Rok temu, w rosyjskiej stolicy, pojawiły się pierwsze Foktroty, dostarczone przez PESĘ. Jak informuje Mosgortrans były to najnowocześniejsze tramwaje w mieście. W czasie liniowej pracy w Moskwie tramwaje przejechały już 1.700.000 km i przewiozły ponad 10 mln pasażerów. Do dnia dzisiejszego PESA dostarczyła do Rosji 60 Fokstrotów. Przypomnijmy, że umowa zawarta między stronami obejmuje zakup 120 takich wagonów. Jak wielokrotnie zapewniał szef PESY Tomasz Zaboklicki kontrakt zostanie zrealizowany do końca i nie jest zagrożony. Nieoficjalnie wiadomo, że PESA buduje kolejne wagony dla Moskwy. Moskiewski kontrakt jest największym eksportowym zamówieniem, realizowanym przez bydgoskiego producenta.
Trzyczłonowe, niskopodłogowe tramwaje Fokstrot, kursują w północnej i północno-zachodniej części Moskwy. Polskie wagony zbierają bardzo pochlebne opinie wśród pasażerów i pracowników Mosgortrans. Jak już wspomnieliśmy to najnowocześniejsze tramwaje w rosyjskiej stolicy, oferujące komfort jazdy nieporównywalnie lepszy od starszych wagonów, eksploatowanych przez przewoźnika.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Kolejne 20 sztuk czeka gotowych.....reszta wstrzymana do odwolania
grucha, jakieś źródło czy kolejne wróżenie z fusów?
Źródło Pesa 3303 :)
"tramwaje przejechały już 1.700.000 km i przewiozły ponad 10 mln pasażerów" - piękne liczby.
estetyczna tragedia na torach, porażka....to na pewno z pesy?
No właśnie, dlaczego wstrzymano dostawy? Ostatnią Pesę chyba dostarczono z rok temu.
Nie ma kasy, nie ma dostaw. I kolejne pojazdy zalegają na placu. Sypie się eksport pesie.
Podobno kurs euro za wysoki. No i ruscy spłukani z dewiz przez sankcje. Miało się ruszyć latem ze sprzedażą ale jakoś jeszcze się nie ruszyło.
Może dlatego że jeszcze nie ma lata tylko mamy wiosnę?
Rosja to nie jest kraj normalnej gospodarki. Putin za kolejne 60 sztuk nie zapłaci z powodów politycznych.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.