TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Testy tramwaju K1M6 zakończone
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.11.2017 11:10:59 14 komentarzy
Testy tramwaju K1M6 zakończone (foto: Tatra-Yug)

Tatra-Yug zakończyła testy swojego najnowszego tramwaju. Były one prowadzone w ukraińskim mieście Kamieńskie.

Producent rozpoczął testowanie wagonu K1M6 we wrześniu br. na 33-kilometrowej trasie o szerokości 1.524 mm. Testy były przeprowadzane codziennie. Tatra-Yug podaje, że świadomie wybrała sieć z torami w złym stanie, aby pokazać, że tramwaj jest odpowiedni nawet do kursowania w trudnych warunkach.

Producent po raz pierwszy zaprezentował ten trzyczłonowy tramwaj w maju br. Jest wyposażony w przestrzeń dla wózków inwalidzkich, klimatyzację Wi-Fi, system informacji pasażerskiej i oświetlenie LED.

Test został przeprowadzany zgodnie ze wszystkimi wymaganiami standardów Ukrainy. Bieżąca eksploatacja wykazała, że tramwaj po całej sieci mógł kursować z maksymalna dopuszczalną prędkością. Poziom hałasu w porównaniu z innymi wagonami jest znacznie niższy. Sam wygląd tramwaju pozytywnie zaskoczył mieszkańców miasta. Burmistrz miasta, po zapoznaniu się z nowym pojazdem, wysoko ocenił jego jakość i komfort – poinformował producent.

K1M6 to wagon z 70% niskiej podłogi. Jego długość to 26,8 m, zaś szerokość – 2,5 m. Prędkość maksymalna jednostki wynosi 75 km/h. Na swój pokład może zabrać 267 pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ukraina
Tatra-Yug
  • Brad – 29.11.2017

    Still better then Modertrans.PR-owo też ich zjadają.http://tatra-yug.com.ua/index.php/en/

  • dorn – 29.11.2017

    Przód Krakowiaka

  • Am – 29.11.2017

    Krakowiak wzorcem i bardzo dobrze.Wagon wygląda na udany, teraz trzeba czekać na wyniki eksploatacyjne.Dla Ukrainy to milowy krok do przodu.Ciekawe, jaka była ta maksymalna dopuszczalna prędkość na poszczególnych odcinkach ?

  • PawelNed – 29.11.2017

    Dla Olsztyna jak znalazl chyba bylby ok

  • OMG – 29.11.2017

    @dorn, Am Krakowiak ma przód nieudolnie ściągnięty z Flexity Bazylea, z dodatkami skutkującymi efektem typowego szybko starzejącego się azjatyckiego designu. Do oryginału mu bardzo daleko. A K1M6 dobrze rokuje.

  • allensteiner – 29.11.2017

    Idealny dla Olsztyna. Chcemy go.

  • mechanik – 29.11.2017

    Mądrze skonstruowany tramwaj, bardzo rozsądne podejście i dobra cena. Tylko chwalić.

  • www – 29.11.2017

    No w porównaniu do Bety to Yug rzeczywiście lepszy tramwaj pod względem dostępności dla pasażerów. Tylko, że z tak wysoko poprowadzoną podłogą kupowanie u nas takich składów i tak nie ma sensu. Tego typu skład jest zupełnie niekonkurencyjny do nowoczesnych autobusów. Utrzymywanie linii tramwajowej na siłę nie ma żadnego sensu z punktu widzenia pasażera. Ale niektórzy i tak tego nie zrozumieją.

  • 22.. – 29.11.2017

    Tramwaj to tramwaj, żaden autobus mu nie dorówna. Tramwaje należy chronić za wszelką cenę. Kto tego nie rozumie, to nic nie rozumie.

  • filipesso77 – 29.11.2017

    @OMG rozwiniesz swoją teze czy to tylko stukanie w klawisze? na czym polega owa nieudolność? bo gusta to rzecz dyskusyjna i każda ocena jest subiektywnapozdrawiam

  • albert – 02.12.2017

    To rynek ukraiński Pesie ucieka

  • Aw – 05.12.2017

    Parametry techniczne idealnie odpowiadają wymogom większości sieci ukraińskich i rosyjskich.Jeżeli tylko będzie niezawodny, to wyjątkowo udany i trafiony wagon.

  • real – 05.12.2017

    Bety to nie tramwaje z mojej bajki są ponad 2 x tańsze niż 100 % niskiej. Beta to dobre lekarstwo na szybką wymianę sypiącego się taboru w postaci helmutów i 105, których utrzymanie i naprawy są niewiele tańsze niż zakup Bet.

  • trolle – 05.12.2017

    Skąd te wszystkie opinie, że Tatra-Yug to taki udany i idealny tramwaj. Macie jakieś doświadczenia ? Mi to wygląda na najzwyczajniejsze ukraińskie trollowanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....