TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Toruńskie priorytety: linia na JAR i nowy tabor
UM TOROUŃ InfoTram.pl - Opublikowano: 10.03.2017 15:18:38 11 komentarzy
Toruńskie priorytety: linia na JAR i nowy tabor (foto: torun.pl)

Budowa linii tramwajowej na JAR, zakup tramwajów, modernizacja kolejnych linii tramwajowych ? o dofinansowanie m.in. na to ubiega się Toruń w ramach projektu zwanego roboczo BiT City II.

Wniosek o dofinansowanie projektu "Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu - BiT-City II" wraz z kompletem załączników został złożony 30 grudnia 2016 r. w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach. Projekt ten znajduje się w Wykazie Projektów Zidentyfikowanych stanowiącym załącznik nr 5 do Szczegółowego opisu osi priorytetowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ), co oznacza, że jest to projekt pozakonkursowy i został wstępnie zaakceptowany do realizacji w zakresie rzeczowym i kwotowym. Całkowita szacowana wartość przedsięwzięcia to 400,28 mln zł, w tym szacowane wydatki kwalifikowane to 326,00 mln zł. Przewidywana kwota dofinansowania wynosi 195,6 mln zł.

Obecnie wniosek o dofinansowanie podlega obecnie ocenie Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) w oparciu o kryteria przyjęte przez Komitet Monitorujący POIiŚ.

Projekt obejmuje następujące zadania:

Budowa linii tramwajowej wraz infrastrukturą towarzyszącą do Osiedla Jar ? Etap I.

Modernizacja torowisk tramwajowych:

a) Modernizacja torowiska wraz z siecią trakcyjną w ul. Bydgoskiej;

b) Modernizacja torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną na trasie linii nr 1 i 5 od pl. Daszyńskiego do ul. Ślaskiego;

c) Modernizacja torowiska tramwajowego na trasie linii nr 2 na odcinku od pl. Niepodległości do ul. Reja;

d) Modernizacja torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną i układem drogowym na odcinku od ronda bp. Jana Chrapka do ul. Podgórnej.

Zakup taboru tramwajowego (5 szt.).

Zakup pojazdów technicznych.

Zakup autobusów niskoemisyjnych (20 szt.)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Toruń
BiT City
  • YburG – 10.03.2017

    Fajnie:) Kolejny przetarg dla nas tzn. Pesy :) Hehehe :)

  • krakowiaczek – 10.03.2017

    Wystrzegajcie się pojazdów dziadowskiej firmy PESA !

  • YburG – 10.03.2017

    @krakowiaczekNie tak ostro bo pęcherzyk ci pęknie :) Buhahahaha

  • www – 11.03.2017

    @krakowiaczek O co ci chopie chodzi? Gadasz i gadasz, a my codziennie jeździmy Pesami i żyjemy. Twoje hejtowanie jest nudne. Ile można? Weź w końcu pod rozwagę myśl, że jednak świat nie jest taki zły jak go opisujesz, a i że nie zawsze musisz mieć rację. Czasami trzeba walnąć siebie w pierś, bo nie zawsze wszystko wiemy najlepiej.

  • MPKBiskupice – 11.03.2017

    Mam nadzieje że w sądzie MPK KRAKÓW wygra i więcej tandety z tego regionu w Krakowie nie zobaczymy

  • YburG – 11.03.2017

    @MPKBiskupiceA nadzieja ... to matka g.upich :) Buhahahahahah

  • MPKBiskupice – 12.03.2017

    YburG odwiedziłeś już przyjaciela w Toruniu aby MPK Kraków i Dobrzy producenci taboru tramwajowego nie wygrali w Sądzie

  • Combino – 13.03.2017

    @zibi,przestań pokazywać że jesteś trollem tak samo jak Gruby... Oh wait: ty w sumie nie musisz tego nawet pokazywać... ;)

  • PawelNed – 13.03.2017

    Jedynie szkoda, ze mostem Elzbiety Zawadzkiej nie puszczono torow na lewa strone w tamtymkierunku Torun tez sie rozbudowuje i rozbudujena 100%

  • NM – 14.03.2017

    W takim mieście jak Toruń powinno być około 55-60 km tras tramwajowych (podwójnego toru).Zaległości spore, a tempo rozbudowy średnie.Ale lepsze to niż stagnacja , lub co gorsza likwidacja.

  • a2n – 14.03.2017

    Gdyby włodarze Polski i polskich miast nie byli wielkimi likwidatorami , a przewidującymi i ekologicznie myślącymi gospodarzami, wykorzystującymi efektywnie fundusze unijne, to w roku 2017 roku długość tras tramwajowych w polskich miastach powinna być następująca :1. Warszawa 200 km2. Kraków 140 km3. Łódź 140 +65 km4. Wrocław 130 km5. Poznań 110 km6. Gdańsk 98 km7. Szczecin 90 km8. Bydgoszcz 70 km9. Toruń 60 km10. GOP 255 km11. Częstochowa 40 km12. Elbląg 45 km13. Grudziądz 30 km14. Gorzów Wlkp. 40 km15. Olsztyn 40 km16. Jelenia Góra 35 km17. Wałbrzych 30 km18. Legnica 30 km19. Bielsko-Biała 35 km20.Słupsk 28 km21. Inowrocław 20 km22. Włocławek 30 km23. Koszalin 45 km24. Tarnów 35 km25. Radom 45 km26. Kielce 40 km27. Zielona Góra 50 km28. Białystok 55 km29. Rzeszów 40 km30. Płock 35 km31. Kalisz-Ostrów Wlkp. 35 km32. Opole 30 km33. Lublin 50 km34. Tychy 30 km35. Gdynia 30 km

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....