TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Siemens z Newagiem wyprodukują wagony metra dla Sofii
INFOTRAM - Opublikowano: 14.08.2015 11:46:45 10 komentarzy
Siemens z Newagiem wyprodukują wagony metra dla Sofii

Konsorcjum SIMETRO wygrało przetarg na dostawę wagonów metra dla trzeciej linii podziemnej kolejki w Sofii. W jego skład wchodzą: Siemens Bulgaria, Siemens Austria oraz Newag Nowy Sącz. Wszystko zatem wskazuje na to, że podobnie, tak, jak to miało miejsce w przypadku dostaw dla Metra Warszawskiego, w nowosądeckiej fabryce będą składane wagony dla Sofii. Konsorcjum ma być wspomagane także przez Start Engineering i Balkantel. Cena zaproponowana przez SIMETRO to 418 304 632,56 lev bez VAT. Od strony technicznej oferta to została oceniona na 48,79 pkt.

Drugi uczestnik ? hiszpański CAF zaproponował kwotę 483 461 670,00 lev netto, zaś parametry techniczne tej oferty zostały ocenione na 44,45 pkt.

Przy ocenie parametrów technicznych brano pod uwagę m.in.: koszty zużycia energii, czas pomiędzy przeglądami pociągów, utrzymanie składów, hałas i drgania składów, a także, jako drugi z elementów, systemy zarządzania ruchem. Punktacja przedstawiała się tu następująco:

SIMETRO ? 40,16 pkt oraz 8,63 pkt,

CAF ? 35,98 pkt oraz 8,47 pkt.

Przetarg obejmuje dostawę 20 składów. W przyszłości, w związku z rozbudową linii nr 3, planowany jest zakup kolejnych 10.

Bułgarska stolica chce zakupić pociągi o długości 60 m (z tolerancją do 2 m). Oprócz tego zamówienie obejmuje także wspomniane systemy sterowania ruchem, ale także systemy bezpieczeństwa, szkolenia pracowników, systemy telekomunikacyjne i radiowe, systemy kontroli.

Centralny odcinek 3 linii sofijskiego metra ma mieć długość 8 km. Zaprojektowano tu 8 stacji. Inwestycja jest współfinansowana ze środków unijnych.

Przypomnijmy, że Inspiro, zbudowane przez konsorcjum Newagu i Siemensa kursują obecnie na 1 i 2 linii warszawskiego metra. To pierwsze wspólne przedsięwzięcie obu producentów, jak widać nie ostatnie. Konsorcjum dostarczyło dla Metra Warszawskiego 35 sześciowagonowych pociągów. Znaczna część z nich została zbudowana w Nowym Sączu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Newag
Sofia
Bułgaria
  • slavko – 14.08.2015

    brawo

  • Darek – 15.08.2015

    nie obraziłbym się jakby kolejne zakupy taboru dla metra w Warszawie również zgarnął Newag z Siemensem. W moim subiektywnym odczuciu Inspiro jeździ się najlepiej ze wszystkich składów jakie na chwile obecną kursują w metrze w stolicy. Oby było ich więcej (Inspiro).

  • Gruby – 15.08.2015

    Newag biorą do odwolania czarnej roboty. Przynieś zanieść pozamiataj opróżnij zbiórki od toalety próżniowej bo narobione przez Niemca. Buahahahahahaha newag chodzi pod dyktando niemoeckich nadzorcow z Siemensa. Buahahahahahaha jeszcze tylko na hali przy bić napis arbeit macht frei. ....buahahahahahPesa nigdy pod niemieckim butem nie będzie i nie była. To Niemcy u nas przed drzwiami stoją i proszą się o pociągi. Czasami ich przeganiamy kopami bo nas drażnią. Busha ha ha ha ha

  • Darek – 15.08.2015

    Popieram wypowiedź swojego przedmówcy. Uprzejmie proszę administrację o banowanie ww. osobnika. Przez jego "wypowiedzi" wartość tego portalu znacząco spada. Tylko od adminów zależy czy z branżowego portalu zrobi się drugi onet czy wp. Niestety pozostawianie w komentarzach widocznego spamu (lub jak kto woli bełkotu) daje przyzwolenie wiadomemu matołowi (przepraszam, inaczej wszak takiej osoby nazwać nie można) na dalsze robienie chlewu w jakiekolwiek dyskusji, którą się tutaj prowadzi z innymi normalnymi użytkownikami. Pozdrawiam.

  • Gruby – 16.08.2015

    Proszę o zbanowanie użytkownika Darek i slavko. Wypowiedzi nie na temat. Obrażanie innych (godnych szacunku i solidnych) użytkowników tego zacnego portalu. Dziękuję i pozdrawiam.

  • 123 – 16.08.2015

    A co takiego on mówi, żeby go zbanować? Obraża kogoś? Używa wulgaryzmów?

  • MarCin – 16.08.2015

    Odnośnie Newagu (@Gruby) Bombardier też jest podwykonawcą Siemensa przy ICX wiec... a byle kogo Siemens nie wybiera do współpracy...

  • Infomat – 17.08.2015

    Gruby to prowokator. W zasadzie sam nabija się z PESY. Przecież na kilometr widać jego ironię. Chętnie napisałby o najlepszej pod słońcem PESIE tylko oni nawet nie mieli co zaoferować w tym przetargu "buhaha".

  • Darek – 17.08.2015

    tylko te jego "prowokacje" są dobre na dzień czy dwa a nie jako stały element tego portalu. Czy jego bełkot coś wnosi do dyskusji? Nic. Jeżeli jednak redakcja uważa przeciwnie to mi pozostaje to uszanować i przenieść się tam gdzie komentarze trzymają jakiś poziom.

  • Infomat – 17.08.2015

    Fakt, "buhaha" stało się nudne. Jedno, co wniosło, to zwrócenie uwagi na PESĘ, której wszystko jakby uchodziło.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....