TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Testy tramwaju K1M6 zakończone
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.11.2017 11:10:59 14 komentarzy
Testy tramwaju K1M6 zakończone (foto: Tatra-Yug)

Tatra-Yug zakończyła testy swojego najnowszego tramwaju. Były one prowadzone w ukraińskim mieście Kamieńskie.

Producent rozpoczął testowanie wagonu K1M6 we wrześniu br. na 33-kilometrowej trasie o szerokości 1.524 mm. Testy były przeprowadzane codziennie. Tatra-Yug podaje, że świadomie wybrała sieć z torami w złym stanie, aby pokazać, że tramwaj jest odpowiedni nawet do kursowania w trudnych warunkach.

Producent po raz pierwszy zaprezentował ten trzyczłonowy tramwaj w maju br. Jest wyposażony w przestrzeń dla wózków inwalidzkich, klimatyzację Wi-Fi, system informacji pasażerskiej i oświetlenie LED.

Test został przeprowadzany zgodnie ze wszystkimi wymaganiami standardów Ukrainy. Bieżąca eksploatacja wykazała, że tramwaj po całej sieci mógł kursować z maksymalna dopuszczalną prędkością. Poziom hałasu w porównaniu z innymi wagonami jest znacznie niższy. Sam wygląd tramwaju pozytywnie zaskoczył mieszkańców miasta. Burmistrz miasta, po zapoznaniu się z nowym pojazdem, wysoko ocenił jego jakość i komfort – poinformował producent.

K1M6 to wagon z 70% niskiej podłogi. Jego długość to 26,8 m, zaś szerokość – 2,5 m. Prędkość maksymalna jednostki wynosi 75 km/h. Na swój pokład może zabrać 267 pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ukraina
Tatra-Yug
  • Brad – 29.11.2017

    Still better then Modertrans.PR-owo też ich zjadają.http://tatra-yug.com.ua/index.php/en/

  • dorn – 29.11.2017

    Przód Krakowiaka

  • Am – 29.11.2017

    Krakowiak wzorcem i bardzo dobrze.Wagon wygląda na udany, teraz trzeba czekać na wyniki eksploatacyjne.Dla Ukrainy to milowy krok do przodu.Ciekawe, jaka była ta maksymalna dopuszczalna prędkość na poszczególnych odcinkach ?

  • PawelNed – 29.11.2017

    Dla Olsztyna jak znalazl chyba bylby ok

  • OMG – 29.11.2017

    @dorn, Am Krakowiak ma przód nieudolnie ściągnięty z Flexity Bazylea, z dodatkami skutkującymi efektem typowego szybko starzejącego się azjatyckiego designu. Do oryginału mu bardzo daleko. A K1M6 dobrze rokuje.

  • allensteiner – 29.11.2017

    Idealny dla Olsztyna. Chcemy go.

  • mechanik – 29.11.2017

    Mądrze skonstruowany tramwaj, bardzo rozsądne podejście i dobra cena. Tylko chwalić.

  • www – 29.11.2017

    No w porównaniu do Bety to Yug rzeczywiście lepszy tramwaj pod względem dostępności dla pasażerów. Tylko, że z tak wysoko poprowadzoną podłogą kupowanie u nas takich składów i tak nie ma sensu. Tego typu skład jest zupełnie niekonkurencyjny do nowoczesnych autobusów. Utrzymywanie linii tramwajowej na siłę nie ma żadnego sensu z punktu widzenia pasażera. Ale niektórzy i tak tego nie zrozumieją.

  • 22.. – 29.11.2017

    Tramwaj to tramwaj, żaden autobus mu nie dorówna. Tramwaje należy chronić za wszelką cenę. Kto tego nie rozumie, to nic nie rozumie.

  • filipesso77 – 29.11.2017

    @OMG rozwiniesz swoją teze czy to tylko stukanie w klawisze? na czym polega owa nieudolność? bo gusta to rzecz dyskusyjna i każda ocena jest subiektywnapozdrawiam

  • albert – 02.12.2017

    To rynek ukraiński Pesie ucieka

  • Aw – 05.12.2017

    Parametry techniczne idealnie odpowiadają wymogom większości sieci ukraińskich i rosyjskich.Jeżeli tylko będzie niezawodny, to wyjątkowo udany i trafiony wagon.

  • real – 05.12.2017

    Bety to nie tramwaje z mojej bajki są ponad 2 x tańsze niż 100 % niskiej. Beta to dobre lekarstwo na szybką wymianę sypiącego się taboru w postaci helmutów i 105, których utrzymanie i naprawy są niewiele tańsze niż zakup Bet.

  • trolle – 05.12.2017

    Skąd te wszystkie opinie, że Tatra-Yug to taki udany i idealny tramwaj. Macie jakieś doświadczenia ? Mi to wygląda na najzwyczajniejsze ukraińskie trollowanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....