TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tylko jedna oferta w Elblągu
InfoTram.pl - Opublikowano: 17.05.2017 12:03:48 21 komentarzy
Tylko jedna oferta w Elblągu

Jedna oferta wpłynęła w przetargu na dostawę tramwajów dla Elbląga. Zaskoczenie?

Zainteresowanie wyprodukowaniem jednoczłonowych pojazdów wykazał tylko Modertrans Poznań. Oferta opiewa na 7 072 500,00 zł brutto (5 750 000,00 zł netto, szacunkowa wartość zamówienia to 5 760 000.00 PLN netto), co daje 1 850 000,00 zł za jeden wagon.

Termin realizacji całości zamówienia to 24 miesiące od dnia pisemnego poinformowania wykonawcy o uzyskaniu finansowania zewnętrznego ze środków pochodzących z programu operacyjnego finansowanego z budżetu Unii Europejskiej.

Pozostałe szczegóły oferty Modertransu:

parametr techniczno-użytkowy - nacisk na oś - 78 kN

gwarancja na tramwaj kompletny – 36 miesięcy

gwarancja na przekładnie trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na silniki trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na przetwornicę - 36 miesięcy

gwarancja na baterie akumulatora - 36 miesięcy

gwarancja na przekształtniki trakcyjne - 36 miesięcy

gwarancja na zewnętrzne powłoki lakiernicze i zabezpieczenia antykorozyjne – 84 miesięcy

gwarancja na wewnętrzne powłoki lakiernicze i zabezpieczenia antykorozyjne – 84 miesięcy

gwarancja na pakiet naprawczy – 36 miesięcy

gwarancja na specjalistyczne wyposażenie obsługowe – 36 miesięcy

warunki płatności – zaakceptowane

Zamówienie obejmuje również:

- dostawę specjalistycznego wyposażenia obsługowego,

- dostawę pakietu naprawczego,

- usługę szkolenia pracowników,

- wykonanie dokumentacji technicznej i oprogramowania łącznie z licencjami. Szczegóły przetargu znajdziecie w poniższym linku.



WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Elbląg
  • NK – 17.05.2017

    Czyli będą to wysokopodłogowe Moderus Alfa?

  • zibi – 17.05.2017

    Czy betę da się skrócić,o ile tak to będzie sukces ponieważ w wielu miastach potrzeba taksówek na szynach.

  • jatal – 17.05.2017

    @ NKPrzetag był na częściowoniskopodłogowe. Będą więc przynajmniej jednoczłonowe Bety.Czy zaskoczenie?Że tylko jeden, to po małym zainteresowaniu producentów - nie.Że jednak znalazł się choć jeden chętny - raczej tak.

  • a2n – 17.05.2017

    Zaskoczenia nie ma. To i tak cud , że w ogóle znalazł się producent , który zechce wyprodukować akurat taki wagon i w takiej liczbie. Czechów trudno się było spodziewać, chociaż ich oferta mogłaby być ciekawsza , ale jeszcze droższa.

  • WK – 17.05.2017

    Takie tramwaje są w Polsce bardzo potrzebne. Wpłyną na podwyższenie jakości komunikacji tramwajowej w polskich miastach i zwiększą ich dostępność dla osób na wózkach inwalidzkich i matek z dziećmi.

  • WZ – 17.05.2017

    Ta. Zwłaszcza w wydaniu modertransu.

  • max – 17.05.2017

    A może jakaś krótka gamopodobna

  • pyrland – 17.05.2017

    Modertrans was zaskoczy zobaczycie

  • kubex – 17.05.2017

    Redakcjo - tak, zaskoczenie. Nie było żadnego powodu żeby spodziewać się Modertransu ani w zasadzie żadnego z Polskich producentów. Doświadczenie z niskopodłogowymi (i częściowo niskopodłogowymi) jednoczłonowcami mają Czesi, mogli coś przygotować na naszą skrajnię. Ale najwyraźniej w solówkach chce się sprawdzić Modertrans.

  • Faks – 17.05.2017

    Zapewne zaskoczy. Szkoda tylko że negatywnie.

  • Tramicus365 – 17.05.2017

    Jak już jesteśmy przy Modertransie - czy ktoś wie, kiedy rozpoczną się dostawy pozostałych 13 opcjonalnych Bet dla MPK Wrocław? 3 najpierw domówione już jeżdżą, krąży plotka, że kolejne mają mieć inne malowanie. Czekamy zatem na #2810.

  • zibi – 17.05.2017

    Pełne zaskoczenie Modertransem tylko czy ostatnie w tym roku wątpię,tyle co wyczytałem Wrocław dostanie pod koniec roku, możliwe iż będą nieco inne.

  • www – 17.05.2017

    Ciekawe co z tego wyjdzie. Eksperyment ryzykowny, ale jak się uda...

  • #E – 17.05.2017

    W GOPIE BEDZIE TO SAMO ...

  • WK – 18.05.2017

    @#E@ Oby, bo obawiam się, że TŚ zrezygnują z tego zakupu.

  • kubex – 18.05.2017

    @WK: a czemu niby? Mamy mnóstwo tras na które nie ma sensu puszczać nic dłuższego, na przykład obiecny przebieg T14.

  • WK – 18.05.2017

    Nie wiem, ale jakaś dziwna cisza jest.

  • WK – 18.05.2017

    Ja mam nadzieje, że się pojawią. Są bardzo potrzebne w Polsce.

  • www – 18.05.2017

    Może się pojawią, ale czy zmieszczą się w skrajni? W GOP może być spory problem. Ciekawe, czy Modertrans wystartuje też z tym cudem na Śląsku.Tylko jeżeli nowy model zacznie być "standardem" na niektórych sieciach to nie bądźmy zdziwieni kiedy te sieci będą cięte i likwidowane. Tramwaj ma sens, ale w wersji niskopodłogowej, ewentualnie z jednym stopniem w środku. I tylko tam gdzie faktycznie jest duży ruch pasażerów, przynajmniej taki żeby zapełnić tramwaj typu Jazz szczeniak.

  • kubex – 19.05.2017

    @www: z tego co się orienuję to GOP będzie chciał 100% niskiej podłogi.

  • NM – 19.05.2017

    Pojedynczy wagon z 100 pr. podłogą można bez problemu wyprodukować, wykorzystując wózki obrotowe takie jak zastosowane w częstochowskich lub wrocławskich twistach.To nie jest zadanie niewykonalne zarówno dla Pesy jak i nawet Solarisa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....