TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Stadler V853000M Metelica na testach w Moskwie
INFOTRAM - Opublikowano: 24.03.2015 11:38:42 17 komentarzy
Stadler V853000M Metelica na testach w Moskwie

Moskiewski operator tramwajowy Mosgortrans rozpoczął czteromiesięczne testy prototypowego tramwaju niskopodłogowego V853000M Metelica, zbudowanego przez spółkę joint venture Stadler Mińsk, Stadler Rail i Biełkommunmasz z Białorusi. Pojazd jest dwukierunkowy i został opracowany specjalnie dla potrzeb Europy Wschodniej. Dzięki temu może kursować w temperaturach od -40 do + 40 °C. Pojazd ma 26,7 m długości i może pomieścić do 250 osób, z których 58 będzie podróżować na miejscach siedzących. Jego maksymalna prędkość to 75 km/h. Wagon przejdzie testy bez i z pasażerami, które stanowią część programu oceny tramwajów od różnych producentów. Mosgortrans realizuje je w ramach przygotowań do zamówienia nowych pojazdów. Przypomnijmy, że aktualnie duży kontrakt dla rosyjskiej stolicy realizuje PESA. Mosgortrans testował już niskopodłogowy wagon TramRus, który zbudowała spółka joint venture Alstomu i Transmashholding.

'Wspieramy producentów w ich dążeniu do budowy wysokiej jakości taboru, który zaspokoi potrzeby mieszkańców Moskwy i chętnie pomagamy im w dopracowywaniu prototypów, poprzez ich testy. Po zakończeniu jazd Moskwa wyrazi swoją opinię w sprawie gotowości nowego tramwaju do pracy w warunkach rosyjskiej stolicy'- powiedział dyrektor generalny Mosgortrans Jewgienij Michajłow.

Dane techniczne 

Całkowita długość - 26,7 m

Miejsca siedzące - 58

Łączna ilość - od 180 do 250 pasażerów

Prędkość maksymalna - 75 km / h. 

Drzwi - cztery dwuskrzydłowe z napędem elektrycznym


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Moskwa
Rosja
  • advisor – 24.03.2015

    Bardzo ładny. Sepsa oficjalnie może się pożegnać z rynkiem wschodnim.

  • – 24.03.2015

    @advisor Szkoda komentować.

  • sanders – 24.03.2015

    Wiadomo że rynek rosyjski już stracony nie tylko dla PESY

  • żabot – 24.03.2015

    To niech Pesa szuka na Ukrainie , oni wszystko wezmą tylko czy zapłacą ?? a to już nie takie pewne..

  • RobuR – 24.03.2015

    Stadler V853000M MetallicA..

  • Combino – 24.03.2015

    Bardzo ładny?Advisor,czy Ty już dziś imprezowałeś?

  • Combino – 24.03.2015

    @Sanders: to jeszcze zobaczymy,czy przy tym ciągłym spadku rubla Biełkommunmasz zdecyduje się podpisać jakikolwiek kontrakt?A jeśli płacą działkę Stadlerowi,to... @RobuR: tak,Stadler skończył się na... ;)

  • advisor – 25.03.2015

    @Combino ależ co ty masz to tego tramwaju? Wygląda naprawdę sympatycznie. Weź poprawkę, że to malowanie nie jest docelowe.

  • jag – 25.03.2015

    hmm Bombardier NGT6 z Krakowa po liftingu

  • Combino – 25.03.2015

    @advisor: sympatycznie? Sympatycznie to on może wyglądać jedynie dla mieszkańca Rosji czy Białorusi,bo akurat pasuje do święcącego tryumfy w tych krajach stylu opartego na ciężkim czołgowatym stylu wzbogacanym silnie wieś-designem; u nas takie coś na szczęście nie przechodzi (inna sprawa,że na wizkach projektowych wyglądał nieco lepiej).

  • advisor – 25.03.2015

    @Combino ciężki czołgowaty styl to akurat wypisz wymaluj krakowskie NGT6 trzeciej dostawy - Darth Vader wśród tramwajów. Warszawskie bufety też raczej lekkości baletnic z "Jeziora Łabędziego" nie przypominają. Możesz sobie ułożyć zdjęcia obok siebie i porównać. Są gusta i guściki, ale lekko przegiąłeś ;)

  • Combino – 26.03.2015

    Co do NGT6 z III dostawy to się częściowo zgodzę,niemniej jednak niedoszły moskiewski NGT6 wyglądał na wizce jeszcze bardziej czołgowato ;) Bufet to nie jest najładniejsza wersja Jazza (ale sami chcieli takiej),natomiast przy gdańskim Jazzie ten Stadler zdecydowanie wymięka.. zaciężny styl,habsburska warga,normalnie szkarada.Ściany czołowe jak noworoczna maska chińskiego smoka prawie czy jakiegoś japońskiego demona. Postaw je sobie (rosyjskie i białoruskie wagony nowe i zmodernizowane) nawet przy Foxtrocie i sam zobaczysz,co wygląda bardziej europejsko...

  • advisor – 26.03.2015

    @Combino gdański Jazz i moskiewski Fokstrot są do siebie bardzo podobne, dla mnie obydwa wyglądają bułowato, jakby wróciły z obiadu u babci. Poza tym to bardzo klasyczny wygląd, czy ja wiem, czy bardziej europejski - po prostu ładny i poprawny. Skoro to jest dla Ciebie wybryk natury to lepiej nie oglądaj potworków Alstomu we Francji - tam to jest dopiero postępowy design :P nie wszyscy muszą robić tramwaje od jednego szablonu, przynajmniej jest ciekawie :-)

  • Combino – 26.03.2015

    @advisor: ależ Alstom popełnił wiele szkarad i choć ostatnia (TramRus) jest najgorsza,to modele dla Lyonu,Reims,na paryską T2 czy dla Aubagne ciężko uznać za ładne,z dubajskim też przegięli; z drugiej strony świetnie wyglądają klasyczne modele dla Dublina,Montpellier,Grenoble czy nieco nowszy na paryską T7. Natomiast początek Twojego posta w zestawieniu z poprzednimi wskazuje,że masz... nietuzinkowy gust,bo zarówno osoby ganiące za styl gdańskiego Jazza czy Foxtrota i jednocześnie chwalące Sadlera Maszkaro są w zdecydowanej mniejszości (poszukaj komentarzy do jednego i drugiego,to sam zobaczysz) :D

  • iore – 27.03.2015

    Ależ drodzy Państwo nie kłóćcie się. Wygląd tego tramwaju w sam raz pasuje do rosyjskiego poczucia estetyki. Obejrzyjcie sobie ich samochody, lokomotywy itp.

  • Jacek Sanderski – 27.03.2015

    @adwisor - co Tobie się nie podoba w NGT6 III-seria , jak już chcesz mówić o topornym wyglądzie i czołgowym liftingu to warszawski Swing Pesy jest tego przykładem , nigdy NGT6

  • Fred – 27.03.2015

    A ten na foto #0203 to co za wagon??

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....