TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje Warszawskie szykują budowę zajezdni na Annopolu
InfoTram.pl - Opublikowano: 07.02.2017 13:28:18 2 komentarze
Tramwaje Warszawskie szykują budowę zajezdni na Annopolu

Tramwaje Warszawskie poinformowały o otrzymaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy zajezdni tramwajowej "Annopol".

W ramach tej inwestycji na Białołęce powstaną nowe budynki zajezdni, układ torowy oraz sieć trakcyjna. Zajezdnia będzie przygotowana do garażowania ponad 150 tramwajów wieloczłonowych. Przewoźnik planuje, że inwestycja zostanie oddana do użytku pod koniec 2020 roku.

Zajezdnia tramwajowa "Annopol", będzie pierwszą zajezdnią tramwajową zbudowaną w Warszawie od 1963 r., kiedy to otwarta została Zajezdnia "Żoliborz". Będzie miała powierzchnię ok. 11,76 ha i będzie umożliwiała wykonywanie czynności obsługi technicznej 150 wieloczłonowych tramwajów, w tym napraw oraz stanowiła miejsce postoju tramwajów w czasie, kiedy nie są one wykorzystywane do wykonywania zadań przewozowych. Zajezdnia składać się ma z zespołu obiektów kubaturowych zaplecza technicznego, technologicznego i administracyjnego oraz stanowisk specjalistycznych pozwalających utrzymać tabor tramwajowy w stanie pełnej sprawności takich jak stanowisko do pomiaru płaskich miejsc, pomiaru nacisku kół, pomiaru obrzeży kół i geometrii wózków, lakiernia, myjnie całopojazdowe czy tokarka podtorowa.

Jako przedsiębiorstwo skoncentrowane na tym, aby w sposób przyjazny ludziom i miastu, świadczyć usługi przewozowe, szczególną uwagę zwróciliśmy aby w planowanej zajezdni "Annopol" były wykorzystywane najnowsze rozwiązania techniczne umożliwiające minimalizację niekorzystnego wpływu na komponenty środowiska m.in. poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii (OZE) tj.: gazowe absorpcyjne pompy ciepła powietrze - woda, sprężarkowe pompy ciepła powiązane z instalacją pionowego magazynu ciepła i chłodu, gruntowe wymienniki ciepła do wentylacji wspomagające działanie central wentylacyjnych oraz zoptymalizowaną instalację fotowoltaiczną ? informuje stołeczny ratusz. Dodatkowo przewidziano magazynowanie wody szarej w zbiornikach i wykorzystywanie jej do mycia placów, pojazdów, spłukiwania toalet i podlewania terenów zieleni. Zamknięty obieg wody w myjniach, jak również zastosowanie smarownic oraz ekranów akustycznych będą ograniczać uciążliwości akustyczne wynikające z ruchu taboru tramwajowego.

W ramach nowej inwestycji powstanie 55 torów o łącznej długości 14,25 kmtp oraz dodatkowy węzeł rozjazdowy aby móc włączyć teren zajezdni do istniejącej infrastruktury w ul. Annopol. Główny wjazd na teren zajezdni będzie prowadził od strony ul. Annopol, przez ul. Inowłodzką , planowana jest również budowa wjazdu na teren zajezdni od północno-wschodniej strony ? łącząca teren zajezdni z ul. Włodkowica.

Inwestycja jest częścią projektu "Budowa trasy tramwajowej do Wilanowa wraz z zakupem taboru oraz infrastrukturą towarzyszącą" dla którego w dniu 30.12.2016 r. spółka złożyła wniosek o dofinansowanie ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014?2020.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
zajezdnia
Warszawa
Tramwaje Warszawskie
  • Niech budują... – 07.02.2017

    Czyli będzie bardzo podobna do zajezdni tramwajowej w Poznaniu-Franowie. Franowo też może pomieścić 150 tramwajów, długość torów to 14 km a powierzchnia 17 ha.

  • fromex – 08.02.2017

    Tak pokazano, żeby nic nie pokazać :(Obecnej pętli nie widać, wokół jakieś budowle, których w większości nie ma... Znając teren domyślałem się tylko, że to po wschodniej stronie ul. Annopol za płd. od rozlewni "znanego napoju".Kiedyś czytałem, że miało to być po stronie zachodniej, "nad" pętlą, na terenie bazy MPO, ale jakiś deweljełoper był pierwszy.Tymczasem zlokalizowanie na mapie ulic Włodkowica i Inowłodzkiej tłumaczy czemu nie widać pętli :)Dość blisko Białołęckiej, i to tłumaczy trochę te ekrany akustyczne.Tylko trochę, bo o dwa rzuty beretem jest Trasa Toruńska. Też ma ekrany, ale w okolicach węzłów, a takim jest przejazd nad Trasą, ich skuteczność jest co najmniej mocno dyskusyjna.Z innej beczułki: zastanawiam się czy przepustowość Żaby jest wystarczająca dla szczytów wyjazdowych/zjazdowych. Niby jest priorytet, ale jeśli by tak ciurkiem jechać... św. Wincentego-Starzyniak, to też obłożona relacja, więc w nieskończoność się nie da.Może jednak tramwajowy most Krasińskiego? Z tego co tu napisano: http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,19750190,most-krasinskiego-na-zoliborzu-decyzja-zapadla-konsultacje.html , to tak.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....