TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje Warszawskie przeprogramowały falowniki w Swingach
InfoTram.pl - Opublikowano: 14.03.2018 13:48:23 3 komentarze
Tramwaje Warszawskie przeprogramowały falowniki w Swingach (foto: TW)

Elektroniczne piski w Swingach to już przeszłość. Tramwaje Warszawskie przeprogramowały sterowniki aparatury energoelektronicznej tzw. falowniki w 186 takich tramwajach które jeżdżą po ulicach Warszawy już od 8 lat.

Przewoźnik informuje, że teraz urządzenia elektryczne wydają cichsze i przyjemniejsze dla uszu pasażerów dźwięki. "Wgrywanie" nowego oprogramowania trwało od listopada 2017 i zakończyło się w lutym 2018.

Falownik w tramwaju to urządzenie energoelektroniczne, które zasilane jest napięciem trakcyjnym i steruje ono trójfazowymi silnikami pojazdu na prąd zmienny według zaprogramowanego algorytmu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
Swing
falownik
  • jatal – 14.03.2018

    Przeprogramować nie jest trudno. Trzeba tylko być świadomym że oznacza to zmianę parametrów napędu. Można je obniżyć (poniżej wymaganych w przetargu) albo wyżyłować (co może skutkować awariami). ==== Z każdym komputerem można zrobić to samo. Można go wyciszyć zmniejszając obciążenie/taktowanie procesora albo podkręcić licząc że się nie zacznie zawieszać.

  • mechanik – 14.03.2018

    Jatal, ale o czym ten bełkot? Co to ma wspólnego z przekręcaniem częstotliwości procesora?! Poznaj najpierw podstawowe zasady sterowania silnikiem asynchronicznym, a dopiero potem rób to co zwykle, czyli jak gołąb o parapet...

  • mechanik – 14.03.2018

    A irytujące dźwięki to już tylko efekt magnetostrykcji, btw.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....