TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Siemens wraca do Polski z tramwajami!
Karol Wach - Opublikowano: 09.10.2013 13:27:09 6 komentarzy
Siemens wraca do Polski z tramwajami!
Sprawdź też:
Siemens
Combino
Avenio
ULF
  • bz – 09.10.2013

    No niebawem czyli kiedy w jakich przetargach

  • jonek – 09.10.2013

    Jakie Avenio, jaki ULF. Będą nam pewnie chcieli ożenić Imperio z Rumunii. Startowali z nim już chyba do Budapesztu.

  • Combino – 10.10.2013

    La Haye?To już się nie chciało dobrze przetłumaczyć z przepisywanego francuskiego tekstu i wpisać po prostu "Haga"? Toż Haga była pierwszym miastem,które zamówiło Avenio.Combino występuje już wyłacznie jako Combino Classic (najbardziej widoczna zmieniona ściana czołowa, jak w Bernie czy Erfurcie). Combino Plus to mogą zaoferować jako ciut tańszą alternatywę dla Avenio (Avenio ze względu na cenę raczej u nas nie ujrzymy). O ULFie też można zapomnieć: przez awaryjność tego modelu nawet Wiedeń zamierza się wycofać lub już wycofał się z pozostałych opcji. I lepiej dla nas,żeby Siemens nie uznał nas za za rynek gdzie liczy się tylko cena,bo faktycznie odpuszczą na orzyść Imperio; na szczęście Rumuni mają skrzywiony światopogląd i liczą sobie za ten swój badziew niewspółmiernie do jakości ;)

  • K – 10.10.2013

    Combino a Jechales kiedys Imperio?

  • janek – 10.10.2013

    Próbować każdy może

  • czytelnik – 11.10.2013

    "Wiadomo też, że wejście na polski rynek z drogimi produktami jest z góry skazane na niepowodzenie. " - na pewno?? ---------------------------------------------------------- Wiadomo już kto płynie treść zamówienia??---------------- Co Combino wie (już) na ten temat ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....