TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Szczecin dalej będzie montował tramwaje. Na początek dwa
InfoTram.pl - Opublikowano: 19.09.2017 09:37:25 11 komentarzy
Szczecin dalej będzie montował tramwaje. Na początek dwa

Szczecin wraca do koncepcji samodzielnego montażu tramwajów. Na początek dwa, ale z opcją na kolejne.

Tramwaje Szczecińskie ogłosiły przetarg na dostawę nowych nadwozi, elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych i elektrycznych niezbędnych do montażu przez zamawiającego pod nadzorem wykonawcy 2 sztuk przegubowych, wieloczłonowych, częściowo niskopodłogowych tramwajów oraz dostawa niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo – naprawczego, z możliwością wykorzystania prawa opcji dotyczącego zamówienia dodatkowych nowych elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych i elektrycznych niezbędnych do montażu przez zamawiającego pod nadzorem wykonawcy maksymalnie do 2 sztuk przegubowych, wieloczłonowych, częściowo niskopodłogowych tramwajów.

Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy:

1) etap I – obejmuje dostawę podzespołów z nadzorem nad montażem 2 (dwóch) sztuk tramwajów oraz dostawę niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo – naprawczego z realizacją do 30.9.2018 r.;

2) etap II – obejmuje opcjonalnie dostawę podzespołów z nadzorem nad montażem maksymalnie do 2 (dwóch) sztuk tramwajów, realizowaną w przypadku uzyskania przez zamawiającego dodatkowego dofinansowania do 31.12.2021 roku.

Oferty można składać do 26 października 2017 roku.

Kryteria wyboru to:

Cena – 75% oraz

Termin realizacji – 25%.

Prawo opcji będzie przejawiać się tym, że zamawiający może zlecić dostawę podzespołów z nadzorem nad montażem maksymalnie do 2 sztuk tramwajów, pod warunkiem pozyskania dodatkowych środków finansowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin
Tramwaje Szczecińskie
  • Kobold – 19.09.2017

    Dobra wiadomość, zawsze to kilka ładnych tramów. Świetna wiadomość że będzie ich kilka. Te pojazdy rozczarowują po całości... Mam nadzieje że będą chociaż przesuwne okna żeby nie skazywać pasażerana innowacyjne klimopodobnego urządzenie wentylacyjne:D

  • maciej12991 – 19.09.2017

    Z Betami jest jak z zegarem. Idziesz do sklepu kupić nowy zegar, a sprzedawca ci proponuje replikę XIX-wiecznego zegara z kukułką z tym, że zamiast kukułki masz mp3 z głośnikiem. :D Ale faktem jest, że jak mają kupować Alfy, to niech zapłacą ciut więcej i wezmą Bety.

  • ansa – 19.09.2017

    Bety nie są takie złe; są dobrym uzupełnieniem taboru tramwajowego, zwłaszcza gdy trzeba wymienić pojazdy zużyte na nowe. Za jeden tramwaj w 100 proc. niskopodłogowy można kupić dwie bety. Poznań jest przykładem, gdzie obok 60 tramwajów całkowicie niskopodłogowych i 14 w 65 proc. z obniżoną podłogą są tam już 54 bety, przez co tabor jest już w ponad połowie nowy, i co najważniejsze bardziej przyjazny dla pasażerów na wszystkich liniach i trasach.

  • Nowy – 19.09.2017

    Szkoda że zdecydowali się na takie badziewie mamy już dwie Bety i myślę że można by na tym zakończyć współpracę z modertransem. Myślę że za takie pieniądze można kupić małe wagony w całości z niską podłogą

  • Przemek – 19.09.2017

    Po co ci małe wagony i niska podłoga najważniejsze żeby tramwaj był pojemny i szybko zawiózł do celu a co do klimy to w lecie w Poznaniu spisuje się dobrze w becie a 25% niskiej podłogi wystarczy ludzie wymagają od taboru szynowego takiej jakości jakby mieli w nich zamieszkać na stałe sprawa jest prosta jest producent który celuje swoimi produktami w odpowiednią grupę docelową modertrans to realizuje i produkuje tramwaje proste i nie drogie które też nie wymagają dobrego torowiska przez co Wrocław je łyka jak świeże bułki miast nie stać na coś lepszego z resztą problem jest z utrzymaniem taboru im drozszy w kupnie to i drozszy w eksploatacji z resztą tramwaje konkurencji w cale nie są lepsze też dość mocno awaryjne np produkty z tej manufaktury z Bydgoszczy lub z solaria nie raz widziałem jak tramino było holowane przez tramwaj specjalistyczny bo się całkowicie potrafił zepsuć 46 sztuk tramino kosztowało Poznań 600mln a 50 sztuk modertrans gamma 400mln różnica kolosalna dlatego wygrać mógł tylko najlepszy

  • Edzia – 20.09.2017

    Poznań i Warszawa brylują w częściowo lub całkiem niskopodłogowcach.Szczecin ma ich około 30 to kropla w morzu potrzeb.Źle zrobili ze kupili tyle tatr.Mogli chociażby powalczyć z Gdańskiem o składy N8C które na pewno lepiej by się prezentowały niż tatry.

  • n2m – 20.09.2017

    Tramwaj ma jeździć i wozić pasażerów. Dla operatora powinien być tani w eksploatacji i niezawodny.Decyzja o zakupie Tatr była słuszna.

  • beta – 20.09.2017

    Czy ktoś wie kto z niemieckich miast oprócz Bochum i Bremy planuje wycofać tramwaje niskopodłogowe z lat 90tych XX wieku?

  • www – 20.09.2017

    @Przemek Przekonanie o tym, że 25% niskiej podłogi wystarczy (reszta podłogi w Betach jest o poziom za wysoko, dokładnie jak w 105-tkach) to prosta droga do likwidacji tramwajów. Od kiedy to tramwajami jeździ góra 25% matek z dziećmi i starszych ludzi, razem wziętych? Może czasami warto się przejechać komunikacją (ale w wersji dostępnej dla wszystkich, a nie takiej jak w Poznaniu z wieloma niedostępnymi przejściami podziemnymi) i zobaczyć kto nowoczesnymi niskopodłogowymi tramwajami jeździ?Jaki jest sens kupowania Bety kiedy taniej jest kupić przynajmniej dwa całkowicie niskopodłogowe przegubowce? A że teraz to są już dostępne wersje zasilane na prąd to po co komu będzie nienowoczesny tramwaj?Gdzie jest zapisane, że tramwaj to jakaś święta krowa i istnieć musi? Nie byłbym taki przekonany. A niestety wiele sieci w naszych kraju trudno nazwać nowoczesnymi. Brak ich modernizacji do współczesnych standardów może się skończyć likwidacją niektórych linii, oby tylko linii.Kasa i decyzje pasażerów zadecydują jak będzie w przyszłości. Wolne, niedostępne i niekomfortowe linie tramwajowe mogą zostać wyparte przez nowocześniejsze, dostępne dla wszystkich pasażerów, komfortowe i tańsze autobusy. Mam nadzieję, że tak się nie stanie, ale zaklinanie rzeczywistości to prosta droga do spełnienia się czarnej wizji.

  • Combino – 21.09.2017

    @maciej12991Dobrze wiesz,że na tę decyzję składają się dwa czynniki: znaczny niedobór niskaczy (gdyby byli w takiej sytuacji jak Gdańsk,to mimo drugiego powodu by pewnie tego nie brali),a kolejną przyczyną jest konieczność zapewnienia roboty tej słynnej czeredzie w ichnich warsztatach (przy czym robota nie może być zbyt skomplikowana,tym bardziej że ich moderny akwariów przyprawiają o depresję).

  • Kasper ze Szczecina – 05.10.2017

    Że tak powiem. Szczecin w roku 2018 będzie miał docelowo cztery bądź sześć Moderusów Beta, ale może też takowe TS-y ogłoszą przetarg na kupno 42 tramwajów PESA Twist w wersji dwukierunkowej (tak jak w Gorzowie) lub Siemens Avanto w wersji 3-członowej i 5-członowej - koniecznie dwukierunkowe i dostosowane do napięcia 600V/3000. Dla ciekawych (Siemens Avanto - konkurent dla NGT6 i NGd99)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....