TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Solaris najtańszy w Krakowie
INFOTRAM/ISBNEWS - Opublikowano: 10.10.2013 12:23:52 20 komentarzy
Solaris najtańszy w Krakowie


Wszyscy wykonawcy zadeklarowali gwarancję na pojazdy w wysokości 39 miesięcy oraz termin dostawy zgodny ze specyfikacją, tj. do 15 września 2015 r.
Procedura ma charakter otwarty. Cena ma wagę 55% wśród kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty, pozostałe kryteria to parametry techniczne pojazdu, dotyczące wózków jezdnych, silnika trakcyjnego, przekładni mechanicznej, kół, podłogi w przedziale pasażerskim, systemu ogrzewania i schładzania powietrza w tramwaju, otworów okiennych w przedziale pasażerskim i kabiny motorniczego (40%) i gwarancja jakości (5%).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 36 fabrycznie nowych niskopodłogowych, przegubowych wagonów tramwajowych o długości minimum 39 m, maksimum 43 m każdy, wraz z wyposażeniem i narzędziami specjalnymi oraz usługami powiązanymi. Solaris zaproponował pojazdy o długości 42,99 m.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Kraków
Solaris
Kraków
Newag
Stadler
  • miki – 10.10.2013

    Co ciekawe, Newag zaproponował konstrukcję o nazwie identycznej z pojazdami Bombardiera, tj. Flexity Classic Kraków w wersji NTG10. Cena nie jest kluczowa. Czy Kraków kolejny raz postawi na Bombardiera?

  • Pypia – 10.10.2013

    Zwracam uwagę, że Newag nie wystartował z Nevelo, tylko z tramwajami Bombardiera

  • sanders – 10.10.2013

    Myśle jednak ,że wybiora Newag-Bombardier , i nie będa pchać się w Krakowie w Pesy i Solarisy

  • as – 10.10.2013

    Po porażce solara w toruniu teraz będą walczyć o Kraków a jeśli chodzi o bombardiery to dostawa 2007-2008 był a w konsorcjum z solarisem więc szanse są duże na wygraną solara

  • Jerzy_CZ – 10.10.2013

    Newag jest w konsorcium z Bombardierem, jak napisał(a) Pypia. Jest więc bardzo prawdopodobne, że wagony będą montowane w Newagu wg. dokumentacji Bombardiera, jak to było wcześniej.

  • VolferSSJ – 10.10.2013

    Ja obstawiam jednak Solarisy :-). Jeździ nam tego trochę w wersji autobusowej. Więc to żadne ryzyko. Jeśli nie to oby Newag-Bombka. Byle nie sepsa.

  • sphinx – 10.10.2013

    Wersja autobusowa Solarisa nie ma nic wspólnego z wersją tramwajową. A poprzednio Solaris miał podobną rolę jak teraz Newag - był biorcą doświadczenia bo dostarczono tramwaje Bombardiera i myślę, że i teraz będzie parcie na Flexity Classic. MPK jest konsekwentne pod tym względem.

  • VolferSSJ – 10.10.2013

    Jednak ma. Daje kredyt zaufania. A 80 baniek pozostające na koncie potrafi usunąć "parcie" i konsekwencję. Mieć dwie marki to dobra rzecz (brak monopolu).

  • sphinx – 10.10.2013

    Kraków nie przepada za swoimi Solarkami więc to słaby kredyt. A swoje Bombardiery lubi i jest im wierny, i już nie raz pokazał że jest w stanie za to zapłacić.

  • VolferSSJ – 10.10.2013

    Skąd ty to bierzesz te brednie? Najpierw pomyśl potem pisz.

  • xc – 10.10.2013

    Słyszałem w Krakowie skargi na autobusy Solaris ,więc tramy mogą przegrać

  • Combino – 10.10.2013

    Volfer,widzę że darzysz SB&C wielkim uwielbieniem,ale naprawdę MPK ich tam nie chciała,tak samo jak ZKM Gdańsk.A niski udział ceny w ocenie końcowej był po to żeby wybrać Bombardiera. Proste jak drut. Zresztą zobaczysz w momencie rozstrzygnięcia. Ciekawi mnie wygląd tych NGT10 ;)

  • MTA – 11.10.2013

    Jeśli Newag oferuje rzeczywiście Bombardiery to wygra ten przetarg i tyle. Kraków, na szczęście, konsekwetnie wybiera cały czas tego samego producenta tramwajów i wychodzi na tym doskonale.

  • bs – 11.10.2013

    Widziałem foldery bombardiera obecnie oferują już palete flexity 2 w różnych konfiguracjach więc pewnie będzie coś w tym stylu bo newag nevelo to nie będzie tutaj .Będziemy mieli Flexity2 od Newaga i w sumie Newag w ten sposób prześcignie rdzennie polską pese i tworząnego też bez licencji solarisa.Ogólnie ciekawy przetarg ciekawe co w Warszawie kiedy otwarcie ofert i czy pesa już definitywnie w Toruniu będzie

  • sphinx – 11.10.2013

    @bs, Newag zaoferował "Flexity Classic NGT10 Kraków", więc jeśli wygrają to nie będzie Flexity 2 tylko obecny NGT8 z dodatkowym członem. Nie wiem czym Newag prześcignie Solarisa i Pesę, na pewno nie w ilości wyprodukowanych tramwajów, tym bardziej że to nie ich konstrukcja.

  • baniak – 11.10.2013

    Wg obecnie panujących trendów i najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych ...tramwaje tej długości powinny mieć na środku jeden wózek (napędowy) a z przodu i z tyłu ...oś toczną jak kiedyś miały parowozy :)

  • ja – 13.10.2013

    Tak jest, nie dajmy polakowi zarobić, jeszcze się za bardzo wzbogaci, a już na pewno polskie jest gorsze...typowe myślenie

  • sanders – 13.10.2013

    @ja No własnie wygra Newag-Bombardier i ludzie w Nowym Sączu nie stracą pracy

  • jakamoto – 13.10.2013

    Solaris do tej pory nie wywiązał się porządnie z poprzedniego kontraktu z Krakowem (już prawie dwa lata nie może dostarczyć pojazdu technicznego) a już chce wygrać następny? Naiwniaki.

  • arek – 24.06.2014

    Ciągle nowe projekty a funduszy na podwyżki dla pracownikow nie ma.. polecam poczytać sobie co piszą na Go Worku ;) tak duza forma powinna dbac o o takie apektytak samo jak i o rozwoj produkcyjny

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....