TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Siemens definitywnie przegrywa Wiedeń?
INFOTRAM - Opublikowano: 26.01.2015 13:26:37 4 komentarze
Siemens definitywnie przegrywa Wiedeń?

Sąd w Wiedniu odrzucił odwołanie Siemensa od decyzji stołecznego operatora transportu publicznego - Wiener Linien o wyborze oferty Bombardiera w przetargu na dostawę do 156 niskopodłogowych tramwajów (LRV) o wartości do  562 mln €.

Siemens twierdził, że pojazd ULF oferowany przez niego ma większą liczbę miejsc dostępnych z części niskiej i mimo, iż jest droższy powinien zwyciężyć. Dodajmy, że WL wybrał ofertę Bombardiera, który zaproponował Flexity LRV. Sąd nie podzielił zdania Siemensa i orzekł, że Bombardier spełnia kryteria określone w ofercie a ocena ofert została przeprowadzona prawidłowo. Siemens może teraz zaskarżyć tę decyzję do sądu wyższej instancji w Austrii, ale tylko wtedy, gdy jest w stanie udowodnić nadzwyczajne okoliczności. Wydaje się to jednak mało prawdopodobne.

Na wiedeńskich torowiskach Flexity mają zastąpić wagony typu E2. Nowe pojazdy zostaną przekazane w latach 2018 ?2026. Flexity Bombardiera w Wiedniu to będzie nowość. Dotychczas tramwaje dla miasta dostarczał głównie Siemens. Były to wagony typu ULF. Zamówienie obejmuje nie tylko dostawę wagonów, ale także usługę serwisową. Każdy z nowych pojazdów będzie miał 34 m długości i zabierze na swój pokład 211 pasażerów.Wagony Flexity są eksploatowane na całym świecie, w tym m.in. w Polsce. Jeżeli chodzi o Austrię można je spotkać w Linzu, Grazie i Innsbrucku. Teraz dołącza także Wiedeń. 


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Bombardier
ULF
Wiedeń
Austria
  • www – 27.01.2015

    Ulfy nie są raczej dobrym eksperymentem. Nigdzie (poza Rumunią) takie tramy nie jeżdżą. Wygląda na to, że tak jak pisano Wiedeń postarał się żeby Ulfów więcej nie kupować. Widocznie Siemens nie słyszał krytyki i się przejechał. W sumie dziwne argumenty z tymi siedzeniami - nawet u nas tramwaje niskopodłogowe mają dostępne wszystkie miejsca siedzące z poziomu podłogi.

  • oko – 27.01.2015

    U nich też mają. Tylko bombardier ma ich więcej.

  • jag – 27.01.2015

    Jeśli Bombardier LRV przedstawiony na zdjęciu odpowiada temu z kontraktu dla Wiednia, to jest nieporównywalny z pojazdami krakowskimi. Wiszące człony - czyli jest to modyfikacja Flexity2 o jeszcze bardziej obniżonej podłodze, a w układzie takim, jak np. w Pesie Swing czy Tramino dla Poznania. Flexity Classic ma wózki skrętne w I i ostatnim członie, a II jest podparty na jednym lub dwóch wózkach toczonych z niewielką możliwością skrętu. Ewentualnie posiada dwa środkowe człony z toczonymi wózkami podobnie jak będzie miał Krakowiak z Pesy.

  • Combino – 28.01.2015

    No to teraz wróćmy do notki o możliwości sprzedania Newagu jednemu z zachodnich potentatów ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....