TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Stadler pokazał wnętrze tramwajów dla Ostrawy
InfoTram.pl - Opublikowano: 27.06.2017 11:49:16 5 komentarzy
Stadler pokazał wnętrze tramwajów dla Ostrawy

Wiemy coraz więcej o tramwajach Stadlera dla Ostrawy. Producent zaprezentował ich wnętrze.

Do Czech dostarczony zostanie tramwaj Tango NF2 Ostrava. Wnętrze utrzymane będzie w kolorystyce szaro-niebieskiej. Siedzenia zostaną umieszczone w układzie 2+2. Co ciekawe będą zamontowane na podwyższeniach, a nie bezpośrednio na podłodze. To może być pewien minus tych tramwajów. Nie zmienia to jednak faktu, że wagon będzie niskopodłogowy, przyjazny osobom niepełnosprawnym.

Stadler dostarczy do Czech 23 wagony o długości do 25 m. Zamówienie ma zostać zrealizowane do końca 2020 rok. Skoro zobaczyliśmy już pojazdy na wizualizacjach to teraz czekamy na pierwsze efekty na żywo. Przypomnijmy, że produkcja tramwajów dla Ostrawy ma ruszyć w Siedlcach we wrześniu br.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Ostrawa
  • jatal – 27.06.2017

    Same podesty w sobie nie musza być problemem. Problemem będzie jeśli wizualka sprawdzi sie i w praktyce podesty będą oznaczać około 40-cm wysokości stopień, a siedzenie obok takiego podestu czubki butów jednego pasażera w kieszeni spodni drugiego.

  • www – 27.06.2017

    Poważnie nie będzie ani uchylnych ani przesuwnych okien? Wcześniej na wizualizacjach były. Ktoś o nich zapomniał na wizce czy tak ma być?Z tymi podwyższeniami to Stadler się nie popisał. Fakt, że to jest nad kołami, ale mogli to zrobić troszkę inaczej. Co to za cudo ma być pomiędzy oparciami siedzeń na podwyższeniach?

  • jatal – 27.06.2017

    Wygląda to na jednorodną kształtkę z laminatu będącą równocześnie nadkolem i profilem dla siedzeń. Takie rozwiązanie znane jest np. z poznańskich Combino. Wygląda że w Ostrawie proponują siedzenia złożone z dwóch części: drewnianej płyty oparciowej i materiałowego siedziska zapobiegającego zsuwaniu się siedzących przymocowanych bezpośrednio do tych kształtek.Ogólnie to jednak raczej baaaaardzo wstępna wizualizacja która nie będzie miała wiele wspólnego z rzeczywistością. Nie sądzę żeby czeskie prawo dopuszczało np, aż tak wysokie podesty.

  • jatal – 27.06.2017

    Tak wygląda taka kształtka w Combino.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Combino_wn%C4%99trze_RB1.JPG/800px-Combino_wn%C4%99trze_RB1.JPG

  • Edi – 30.06.2017

    Widać, że to szwajcarska provizorca :) Tragedia te podesty i fotele. Już widzę szczęśliwe miny 80-cio latków

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....