnych Bet dla MPK Wrocław? 3 najpierw domówione już jeżdżą, krąży plotka, że kolejne mają mieć inne malowanie. Czekamy zatem na #2810.

  • zibi – 17.05.2017

    Pełne zaskoczenie Modertransem tylko czy ostatnie w tym roku wątpię,tyle co wyczytałem Wrocław dostanie pod koniec roku, możliwe iż będą nieco inne.

  • www – 17.05.2017

    Ciekawe co z tego wyjdzie. Eksperyment ryzykowny, ale jak się uda...

  • #E – 17.05.2017

    W GOPIE BEDZIE TO SAMO ...

  • WK – 18.05.2017

    @#E@ Oby, bo obawiam się, że TŚ zrezygnują z tego zakupu.

  • kubex – 18.05.2017

    @WK: a czemu niby? Mamy mnóstwo tras na które nie ma sensu puszczać nic dłuższego, na przykład obiecny przebieg T14.

  • WK – 18.05.2017

    Nie wiem, ale jakaś dziwna cisza jest.

  • WK – 18.05.2017

    Ja mam nadzieje, że się pojawią. Są bardzo potrzebne w Polsce.

  • www – 18.05.2017

    Może się pojawią, ale czy zmieszczą się w skrajni? W GOP może być spory problem. Ciekawe, czy Modertrans wystartuje też z tym cudem na Śląsku.Tylko jeżeli nowy model zacznie być "standardem" na niektórych sieciach to nie bądźmy zdziwieni kiedy te sieci będą cięte i likwidowane. Tramwaj ma sens, ale w wersji niskopodłogowej, ewentualnie z jednym stopniem w środku. I tylko tam gdzie faktycznie jest duży ruch pasażerów, przynajmniej taki żeby zapełnić tramwaj typu Jazz szczeniak.

  • kubex – 19.05.2017

    @www: z tego co się orienuję to GOP będzie chciał 100% niskiej podłogi.

  • NM – 19.05.2017

    Pojedynczy wagon z 100 pr. podłogą można bez problemu wyprodukować, wykorzystując wózki obrotowe takie jak zastosowane w częstochowskich lub wrocławskich twistach.To nie jest zadanie niewykonalne zarówno dla Pesy jak i nawet Solarisa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....