TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Siemens Mobility oraz Thales zautomatyzują paryskie metro
InfoTram.pl - Opublikowano: 23.10.2018 09:43:44
Siemens Mobility oraz Thales zautomatyzują paryskie metro

Spółka Société du Grand Paris (SGP), zleciła konsorcjum Siemens Mobility oraz Thales dostarczenie zautomatyzowanego systemu kontroli pociągów opartego na bezprzewodowej technologii CBTC dla przyszłych linii metra numer 15, 16 i 17, które powstaną do 2030 r.

Siemens Mobility zaprojektuje oraz wdroży najnowszą generację swojego systemu CBTC, integrując cały system komunikacyjny. Thales zaprojektuje i wdroży centra sterownicze (scentralizowany nadzór nad ruchem szynowym, systemami zasilania, dodatkowym wyposażeniem oraz cyfrowymi systemami informacyjnymi), jak również infrastrukturę przytorową i bezpieczną sieć komunikacyjną.

Nasze rozwiązania sprawią, że infrastruktura będzie bardziej inteligentna i dostępna, a wartość całego systemu wzrośnie w perspektywie całego cyklu życia. Jesteśmy przekonani, że Grand Paris Express w pełni wykorzysta zalety systemu CBTC. Ta w pełni zautomatyzowana technologia zapewni wiele korzyści pasażerom jednego z największych linii metra w Europie - powiedział Michael Peter, szef Siemens Mobility.

Grand Paris Express to bardzo ważny projekt transportu publicznego we Francji. Ma na celu zmierzenie się z największymi wyzwaniami sektora transportu publicznego: umożliwić mieszkańcom Paryża i okolic korzystanie z szybszego i bardziej wydajnego środka transportu, podłączyć podmiejskie osiedla i dzielnice do głównych sieci komunikacji miejskiej i stworzyć nowe możliwości rozwoju ekonomicznego w Paryżu i jego okolic oraz na terenie całego kraju.

Projekt jest podzielony na 12 odcinków, które będą kończone i odbierane osobno. Pierwszy zostanie ukończony w 2024 r., a ostatni 6 lat później . W ramach projektu Grand Paris Express powstaną cztery nowe w pełni automatyczne linie metra wokół Paryża (linie numer 15,16, 17 oraz 18), a linia numer 14 zostanie przedłużona i zmodernizowana w kierunku północ-południe do lotniska Orly. Grand Paris Express połączy już istniejące sieci transportu publicznego. Będzie obsługiwał główne centra biznesowe (lotniska, dzielnice biznesowe, placówki badawcze oraz uniwersytety) oraz te miejsca metropolii, które obecnie są trudno dostępne.

W roku 2030, linia 15 z 75 km nowych torów oraz 36 nowymi stacjami pozwoli pasażerom dojechać do Saint-Denis na północy oraz do stacji Villejuif na południu, przejeżdżając przez Nanterre/La Défense na zachodzie lub przez Rosny i Champigny na wschodzie. Linie 16 i 17 o łącznej długości 50 km będą miały 14 nowych stacji które pozwolą pasażerom ze stacji Saint-Denis/Pleyel na dotarcie do wschodnich stacji Noisy-Champs lub na północ do Roissy i lotniska Charles de Gaulle'a, przejeżdżając przez centrum Paryża.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
metro
Thales
Paryż
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....