TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Stadler wjeżdża tramwajami do Włoch. Na początek Mediolan
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.09.2020 10:45:58
Stadler wjeżdża tramwajami do Włoch. Na początek Mediolan

Stadler i Azienda Transporti Milanesi S.p.A. (ATM) podpisali umowę ramową na dostawę do 80 tramwajów TRAMLINK dla Mediolanu. Jej wartość wynosi 172,6 mln euro. W ramach pierwszej umowy wykonawczej ATM zamówił 30 pojazdów. To pierwszy kontrakt Stadlera na dostawy tramwajów do Włoch.

Po potwierdzeniu ważności rozstrzygnięcia przetargu, ogłoszonego w lipcu 2019 roku, Stadler i Azienda Transporti Milanesi S.p.A. (ATM) mogli podpisać umowę ramową na wykonanie i dostawę do 80 tramwajów TRAMLINK. Została zawarta na sześć lat. 80 dwukierunkowych tramwajów TRAMLINK będzie używanych zarówno na trasach miejskich, jak i podmiejskich. Celem jest sukcesywna wymiana starego taboru i poszerzanie oferty przewozowej. Doskonała dynamika oraz wysokie bezpieczeństwo i komfort poprawiają wrażenia z podróży pasażerom.

TRAMLINK składa się z trzech członów, wykonanych ze stali nierdzewnej, które są bardzo odporne na korozję i zmniejszają wagę przy jednoczesnym zachowaniu wytrzymałości konstrukcji. Pojazd o długości około 25 metrów doskonale wpisuje się w ruch drogowy stolicy Lombardii. Ponadto trzy innowacyjne wózki poprawiają płynną jazdę tramwajów na typowych dla Mediolanu łukach o bardzo małym promieniu. Zmniejsza to znacznie hałas, co z kolei przynosi korzyści pasażerom i mieszkańcom.

Niska podłoga i troje drzwi po każdej stronie umożliwiają szybki przepływ pasażerów, co potwierdzają badania przeprowadzone przez Politecnico di Milano. Jest to szczególnie korzystne dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, które dzięki szerokiemu wnętrzu będą mogły bez trudności poruszać się po tramwaju.

Szczególną uwagę zwraca się na bezpieczeństwo pasażerów, kierowców i pieszych. TRAMLINK jest wyposażony w urządzenie antykolizyjne, które może interweniować, gdy wykryje potencjalną sytuację kolizji z pieszymi, samochodami lub innymi przeszkodami. Wewnątrz pojazdu bezpieczeństwo zapewniają kamery eliminujące martwe pola. Dodatkowo ergonomicznie zaprojektowana kabina kierowcy zwiększa również widoczność kierowcy.

"Jesteśmy bardzo dumni, że kosmopolityczne miasto, takie jak Mediolan, mocno zaangażowane w ekologiczną i zrównoważoną mobilność, wybrało nasz innowacyjny tramwaj. TRAMLINK wykorzystuje wieloletnie doświadczenie Stadlera w pojazdach do transportu pasażerskiego. Jestem przekonany, że nasze pojazdy z powodzeniem sprostają wyzwaniom transportu miejskiego Mediolanu, w tym Zimowym Igrzyskom Olimpijskim w 2026 roku " – powiedział Íñigo Parra, szef Stadler Valencia.

ATM została założona w 1931 roku i jest firmą należącą do gminy Mediolan. Zarządza usługami transportu publicznego (metro, tramwaje, autobusy i trolejbusy) w stolicy Lombardii i 95 okolicznych gminach, obsługując obszar ponad 2,5 miliona mieszkańców. Sieć tramwajowa w Mediolanie ma obecnie 20 linii miejskich i liczy 180 kilometrów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Włochy
Mediolan

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....