TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Rozpoczęły się jazdy homologacyjne Fokstrotów
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 02.04.2014 09:58:34 4 komentarze
Rozpoczęły się jazdy homologacyjne Fokstrotów
Pierwszy Fokstrot, wyprodukowany przez PESĘ dla Moskwy od kilku dni jest już u odbiorcy. W rosyjskiej stolicy rozpoczęły się też jazdy homologacyjne tramwaju. Tymczasem w bydgoskiej fabryce zostały zbudowane dwa kolejne wagony, które również zostały wysłane do Moskwy. Trwa produkcja czwartego pojazdu. Po jej zakończeniu producent będzie na finiszu realizacji pierwszego etapu kontraktu. Zgodnie bowiem z ustaleniami jazdy homologacyjne i dopuszczeniowe mają zostać przeprowadzone z wykorzystaniem czterech wagonów. W czerwcu mają już wozić pasażerów. W tym roku wyprodukowanych zostanie 70 pojazdów, kolejne 50 powstanie w roku 2015. Moskiewski kontrakt to jak dotychczas największy tramwajowy projekt PESY, obejmujący dostawy poza granice naszego kraju. Jest on realizowany wspólnie z rosyjskim partnerem –Uraltransmasz. Przypomnijmy, że Fokstrot to zupełnie nowy w portfolio Pesy pojazd. Niskopodłogowy, o długości 26 metrów. Pomieści 190 osób (w tym 60 na miejscach siedzących). Prędkość konstrukcyjna wynosi 75 km/h. Pojazdy są przystosowane do eksploatacji w temperaturze od -40 do +40 ºC. O bezpieczeństwo podróżnych zadba centralny komputer pokładowy PESA nadzorujący pracę ponad 20 systemów zainstalowanych na pokładzie „Fokstrota”. Tramwaj będzie ponadto wyposażony w pełną klimatyzację gwarantującą komfort cieplny w klimacie kontynentalnym, w którym znajduje się Moskwa. Film z jazd testowych pierwszego Fokstrota można znaleźć tutaj. Szerzej o Fokstrotach pisaliśmy tutaj, zaś o ich produkcji tutaj. Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Moskwa
Fokstrot
  • Combino – 02.04.2014

    Ciekawy jest jeden z komentarzy pod filmem z testów; jeśli Pesa to g... to jak nazwać to co dziś jeździ w całej Rosji?

  • advisor – 03.04.2014

    @Combino widzisz, to jest tak, że jak ktoś jeździ maluchem i przesiądzie się do np. Toyoty to odczuje zdecydowaną różnicę. W Rosji tabor to w miażdżącej większości przedpotopowe KTM-5 i Tatry T3, jedyne w miarę nowoczesne pojazdy to KTM-23 i KTM-30, przy czym ten ostatni to prototyp. Fokstroty to właśnie dla nich taka przesiadka na wyższy poziom, tak samo jak dla nas przesiadką były tramwaje niskopodłogowe zamiast stopiątek (których do tej pory nie możemy się pozbyć).

  • Combino – 04.04.2014

    Uwierz mi,naprawdę wiem co jeździ w Rosji (o pozostałych rodzajach wagonów,nie tylko Ust'-Katawskich, też ;)

  • kombino na prezydenta – 05.04.2014

    Najmadrzejszy w całej wsi

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....