TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Rusza przebudowa zajezdni Pogodno
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 27.12.2012 14:52:46
Rusza przebudowa zajezdni Pogodno

Tramwaje Szczecińskie ruszają z modernizacją zajezdni Pogodno. Właśnie ogłoszony został przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie obiektów zlokalizowanej przy al. Wojska Polskiego 200 w Szczecinie w ramach projektu pn. Budowa i przebudowa torowisk w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy tramwajowej zajezdni, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie zaprojektowanej inwestycji, oraz, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, robót budowlanych oraz wyposażenie obiektów zajezdni. Prace w zajezdni mają się rozpocząć 15 maja 2013 roku i zakończyć do końca stycznia 2015 roku. Oferty w przetargu można składać do 6 lutego 2012 roku, jedyne kryterium wyboru stanowi najniższa cena. To właśnie w tym obiekcie mają stacjonować nowe wagony, niskopodłogowe, które dostarczy Tramwajom Szczecińskim PESA. Także pod tym kątem przeprowadzony zostanie remont obiektu.

Prace przy przebudowie zajezdni zostały podzielone na trzy etapy:

Etap pierwszy –opracowanie koncepcji projektowej, który obejmuje m.in. wykonanie koncepcji jako pierwszego stadium dokumentacji projektowej oraz uzyskanie jej akceptacji przez Tramwaje Szczecińskie, uzyskanie we własnym zakresie mapy do celów projektowych oraz wykonanie inwentaryzacji infrastruktury nadziemnej i odkrywek infrastruktury podziemnej, bezpośrednie zapoznanie się z terenem planowanej inwestycji oraz wykonanie wszelkich niezbędnych ekspertyz stanu technicznego.

Etap drugi –dokumentacja. Tu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego, projektów technicznych i technologicznych dla wszystkich urządzeń technicznych zajezdni (osobno dla poszczególnych urządzeń), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, tabeli elementów rozliczeniowych (TER) dla każdej branży, zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji, uzyskanie w imieniu własnym wszelkich decyzji administracyjnych, przeprowadzenie wszelkich niezbędnych w celu uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji budowy uzgodnień z właściwymi organami, instytucjami i gestorami urządzeń i instalacji podziemnych i wreszcie uzyskania pozwolenia na budowę.

Etap trzeci –roboty budowlane i zakończenie inwestycji. To najważniejsza część inwestycji, która obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu zajezdni Pogodno na czas wykonywania modernizacji torowiska oraz odpowiedniego oznakowania w czasie prowadzenia przebudowy w uzgodnieniu z kierownictwem zajezdni, projektu stałej organizacji ruchu zajezdni Pogodno oraz jej wprowadzenie po zakończeniu przebudowy w uzgodnieniu z kierownictwem zajezdni, robót budowlanych, sprawowanie nadzoru autorskiego, wyposażenie obiektów zajezdni Pogodno oraz przygotowanie kompletu dokumentów wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wraz

z załącznikami, o ile taki wymóg zostanie sformułowany w pozwoleniu na budowę.

Wykonawca jest również zobowiązany do wykonania innych niezbędnych prac, które okażą się konieczne w celu wykonania przedmiotu umowy.

 

Zajezdnia Tramwajowa „Pogodno”zlokalizowana przy alei Wojska Polskiego 200 została wybudowana w 1934 roku jako zajezdnia czołowa. W latach 1973-80 dokonano częściowej przebudowy starych hal, wybudowano nową halę obsługowo-naprawczą oraz wybudowano tory objazdowe.

Obecnie na terenie zajezdni znajdują się:

1. Obiekty technologiczne:

 •hala obsługowo-naprawcza (2 tory i sieć trakcyjna) z kanałami rewizyjnymi,

 •hala postojowo - naprawcza (10 torów i sieć trakcyjna) z kanałami rewizyjnymi,

 •hala postojowa (5 torów i sieć trakcyjna) bez kanałów rewizyjnych.

2. Obiekty towarzyszące:

 •zaplecze warsztatowe,

 •zaplecze higieniczno-sanitarne,

 •budynek administracyjny,

 •budynek wartowni straży przemysłowej,

 •budynek dla pracowników ustawiających tabor.

Pełną obsługę tramwajów zapewniają jedynie 2 tory (18, 19 hala obsługowo naprawcza) z kanałami rewizyjnymi i dwoma niewielkimi pomostami roboczymi umożliwiającymi dostęp do urządzeń na dachu pojazdu. Zajezdnia nie posiada myjni mechanicznej oraz tokarki podtorowej.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Szczecin
zajezdnia
modernizacja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....