TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Rosjanie płacą za Fokstroty, ale z problemami
InfoTram.pl - Opublikowano: 27.02.2017 12:56:56 9 komentarzy
Rosjanie płacą za Fokstroty, ale z problemami

Realizacja kontraktu moskiewskiego to dla PESY trudny orzech do zgryzienia. Najpierw zatrzymał się on na 60 ze 120 tramwajach. Potem ruszył. Ale z oporami.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl bydgoska firma podpisała z Moskwą umowę na dostawy dalszych wagonów. Do rosyjskiej stolicy trafiło 10 kolejnych Fokstrotów. Jest wciąż szansa na wysyłkę dalszych składów. Rosjanie cały czas płacą. Z problemami, ale płacą. Za te dziesięć tramwajów zapłacili ? powiedział Robert Świechowicz, wiceprezes PESY na łamach Obserwatora finansowego. Bydgoska firma liczyła na sprzedaż co najmniej 30 wagonów. Kłopoty Mosgortransu spowodowane są spadkiem kursu rubla oraz sankcjami nałożonymi na Rosję.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl przedstawiciele bydgoskiego producenta wciąż uważają, że Rosja to ciekawy rynek, podobnie jak inne kierunki wschodnie, jakie jak Iran i Kazachstan. Na sytuację gospodarczą tych krajów, a co za tym idzie ? możliwość składania zamówień ? duży wpływ mają jednak czynniki polityczne oraz cena ropy ? mówił nam jakiś czas temu Dariusz Skotnicki, odpowiedzialny za rynki wschodnie w PESIE.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Mosgotrans
Moskwa
Fokstrot
  • www – 27.02.2017

    Zobaczymy jak sprawdzą się podróby Fokstrota. Można się spodziewać, że jeżeli nie to i tak będą dalej je kupowali, bo krajowe. Nic w tym dziwnego.Poza tym Stadler też się trochę rozpycha. Ogólnie rynek rosyjski może być za ciężki dla naszych firm. No, ale jeżeli chcemy coś sprzedawać, a stosujemy zimną politykę to czemu mamy oczekiwać, że będą od nas chcieli coś kupować?

  • advisor – 28.02.2017

    @wwwSam odpowiedziałeś na swoje pytanie słowem klucz - polityka.

  • M – 28.02.2017

    Ale po CO się pchać tam, gdzie nas nikt nigdy nie chciał? Wielki wschodni rynek to mit! Po 1989 gwałtownie się urwał nie z powodu naszej niewdziecznosci, a z powodu niekrytej nienawiści - póki mogli nas bezkarnie okradac i wywozic tysiące ton dóbr za prawie lub całkiem darmo, zbyt był. Ale płacić? Poliakom? To się nie mieści w głowie! Tak było, jest I będzie.

  • TWI – 28.02.2017

    A może w barterze za fokstroty wziąć od Rosjan ich produkty ?Będzie bardziej opłacalnie i szybciej.

  • advisor – 28.02.2017

    @MPowinniśmy się tam pchać z tego samego powodu, co każda firma z Europy zachodniej i Azji - bo biznes to biznes, a jak nie my to inni pójdą bez łaski i pytania nas o zgodę. Rosja chcąc się unowocześniać musi kupować z zagranicy, a lepiej, by kupowali nasze tramwaje niż kupowali czołgi i rakiety. Niestety w kraju, gdzie większość zamiast pragmatyzmu ma mózg sprany rusofobią takie podejście nie ma racji bytu. Dlatego zawsze będziemy zaściankiem, a inni jak np. Stadler wyłapią okazję. @TWITo nie jest głupi pomysł, godny rozważenia.

  • Erazm – 28.02.2017

    @M dopóki nie wybuchł konflikt na Ukrainie nic nie zapowiadało perturbacji. Dopiero potem we wszystko weszła polityka międzynarodowa, sankcje, zmiany kursów. Konflikty nie służą normalnym interesom.

  • M – 01.03.2017

    Import na poziomie

  • advisor – 01.03.2017

    @MNie, w ogóle nie jest wielki, jest tak nieistotny, że żaden z koncernów się z niego nie wycofuje, a w sankcjach zrobili klauzule, by dalej handlować i robić interesy... jest tak nieważny, że zagraniczne inwestycje rosną, a nie maleją... kurde, ekonomiczne pustkowie... chyba tylko wyznawca jedynej słusznej partii w to uwierzy.

  • n2m – 07.03.2017

    Może uda się ostatecznie wcisnąć Rosjanom 90 wagonów.To mimo wszystko, byłby sukces.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....