TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Solaris Tram z umową na kolejne Tramino dla Lipska
InfoTram.pl - Opublikowano: 25.09.2017 11:40:42 11 komentarzy
Solaris Tram z umową na kolejne Tramino dla Lipska

W piątek Solaris Tram podpisał umowę na dostawę kolejnych tramwajów Tramino dla Lipska. Jak poinformował dziś Prezes Spółki Zbigniew Palenica dotyczy ona wagonów nr 15-23.

Zawarcie umowy jest następstwem uzyskania przez LVB - przewoźnika z Lipska kolejnej transzy dotacji od rządu landowego. Ostatni, 23 wagon ma zostać dostarczony odbiorcy do października 2018 roku. Przypomnijmy, że umowa ramowa zakłada dostawę do Lipska do 41 tramwajów w latach 2016-2020. Obecnie realizowana jest dostawa wagonów z pierwszego zamówienia (nr 1-14).

Jak poinformował Zbigniew Palenica w tej chwili w Lipsku jest 5 tramwajów Tramino, na targach w Gdańsku pokazany zostanie wagon nr 6.

Więcej informacji o tramwajach Tramino dla Lipska znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Lipsk
Tramino
Solaris Tram
  • Maciej12991 – 25.09.2017

    No chyba nie zostanie pokazany. Jak dobrze, że oglądałem i jeździłem nim w Lipsku. :-D

  • ? – 25.09.2017

    Dlaczego nie zostanie pokazany? Miał być?

  • Adi – 25.09.2017

    @Maciej12991 Zostanie, dojechał. A te problemy w kuj-pom, to oczywiście czysty przypadek :-))) Piękny tramwaj.

  • NM – 25.09.2017

    Gdyby Solarisowi zależało na przychylności polskich operatorów tramwajowych i gdyby miał się czym pochwalić to na bazie Tramino XL wyprodukowałby wagon na tor 1435 mm ale z większą liczbą drzwi i taki wagon oddałby na testy do Warszawy, Krakowa , Wrocławia i Poznania, oraz Gdańska i Szczecina.

  • Tom – 25.09.2017

    @ NMSolaris (zresztą Stadler też) nie mają zamiaru zamrażać 12 mln zł tylko po to, by miłośnicy sobie mogli pojeździć. Testowanego wagonu raczej nie sprzedałby zbyt szybko.@adiNieważne czy przypadek czy nie. Tak znaczne przekroczenie masy transportu powinno skończyć się mandatem i kropka. Wystarczy mieć odrobinę oleju w głowie, by spojrzeć ile może ważyć tramwaj i że 70 ton to waży transport wagonu o długości 25 m, a nie 40 m .

  • Ciotka klotka – 25.09.2017

    A po co ma dawac wagon na testy? Wygra przetarg to dostarczy produkt. Z testami czy bez.

  • NM – 25.09.2017

    12 mln dla Solarisa i Stadlera to tak jak 12 zł dla przeciętnego pasażera, czyli nic, a po testach taki wagon zawsze ktoś kupi np. MPK Kraków lub Poznań .Tak Kraków kupił używane, wcześniej testowe elektrobusy Solarisa.Wagony udostępnia się do testów po to , żeby potencjalny odbiorca przekonał się o jego zaletach i potem tak ustawił przetarg, żeby wykonawca wygrał w szlachetnej rywalizacji i zgarnął zamówienie.No chyba , że się produkuje buble, to wtedy najlepiej jest wygrać przetarg z rysunkiem lub marną wizualizacją, bo udostępnienie prototypu rozwiałoby wszelkie wątpliwości i zamówienia mogłoby nie być .Ale działać tak można, przykładów jest wiele.

  • kolejFAN – 25.09.2017

    taki szrott to odpowiedni tabor dla lipska, rostoku, cottbusu i karl-marx-stadtu .... upps chemnitzu

  • Jurek – 25.09.2017

    Czy ktoś się orientuje jakie niemieckie miasta oprócz Bochum planują wycofywanie w najbliższym czasie tramwajów niskopodłogowych z lat 1990-1999 ?

  • advisor – 25.09.2017

    Gdzie jest nasz ekspert z Siemensowymi nickami? Przecież Tramino to ponoć taki szajs i nikt tego nie powinien kupować? ;)@NMBredzisz, aż się rzygać się pseudoznawco. Jeszcze ktoś to przeczyta i pomyśli, że to prawda. Pojazdów prototypowych nikt nie chce, bo koszty ich eksploatacji są koszmarne, to pojazdy unikatowe, każdy remont i każda część słono kosztują i w większości przypadków muszą być pod nadzorem producenta. Kto przy zdrowych zmysłach brałby na swoje barki takie obciążenie? A o bzdurach na temat rynku nic nie powiem, bo musiałbym zrobić mini referat, by to sprostować. @kolejFANW Bydgoszczy zabrakło maści na ból wiadomej części ciała?

  • a2n – 28.09.2017

    Krakowiak II oddala się z Krakowa.Czyżby monopol Solaris dotknął także tramwaje w grodzie Kraka ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....