TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaje Śląskie przygotowują zaplecze do przyjęcia Twistów
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 05.09.2013 14:32:50 2 komentarze
Tramwaje Śląskie przygotowują zaplecze do przyjęcia Twistów


Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zajezdni R-1 Będzin oraz hali warsztatowej R-2 w Katowicach. Poniżej zamieszczamy szczegółowy zakres prac, jakie są do wykonania w tych obiektach. I tak modernizacja zaplecza technicznego w hali zajezdni R-1 Będzin obejmuje:
1. Modernizację istniejącego kanału naprawczego wraz z jego przedłużeniem do 37 metrów oraz budowę dwóch kanałów bocznych równoległych o długości 12 metrów w zakresie:
- pogłębienia istniejącego kanału (32,00m) do głębokości 1,40m,
- przedłużenia kanału o 5,00 m tj. do długości minimum 37,00 m i głębokości 1,40m,
- wykonania dwóch bocznych symetrycznych kanałów o długości 12,00 m, szerokości 90,00 cm i głębokości 1,40 m. Kanały boczne należy wykonać symetrycznie do kanału głównego,
- wykonania schodów po obu stronach kanałów jako zejścia do kanału głównego oraz kanałów bocznych,
- wykonania instalacji oświetleniowej kanałów o klasie szczelności IP 65 i napięciu 230V oraz gniazd 24V do podłączenia urządzeń,
- wymiany szyn s-49 na długości całego kanału, nowego zamocowania szyn,
- odwodnienia kanału głównego i bocznych z podłączeniem do istniejącej instalacji,
- zachowania istniejącego systemu ogrzewania kanałów z nadmuchem ciepłego powietrza,
- prac w zakresie ścian kanałów licowanych płytkami ceramicznymi odpornymi na działanie substancji organicznych,
- posadzki betonowej, przemysłowej, antypoślizgowej, odpornej na uszkodzenia mechaniczne, uniwersalnej i łatwej w utrzymaniu czystości.
2. Dostawę i montaż przy zmodernizowanym kanale 1 podestu rewizyjnego do obsługi wagonów
niskopodłogowych. Podest ma być konstrukcji stalowej, podłoga z kratek stalowych ocynkowanych, instalacja i sygnalizacja odłączenia napięcia trakcyjnego.
Wymiary podestu:
- długość 37 metrów,
- wysokość 3,06 m (zgodna z poszyciem dachu wagonu),
- maksymalne obciążenie robocze podestu 400kg/m2
Podest należy zamontować w sposób trwały na fundamentach po prawej stronie zmodernizowanego
kanału (od strony ściany hali) nad kanałem bocznym. Należy uwzględnić montaż żurawika
(wciągarki) umożliwiającej transport podzespołów z dachu wagonu na poziom posadzki. Podest
powinien w bezkolizyjny sposób umożliwić przejazd wagonu, pośrodku podestu rewizyjnego należy
wykonać dodatkowy podest, na którym będzie pulpit sterowniczy do obsługi żurawia.
3. Dostawę i montaż żurawia o udźwigu 500 kg na oddzielnym fundamencie poza podestami
rewizyjnymi. Wymagana jest niezbędna dokumentacja rejestracyjna do UDT wraz z instrukcją obsługi
i konserwacji w języku polskim. Żuraw będzie zlokalizowany w połowie długości zmodernizowanych
kanałów po zewnętrznej, południowej stronie kanału bocznego. Dane techniczne:
- udźwig minimum 500 kg,
- zakres podnoszenia minimum 4,80 m pod sieć trakcyjną,
- wysięg około 3,00 m od osi torowiska,
- obrót minimum 300 stopni,
- posadowienie na fundamencie pod podestem rewizyjnym powinno umożliwiać sterowanie z konstrukcji podestu,
Modernizacja zaplecza technicznego hali warsztatowej R-2 Katowice, na torze drugim, kanał pierwszy obejmuje natomiast następujący zakres prtac:
- przedłużenie istniejącego kanału o 20,00 m z wykonaniem schodów zejściowych,
- wykonanie odwodnienia kanału z podłączenie do instalacji,
- oświetlenie kanału, klasa szczelności IP65, napięcie 230V, gniazda wtykowe o napięciu 24 V,
- ściany kanału licowane płytkami ceramicznymi odpornymi na zanieczyszczenia organiczne,
- posadzka kanału - betonowa, przemysłowa, antypoślizgowa odporna na uszkodzenia mechaniczne,
uniwersalna i łatwa w utrzymaniu czystości,
- na całej długości wokół kanału na szerokości 1,50 m wykonanie posadzki przemysłowej,
antypoślizgowej.
Zamówienie obejmuje także opracowanie projektu dokumentacji wykonawczej.
Oferty w przetargu można składać do 11 września 2013 roku. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 21.000,00 PLN. Prace powinny zostać wykonane do dnia 16 grudnia 2013 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Przypomnijmy, że Tramwaje Śląskie właśnie w grudniu br. rozpoczną odbieranie pierwszych z trzydziestu niskopodłogowych wagonów Twist, jakie dostarczy bydgoska PESA.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
zajezdnia
Tramwaje Śląskie
Twist
  • r – 14.09.2013

    A na jakich liniach Twisty sie pojawią ??

  • ts – 15.09.2013

    tylko na 6 i 15

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....