TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Są wizualizacje składów dla WKD
INFOTRAM - Opublikowano: 26.08.2014 21:13:36 23 komentarze
Są wizualizacje składów dla WKD
Newag jednak przygotował wizualizacje nowych pociągów dla WKD. Nowosądecki producent będzie, tradycyjnie już współpracował przy ich budowie z EC Engineering. Przypomnijmy, że we wtorek, 26 sierpnia podpisana została umowa na zakup 6 jednostek. Jakie to będą składy? Obecnie trwają prace projektowe –mówi Zbigniew Konieczek, prezes Newagu. I jak dodaje na pewno pociągi będą komfortowe i przyjazne pasażerom. Z wizualizacji możemy wyczytać, że część siedzeń będzie ustawionych prostopadle do kierunku jazdy. A`la metro. Pojazdy będą jednoprzestrzenne o długości 60 m i będą składać się z 6 członów. Pomieszczą 164 pasażerów na miejscach siedzących. W pojeździe przewidziano też 4 miejsca dla wózków inwalidzkich z zastosowaniem ramp odkładanych, umożliwiających wjazd wózka oraz 8 miejsc do przewozu rowerów. Ze względu na specyfikę trasy i mały promień łuków muszą to być pojazdy zupelnie nowe, przygotowane pod kątem WKD - informował Zbigniew Konieczek. Każdy pojazd wyposażony zostanie w pełni zintegrowany system informacji pasażerskiej z zewnętrznymi tablicami LED oraz wewnętrznymi monitorami LCD rozmieszczonymi w sposób zapewniający dobrą widoczność z każdego miejsca w pojeździe. Nowy tabor zostanie przystosowany do pracy pod napięciem zasilania 3000V prądu stałego. Stąd też w ciągu 18 miesięcy, a więc do momentu przyjazdu pierwszego składu z Newagu przewoźnik będzie musiał przeprowadzić napięciową rewolucję. Pierwszy pociąg ma zostać dostarczony do 26 lutego 2016 roku. Jak mówi jednak Zbigniew Konieczek być może uda się to wcześniej. Zakończenie dostaw zaplanowano na 22 sierpnia 2016 roku. Maksymalna prędkość eksploatacyjna, z jaką będą poruszać się pojazdy w ruchu pasażerskim wyniesie 80 km/h. Zakup nowych pociągów pozwoli nam zwiększyć częstotliwość kursowania pociągów i dzięki temu zmniejszyć tłok, zwłaszcza w szczycie –zaznacza Grzegorz Dymecki, Prezes WKD. Po zmianie napięcia całkowicie z ruchu wycofane zostaną pociągi EN94. Zostaną EN95 i EN97 z PESY, a także sześć nowych jednostek z Newagu. Całkowity koszt inwestycji wyniesie 124,7 mln zł, z tego ponad 57,8 mln zł pochodzić będzie ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Pozostała kwota zostanie zapewniona ze środków własnych spółki. Koszt zakupu nowego taboru w ramach realizowanego projektu wynosi ponad 98 mln zł, z czego 45,5 mln zł stanowić będzie udział funduszy szwajcarskich. Pozostałe środki w ramach realizowanego projektu będą wydatkowane na podwyższenie jakości oraz komfortu podróży na linii WKD w odniesieniu do zarządzanej infrastruktury, tj. w zakresie modernizacji wyposażenia przystanków oraz stworzenia systemu informacji pasażerskiej i monitoringu. Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
WKD
  • ied – 26.08.2014

    To komfort podróży wzrośnie

  • MTA – 27.08.2014

    Tylko dlaczego czoło takie paskudne? Wygląda jak robiony "na szybko" miks czół z pociągów Fyra oraz Talgo...

  • pabpab – 27.08.2014

    O w mordę...

  • advisor – 27.08.2014

    Wciąż ładniejszy niż PESA Jazz, ale Newag powinien ostrożniej czerpać inspirację ze wschodnich cudów techniki.

  • zyga – 28.08.2014

    @advisor nie wiem czy jest sens porównywać tramwaje z pociągami, poza tym Jazzy w wersji niewarszawskiej na wizkach nie wyglądają źle.

  • Combino – 28.08.2014

    @advisor: w tym momencie zaczynam wątpić w Twoją zdolność obiektywnego spojrzenia; gdyby to coś miało znaczek Pesy,to bez wątpienia być napisał że to absolut brzydoty...

  • advisor – 28.08.2014

    @combino on jest ładniejszy od Jazza, ale nadal jest brzydki, czytaj ze zrozumieniem :P poziom brzydoty się stopniuje: brzydki -> bardzo brzydki -> Newag WKD -> PESA Jazz ;-) @zyga i to, i to pojazd torowy, i to, i to powinno jakoś wyglądać.

  • Combino – 28.08.2014

    @advisor: czy TO (http://bi.gazeta.pl/im/62/20/e9/z15278178Q,Nowe-tramwaje-Jazz-beda-przypominaly-wczesniejsze-.jpg) też jest wg Ciebie brzydkie? Bo ja uważam,że wygląda naprawdę przyzwoicie?A i bieda-osłonki na dachu obecnego Jazza też by tak nie biły po oczach gdyby były czerwone...

  • advisor – 28.08.2014

    @Combino ta wersja jest ładna, podobna do Twista. Ale obydwaj wiemy, że Warszawa wybrała NIECO inną wersję i teraz straszy pasażerów. Osłonki jak dla mnie mogą być, ale to już kwestia wyboru malowania.

  • jatal. – 28.08.2014

    @ advisor: Jesteś malkontentem? Zamiast odniesień pozytywnych wolisz wskazywać negatywne. Z tego co napisałeś wynika że przynajmniej nie potrafisz obiektywnie zauważyć że to nie Jazz jest brzydki, tylko jedna z bud możliwych do zamówienia (na którą swoją drogą są chętni nie zgadzający się z takim twierdzeniem).

  • advisor – 29.08.2014

    @jatal a na jakie odniesienia mam wskazywać? Zdaje się, że póki co jeździ tylko jeden rodzaj Jazza, prawda? Niech wyjedzie inny to będziemy rozmawiać, póki co papier przyjmie wszystko... ja wiem, że niektórzy bardzo chcą się wyróżniać "oryginalnym" designem, problem w tym, że efekt estetyczny jest przeważnie nieco inny. Może ci się podobać Jazz, nie neguję tego, każdy ma swój gust.

  • A – 29.08.2014

    Ale rzyg.

  • A – 29.08.2014

    @Combino: to co pokazałeś było ładne dopóki nie zrobiono tej durnej czerwonej czapeczki, która psuje "dynamikę" w tym designie.

  • Combino – 29.08.2014

    Krótki Jazz dalej jest ładny.I już wiem,z czym mi się kojarzy ten Newag dla WKD! Z Predatorerm!

  • jatal. – 30.08.2014

    @ advisor: Pozytywne odniesienia w temacie newagoWKDka. Zamiast tego podajesz "Newag zły, a Jazz jeszcze gorszy". (Przypomina mi to kolegę który dopiero drugi/trzeci zamówiony posiłek określał "no może być, przynajmniej nie ma smaku". ;)

  • B – 31.08.2014

    Jest oryginalny i bardzo dobrze, bo przynajmniej nie nudny.

  • Combino – 02.09.2014

    @B:zakładam,że to samo pisałeś o Elfie?

  • @Combino – 02.09.2014

    Źle zakładasz. Elf jest nudny. Co innego Link.

  • sphinx – 03.09.2014

    Podobno to tylko wstępna wizka, ciekawe czy i co zmienią w finalnym projekcie.

  • jatal. – 03.09.2014

    Jeśli to tylko wstępna wizka to pytanie "czy coś zmienią" jest bez sensu.

  • sphinx – 03.09.2014

    Różnie z tym bywało.

  • jatal. – 04.09.2014

    Nieprawda. Jeśli coś jest wstępne to nigdy nie jest ostateczne.

  • sphinx – 04.09.2014

    Bywa ostateczne gdy ów wstępny wariant zostanie wybrany do realizacji.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....