TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje Warszawskie przeprogramowały falowniki w Swingach
InfoTram.pl - Opublikowano: 14.03.2018 13:48:23 3 komentarze
Tramwaje Warszawskie przeprogramowały falowniki w Swingach (foto: TW)

Elektroniczne piski w Swingach to już przeszłość. Tramwaje Warszawskie przeprogramowały sterowniki aparatury energoelektronicznej tzw. falowniki w 186 takich tramwajach które jeżdżą po ulicach Warszawy już od 8 lat.

Przewoźnik informuje, że teraz urządzenia elektryczne wydają cichsze i przyjemniejsze dla uszu pasażerów dźwięki. "Wgrywanie" nowego oprogramowania trwało od listopada 2017 i zakończyło się w lutym 2018.

Falownik w tramwaju to urządzenie energoelektroniczne, które zasilane jest napięciem trakcyjnym i steruje ono trójfazowymi silnikami pojazdu na prąd zmienny według zaprogramowanego algorytmu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
Swing
falownik
  • Igor Należniak – 14.03.2018

    "Czego Pasa nie może, to przewoźnik uczyni" :p

  • Michał Jeżyna – 14.03.2018

    Ojjj, a ktoś się ze mną kłócił, że to nie falowniki wydawały te charakterystyczne, acz iryrujące dźwięki. :)

  • Piotr Żółciński – 14.03.2018

  • Marcin Gutowski – 14.03.2018

    Bardzo dobrze

  • jatal – 14.03.2018

    Przeprogramować nie jest trudno. Trzeba tylko być świadomym że oznacza to zmianę parametrów napędu. Można je obniżyć (poniżej wymaganych w przetargu) albo wyżyłować (co może skutkować awariami). ==== Z każdym komputerem można zrobić to samo. Można go wyciszyć zmniejszając obciążenie/taktowanie procesora albo podkręcić licząc że się nie zacznie zawieszać.

  • Michał Prosper Kowalski – 14.03.2018

    Dobrze że ÖBB nie przeprogramowało falowników w swoich ES64U2, bo cały urok tych elektrowozów szlag by trafił...

  • mechanik – 14.03.2018

    Jatal, ale o czym ten bełkot? Co to ma wspólnego z przekręcaniem częstotliwości procesora?! Poznaj najpierw podstawowe zasady sterowania silnikiem asynchronicznym, a dopiero potem rób to co zwykle, czyli jak gołąb o parapet...

  • mechanik – 14.03.2018

    A irytujące dźwięki to już tylko efekt magnetostrykcji, btw.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....