TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Tramwaj dla Boliwii, testowany w Olsztynie. Jaki jest?
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.07.2019 09:41:31
Tramwaj dla Boliwii, testowany w Olsztynie. Jaki jest?

W lutym 2018 r. Stadler podpisał kontrakt na produkcję i dostawę 12 tramwajów dla Boliwii. Teraz jeden z nich jest testowany w Olsztynie. Przyglądamy się szczegółom.

Zamówienie zostało udzielone przez Asociación Accidental Tunari utworzony przez hiszpańską firmę budowlaną JOCA i Swiss Molinari Rail AG. Dostawa pojazdów planowana jest na trzeci kwartał 2019 r. Zgodnie z umową Stadler będzie również wspierać Asociación Accidental Tunari w technicznym utrzymaniu tramwajów przez trzy lata.

Pojazdy będą kursowały między boliwijskimi gminami: Sacaba, Cercado, Colcapirua, Quillacollo, Vinto i Sipe Sipe, gdzie świadczone są usługi transportowe dla ponad miliona osób. Będą niskopodłogowe, trzyczłonowe, przystosowane do sieci o szerokości toru 1435 mm. Ich całkowita długość to 34 metrów, szerokość 2,5 metra (stąd testy w Olsztynie), wysokość 3,6 metra (bez pantografu), pojemność do 376 pasażerów (8 osób na metr kwadratowy), z czego 66 na miejscach siedzących. Maksymalna prędkość wynosi 60 km/h (konstrukcyjna 80 km/h). Tramwaje są zaprojektowane i produkowane zgodnie z normami europejskimi.

Dane techniczne

Technologia

- Łatwe do wymiany zewnętrzne panele przednie i boczne wykonane z aluminium

- Kabina motorniczego wykonana z włókna szklanego

- System kontroli klimatyzacji z automatyczną regulacją temperatury

- Przetwornik trakcyjny oparty na tranzystorach IGBT z opcją sterowania napędem elektrycznym trakcji

- Układ osi Bo-2-2-Bo

- Silniki 105x4=420 kW

Komfort

- Przestronne, jasne i przejrzyste wnętrze dostosowane do wymaganń klienta

- Przestronny przedział pasażerski z szerokimi przejściami i 100% niskiej podłogi

- Wewnętrzne panele wykonane z łatwego do wymiany włókna szklanego – w jasnych kolorach

- 5 drzwi z elektrycznym układem sterowania i systemem zapobiegającym przytrzaśnięciu pasażerów

Kabina motorniczego

- Siedzenie z elektrycznym pozycjonowaniem i regulacją

- Wyświetlanie, monitorowanie wideo, przechowywanie i odczyt danych stworzonych podczas pracy i sterowania tramwajem

- Osłona przeciwsłoneczna

Bezpieczeństwo

- System nadzoru wideo

- Oddzielne miejsca i mocowania do gaśnic przeciwpożarowych



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Olsztyn
Boliwia
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....