TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Trójskłady do Warszawy nie wrócą. Nie sprawdziły się
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.02.2019 09:45:45 1 komentarz
Trójskłady do Warszawy nie wrócą. Nie sprawdziły się (foto: ZTM Warszawa)

W ubiegłych latach w Warszawie kursowały składy tramwajowe, zestawione z trzech wagonów. Ale ich eksploatacja została zakończona.

Jak wyjaśnił zastępca prezydenta Warszawy Robert Soszyński takie rozwiązanie nie sprawdziło się. Na linii 31, na której można było korzystać z trzywagonowych składów, pasażerowie korzystali z nich w sposób nierównomierny. Jak wyjaśnił Soszyński podał, że w pierwszym wagonie często nie było już miejsc, zaś w trzecim była duża rezerwa podaży miejsc. Sytuacja ta wynikała przede wszystkim z liczby dojść do przystanków, liczby pasażerów docierających do tramwaju z danej strony dla przystanków z dwoma i więcej dojściami oraz z samej długości składu – pasażerowie docierający na przystanek w momencie wjazdu nie decydują się na przejście wzdłuż składu. Zdaniem zastępcy prezydenta pasażerowie docierając na przystanek w momencie wjazdu pojazdu nie decydują się na przejście wzdłuż składu i wybierają pierwszy wagon.

Ponadto z uwagi na zakończenie remontu infrastruktury tramwajowej przy Metrze Wierzbno, który umożliwia zawracani taboru dwukierunkowego zwiększono częstotliwość linii 31 w godzinach szczytu, co także wpłynęło na zakończenie eksploatacji trójskładów.

Soszyński podał też, że długość składu wpływa na czas jego "ewakuacji" ze skrzyżowania. Przejazd składu dłuższego skutkuje koniecznością wydłużenia czasu przejazdów na większości z tych skrzyżowań, przez które kursowałyby tramwaje dłuższe niż 33-metrowe. A takich w Warszawie nie będzie, bo jak podał wiceprezydent nie są potrzebne i nie ma możliwości ich eksploatacji.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
  • esbek – 06.02.2019

    Jedyną linią gdzie można by puścić dłuższe skład, ale nie 40 metrowe a 60 metrowe jest linia 2. Praktycznie na wszystkich przystankach taki pociąg by się zmieścił. A w godzinach szczytu umożliwił by podróżowanie w lepszych warunkach.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....